Tänane kuupäev Laupäev 20 Apr, 2024 1:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Veebr, 2013 14:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Veebr, 2013 14:33
Postitusi: 4
Sai siin üks 2010 mudel ostetud, läbisõit 97 tuh. miili. Otsisin mitu aega PCV klapi asukohta ja lõpuks leidsin siit http://www.factorychryslerparts.com/sho ... evel=18606 .
Klambrid lahti (kullinokad vms abivahend), voolik küljest. Klapp asub tagapool. Väljatõmbamiseks läheb vaja rakendada jõudu. Esialgset korrasolekut saab kontrollida, kui maha võtta ja käes loksutada, siis peaks klapp sees klõpsuma. Minu oma loksus ilusti... siis puhastasin lapiga ära ja proovisin läbi puhuda. Puhus läbi küll, aga klapi takistust ei tekkinud kumbagi pidi puhudes. Järeldasin, et on ikka ära ja panin uue asemele. Kallis see jubin pole - a 10 € ümber. Kui see vidin aga ei tööta, siis võib igatsugu imelikke asju juhtuda - muuhulgas ka kütuse kulu suurendada ja mootori jõudlust vähendada.
Uus tagasi - taas tuleb jõudu rakendada - muidu ei jää klapp pesasse kinni ja lööb voolikusse. Klapi garantiiaeg oli sellel karbile kirjutatud 36 tuh miili.

Äkki on kellelegi abiks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2013 11:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Sept, 2009 22:32
Postitusi: 89
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kuidas said aru, et PCV klapis võib viga olla?
Kas seda näitas veakood või olid mingid muud tunnused?
Palju oli 3,3L bensukulu enne ja peale klapi vahetamist?

_________________
Väheke vapustusi on hingetasakaalu huvides vaieldamatult vajalik.
A. Alliksaar "Kuldaväärt mõtteteri"


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2013 12:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Veebr, 2013 14:33
Postitusi: 4
Veakoodi ei näidanud. Möödasõidul märkasin, et ei tahtnud eriti kiirendada. Hakkasin interneti avarustest uurima ja sain aru, et seda vidinat võiks ka vaadata. Tehase oma soovitatakse vahetada vist 60 000 miili tagant (kui ei tööta). Ju oli minu omal vaadatud, et loksub küll ja samamoodi tagasi pandud. Hullemad tunnused selle klapi jamast pidid olema siis, kui kuskilt hakkab õli tihendite vahelt välja suruma.

Kütusekulust räägin mõne aja pärast. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Mär, 2013 12:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Veebr, 2013 14:33
Postitusi: 4
Sai just Eesti piires 3 päevane trip tehtud ja 1240 km läbitud. Ca 95% maanteed ja 5% linnasõitu. Algselt näitas keskmist kulu 10,8; kolmanda päeva õhtul 9,8 l/100 km. Temperatuur oli väljas 0 kraadi ümber, esimese päeva hommikul -12-15 C. Enamus sõitu oli kiirusehoidjaga gps järgi 91-93 km/h. Kütuseks 98 Ultima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia