Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 22:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Okt, 2016 23:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Tere!

Soovin lasta 2009. aasta Town & Countryle gaasiseadme paigaldada, aga internetist leiab nii palju negatiivseid kogemusi, kus auto aju pole seadet omaks võtnud või on gaas mootori tuksi keeranud ja nii edasi.

Tahaksin kuulda, millised on 2008+ Grand Voyageri/Town & Country omanike kogemused. Kas tuli käia korduvalt seadistamas? Kas töötab kõik laitmatult? Kui suur on paak ja palju sellega sõita saab? Kus lasite paigaldada ja kas soovitate kohta? Endal on praegu sõelal Lev Autogaas.

Ette tänades


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Nov, 2016 19:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Nordis kirjutas:
Tere!

Soovin lasta 2009. aasta Town & Countryle gaasiseadme paigaldada, aga internetist leiab nii palju negatiivseid kogemusi, kus auto aju pole seadet omaks võtnud või on gaas mootori tuksi keeranud ja nii edasi.

Tahaksin kuulda, millised on 2008+ Grand Voyageri/Town & Country omanike kogemused. Kas tuli käia korduvalt seadistamas? Kas töötab kõik laitmatult? Kui suur on paak ja palju sellega sõita saab? Kus lasite paigaldada ja kas soovitate kohta? Endal on praegu sõelal Lev Autogaas.

Ette tänades


Olen omanud gaasiseadmega autot 97a 3,8L Town&Country. Minul paigaldati see väga kehvasti arvatavasti kogemuste pagas oli eestis veel nõrk. Ajuga ta millegipärast ei hakanud korralikult tööle ( mootori tuli hakkas põlema).

Põhitõed on et gaasiseade tahab ka korralike küünlaid ja juhtmeid ja mootor peab olema tihe ( klapid ei tohi olla kulunud)- ehk kui bensuga ei ole see nii määrav siis gaasiseadmega küll.
Gaasiseadmega on samuti nagu diisliga et tasub ära kui aastas palju sõidad ( 20 000 aastas pole mõtet isegi diislit omada )
Gaasiseadme paigaldaja peaks elama ikka lähedal ( ise olen sõitnud nii Tartu, Pärnu kui ka Tallinna )
Gaasiballoon GV salongi pole mõtet panna - pagasi ruum väheneb ja tagumist istet liigutada ei saa.
97 a autol lasin panna põhja alla tagavararatta kohale ( ca 50 L ), Ühe tala eemaldamisega sai suurem paigaldatud.
Täna on Stow& Go variandil tagavara ratas ees põhja all ja see seab ette ka paagile mingid mõõdud, tagavara ratas salongis.
Muidugi arvuta ka tasuvus aega. Hinnad algavad 1000.-
Nüüdseks on see mootor laiali võetud ja klapid ja klapipesad olid ikka väga auklikud ( võibolla sellest et kehvasti paigaldatud seade)

Paigaldajaga võiksid rääkida selle kohapealt kui paak tuleb põhja alla ja palju siis maapinnani jääb.

Muidugi olen kokkupuutunud ka sellise asjaga et teenindus ei taha gaasiseadmega autot oma ruumidesse kuidagi töösse võtta

Need on täiesti minu oma kogemused ja võivad olla tingitud paljudest asjadest kuna paigaldus toimus kusagil 10 aastat tagasi. Enda autole pole ma seda mõtelnud enam peale panna kuna aastane läbisõit jääb 20 000 kanti ja muresid on ka natuge vähem.

Siin teistel on kindlasti ka omad arvamused

Kuulujutud mida räägitakse et gaasiseadmega peaks sõitma mingi x õliga ( võimalik kuna õlivalik on väga kirju.
Ja et panna autole keraamilised klapid ja klapipesad siis kestavad seda gaasipõlemist


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Nov, 2016 21:52 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Olen pidanud kaks Grand Voyageri gaasikat. Esimene oli 3.8 99a. Seade paigaldati Tartus ja töö oli väga korralik, ei põlenud mootorituli ega polnud mingeid muid jamasid. Ise sõitsin kaks aastat ja sõber sõitis ka pea poolteist aastat. Gaasiseade tahtis ainult aeg-ajalt filtri vahetust, muud mitte midagi. Masinal oli jõudu ja käik väga hea ja ilus. Paagi lasin paigaldada varuratta asemel, gaasi läks sisse kuskil 42-45 liitrit.
Teine auto oli 2002a 3.3 Grand Voyager, ostes oli gaasiseade peal. Töö oli kehvasti tehtud, komponendid suvaliselt laiali ja üldine ilme väga porno. Suht kiiresti hakkasid mingid jamad pihta. Viisin auto remonti ja seal vahetati ära kõik peale paagi ja aju. Remontija ütles, et oli kasutatud kõige odavamaid juppe ja väga lohakas paigaldus, lisaks oskamatu seadistus. PEale põhjalikku remonti ja uute osade paigaldamist pole rohkem probleeme olnud. Ka sellel autol oli paak varuratta asemel, gaasi läks sisse kuskil 60 liitrit.
Ühesõnaga, loo moraal on see, et ära võta kõige odavamat seadet. Kindlasti lase paigaldada tuntud firma seade (KME, Prins vms). Kõik komponendid on kvaliteetsed ja pika garantiiga, samuti kasuta kogemustega paigaldajate teenust.
Lev Autogaas on ok koht. Tean neid mehi juba aastaid ja nemad tegelesidki mu viimase vojaka probleemiga. Kõik sai ilusti korda ja auto sõidab siiani muretult.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia