Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juun, 2014 3:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Juun, 2014 20:52
Postitusi: 2
Siim hiljuti sai remonditud mu Opelil kõrgsurvepump, mille maksmus oli 1/3 auto väärtusest...FAKK! Diisel-tõmba na.....! Nüüd siis ainult LPG!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juun, 2014 21:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Sõita iseenesest on diisliga mõnus. Moodne ja väheke võimsam diisel automaadi otsas veab ikka suu naerule küll. Olen ise pidanud paari diislit ja õnneks pääsesin suuremastest remontidest aga enam ei taha. Päris uut garantiiga autot ei jõua osta ja just garantii läbi saanud diislid on nii palju moodsad, et nendega ilma arvutita praktiliselt midagi ei teegi.
Töö kaudu vägagi tuttav VW CR diislitega ja seal ei saa ühtegi elektroonikaga juhitavat või kontrollitavat juppi vahetada ilma arvutita (pihustid, turbo, EGR jne). Kõik tuleb peale vahetust mootoriajule tuttavaks teha ja ära kalibreerida.
Lisaks veel võimalikud jamad DPFiga.
Rivo@põletab gaasi edasi...

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juun, 2014 7:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Üks spetsialist tegi kalkulatsiooni enne auto soetamist ( salongist ) teada oli palju ta aastas läbisõidab ca 20 000 km
ütles et 7 aastaga saad bensukaga samale hinnatasemele (diisel on ostes kallim kui bensiini mootoriga auto), juhul kui mootoris midagi ei juhtu
bensiiini auto läheb kiiremini soojaks
bensiinil pole mingeid kütuse muresi mis rahakotile võivad mõju avaldada

Ühe tähelepaneku tegi ta veel vaadates kasutatud autosi ühe ja sama aasta masinad bens ja diisele - läbisõite vaadates tõdes et diisel autod on enamuses "seisnud" garaasis, ja bensukatega vuratakse ringi ainult - lühidalt siis diislid keritud ja bensukad mitte

et see jutt ei läheks väga bensuka pooldamiseks, siis oman ka diislit 93 a VW transporter - pole seda hullu elektroonikat ja uute küttekuludega ei saa niiväga võrrelda ( ainult 1-2 L )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Reede 15 Mai, 2015 12:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
Kui eelnevalt on korduvalt juttu olnud CHECK ENGINE tulukese tihedast süttimisest LPG-seadmega masinatel, siis mul on asi täpselt vastupidine: Kui gaas saab otsa ja sõidan 40-50km bensiiniga, süttib tuli. Kui Tangin uuesti gaasi juurde, siis juba 10km pärast kustub tuli. Self-test näitab sel hetkel ka P 0420 veakoodi armatuuril ja see viitab küll mingile lambda-jamale. Samas tundub, et ka bensiinikulu ise on oluliselt kõrgem kui gaasil. Kuigi peaks olema vastupidi. Järelikult liiga rikas segu ja uhab liialt peale.

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Mai, 2015 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Üks oht on selle gaasiga kui on vale segu võib põletada klapid ära. Kunagi kui ise veel gaasiga sõitsin siis kuulsin spetside käest


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Apr, 2017 21:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Okt, 2007 17:45
Postitusi: 212
Tere, plaanin ka omale 2008+ gv soetamist ja kindlasti diisel. Kuna pere ei mahu viiekohalisse autosse, siis kokku on mul olnud 4gv ja kõik diislid. Hetkel oman 2002a diisel gv. Läbisõit 500 000+ km millest viimased 100 000km minu sõidetud. Loen kogu aeg seda foorumit ja pidevalt tuleb jutuks diisli kallis ülalpidamine ja pikk tasuvusaeg. Õli, filtrid pidurid ja muud kuluosad bens vs diisel ju sama hinnaga. Rihma peab jah tihemini vahetama, kui ketti aga see ka alla 300€ kokku. Korra olen ka üht pihustit lasnud remontida 120€ kokku. Ülejäänud tööd vaid kuluosade vahetus, mis peaks bensiinikatel sama hinnaga olema. Silberis pole kunagi käinud, vb sellepärast ei mõista suuri ülalpidamiskulusid.

Peres on ka alati teine, väike auto, mis on olnud nii diisel kui bensiin ja mina küll ei saa õelda, et diisli (gv) ülalpidamine kallim on.
Ka on diislitel tehaselisasoojendi (webasto) ja ma ei usu, et bensiinimotor rutem salongi soojaks kütab. Mul veel ka kaugjuhitav, seega saan talvel sooja, lumevabasse autosse istuda.

Ja kui sul on veel naaber rekkamees, siis säästad juba paari kuuga rihmavahetuse raha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Jaan, 2018 11:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 8:51
Postitusi: 37
Kui vähegi võimalik, ära osta logistajat. Need itaalia põllumajanduslikud paadiankrud ei sobi sõiduautole. Võimalusel tee proovisõit erinevate mootoritega masinatega. Bensukad on ka kahte sorti selllel - vana 3,3 ja 3,8(ketiga, lollikindel), hammasrihmaga 4,0 ja Pentastar 3,6. Pentastar on hea minekuga. Gaasiseadmega on sõitmine ökonoomsem, kui logistajaga, boonusena sõidad talvel soojas autos. Gaasiseadme paigaldus on mõttekam teha lätis.

_________________
Mopar user since 2000


Viimati muutis dodge71, Pühapäev 18 Nov, 2018 22:53, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Veebr, 2018 14:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
panic kirjutas:
Tere, plaanin ka omale 2008+ gv soetamist ja kindlasti diisel. Kuna pere ei mahu viiekohalisse autosse, siis kokku on mul olnud 4gv ja kõik diislid. Hetkel oman 2002a diisel gv. Läbisõit 500 000+ km millest viimased 100 000km minu sõidetud. Loen kogu aeg seda foorumit ja pidevalt tuleb jutuks diisli kallis ülalpidamine ja pikk tasuvusaeg. Õli, filtrid pidurid ja muud kuluosad bens vs diisel ju sama hinnaga. Rihma peab jah tihemini vahetama, kui ketti aga see ka alla 300€ kokku. Korra olen ka üht pihustit lasnud remontida 120€ kokku. Ülejäänud tööd vaid kuluosade vahetus, mis peaks bensiinikatel sama hinnaga olema. Silberis pole kunagi käinud, vb sellepärast ei mõista suuri ülalpidamiskulusid.

Peres on ka alati teine, väike auto, mis on olnud nii diisel kui bensiin ja mina küll ei saa õelda, et diisli (gv) ülalpidamine kallim on.
Ka on diislitel tehaselisasoojendi (webasto) ja ma ei usu, et bensiinimotor rutem salongi soojaks kütab. Mul veel ka kaugjuhitav, seega saan talvel sooja, lumevabasse autosse istuda.

Ja kui sul on veel naaber rekkamees, siis säästad juba paari kuuga rihmavahetuse raha.


Küsimus ei ole, et kas juhtub? Küsimus on, et milllal?
Nädalavahetusel sai just mõtteid vahetatud ühe endise diisel GV omanikuga. Remontis korraga mootorit ja kasti, arve läks lõpuks viiekohaliseks!
Kohe peale remonti pani müüki ja ostis teist marki liikuri.
Keegi sai omale hea auto, keegi neab elu lõpuni maapõhhja.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia