Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Sept, 2013 21:23 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
kle ja oskad sa öelda mis gaasifirmas ja kuskandis sul see jama on? siis teised teavad ka kaugemale hoida... võibolla ka ise...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Sept, 2013 1:31 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Sellise suhtumise puhul on antireklaam juba mõjus. Kui sul on olemas DAS või tutvused kuskil võimuinstantsides, kasuta neid vähemalt sita töö tegijate mõjutamiseks. Kasvõi mujal tehtud tööde arvete kinni maksmise näol.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Sept, 2013 20:06 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
http://www.autogaasiseadmed.ee/ Tartus teevad sellised "tublid" mehed sellist "head "tööd!!!
Mõtlesin viimast külastust salvestada aga olin nii marus et ei tulnud sellest miskit välja! Vähemalt gaasi hais on kadunud peale Gaznetis käimist ,oli vist seda survet eelnevalt palju peale kruditud, aga nagu 10 aastase kogemusega mehed ütlesid KÕIK ON KORRAS (autogaasiseadme mehed ütlesid nii).
Tegelt tahaks teada kas mõnel siinviibijatest on keegi tuttav kes on seal lasknud gaasiseadet paigaldada? Oleks huvitav teada kuidas läks!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Sept, 2013 20:21 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
meil kõik masinad sealt läbi käinud ja pole siiamaani probleeme olnud. 2 meie valduses masinat sõidavad siiani seal paigaldatud gaasiga ehk umbes 6 aastat kindlasti kui mitte rohkem


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Sept, 2013 8:14 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
Hunt ,sul siis hästi läinud ,ei saa kahjuks ise nii öelda!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Sept, 2013 10:38 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
rivo kirjutas:
Sellise suhtumise puhul on antireklaam juba mõjus. Kui sul on olemas DAS või tutvused kuskil võimuinstantsides, kasuta neid vähemalt sita töö tegijate mõjutamiseks. Kasvõi mujal tehtud tööde arvete kinni maksmise näol.

Kohati tundub see das ka nagu vastu tuult ku*emine. Algul on nagu mõnus, aga märjaks saad lõpuks ise.
Ma olen neile andnud 3 aasta jooksul 5 juhtumit, millest nad ühe elimineerisid (35€ leppetrahv millega ka ise hakkama saaks). ja ülejäänud 4-st olen ise kokkuleppe saavutanud 2 juhul ja 2 on korstnasse läinud. Otsustage ise, kas on mõtet iga kuu 15€ maksta või ei...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Sept, 2013 13:10 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
guido kusjuures paljudel masinatel on nii et viskab engine tule põlema... see kõik on yhendamises ja seadistamises kinni. kas seadistatakse õieti või mitte... mei töömasinal on kh viskab engine tuli põlema kui gaasiga sõita ja bensuga sõites kustub jälle ära... ta ei saa gaasidest lihtsalt aru täpselt samatmoodi mine arki :D ja ytle et sul töötab bensu pealt :D siis ylevaataja mõtleb et sul masin ei töötagi kuna väljaheitegaasid väga madalad :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Sept, 2013 16:23 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
Tegelt polegi suurem probleem selles et see tuli põleb vaid ikka kütuse kulu, nüüd peale selle filtri vahetamise ja krudimise olen kaks korda tankinud ja tulemus oli 14,8 ja viimane 15L /100, see on ok, nüüd tuleb AGA ,aga miskit on nüüd sassis kuna täis tangitud paagiga näitab ühte punast tuld ja kui sõita natuke ca 50-100km hakkavad rohelised tuled tagasi tulema ja kui nüüd gaasi anda siis lülitab üldse välja, tundub et sai vist liiga palju miskit maha kruditud( mina pole midagi ise krudinud)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
kui gaasi annad ja välja lylitab siis on gaas otsas :D muideks :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Sept, 2013 20:41 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
Loe teksti hunt , lolle vastuseid pole mõtet jagada jäta need endale :D Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Sept, 2013 21:13 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
muidu 4 põlvkonnal on mul nt et need tulukesed näitavad ainult karupe......t... aga kui miskit liiga palju maha krutitud on siis võis olla maha keeratud gaasisurvet ... see pannakse paika arvutiga... kuuskantvõti mis on gaasikollektori kylje peal :D ja mul ei tee häält kh kui gaas otsa saab. ja täispaagiga sõidan linnavahel kuskil 300-400 kilti minuarust see täitsa ok. ja suur vahe on gaasil ja gaasil... oleneb kõik segudest mõnikord sõidad yldse maha 250 km s ja kõikide autodega nii segavad liigapalju ainetega. hetkel tuli tööautol km 560km 1.6 opel combo see täitsa ok ja endal tuli ka viimane kord peaaegu 400 ära ... et suur vahe on ka gaasil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Juun, 2014 0:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Juun, 2014 20:52
Postitusi: 2
Tere,
Tõstame teemat üles.
Kuna vajan suuremat tüüpi autot,ja eelistaks mahtuniversaali, otsustasin, et auto, mis mulle sobib on just Chryslet GV/TC või Dodge GC.

Kõigepealt tahan uurida diiselmootori 2.8CRD 120kw kohta-mis on inimeste arvamus? Kui töökindel mootor on, kui kindlad pihustid ja kürgsurvepump on? Millised tüüpilised vead ja mured on? Kui kindel automaatkast? Milline reaalne kütekulu maanteel ja linnas? Tegelt rohkem tahaks bensiin/gaas autot, sest suuremal osal diisel autodest on läbisõit üle 200000km ja ei ole kindel et mitte keritud. Ühesõnaga tahaks soetada ellus autot.

Kui valida ameerikast toodud apparaadi, kõik need V6 mootorid 3.3 ,3.8 , 4.0 , 3.6-mis vahe nendel on kvaliteedi ja omaduste suhtes? Tegin proovisõidu 3.3 Dodgega-tundub et 131kW on veits vähe selle auto jaoks....Ma ei usu et 4.0 auto võtab tunduvalt rohkem kütust kui 3.3, aga palju võimsam! Või juhul kui rahaliselt tuleb välja-siis ostaks uuema 3.6 mootoriga...

Samas,räägitakse et 70% USAst toodud autodest on uppunud või rasketes liiklusõnnetuses olnud ja Leedus taastatud...Sellega seotud küsimus-kust meie rahvas ostab USAst toodud Chryslereid ja Dodge? On kellegil kogemust otseselt USAst auto ostmist? Kuidas see välja nägi ja millised lisakulud ja maksud ootavad mind Eestis? Näiteks on auto väärtus 10000 USD+2000 USD kõik transpordikulud-mis maksud ma pean maksma? Üldiselt USA auto ost on palju huvitavam minu jaoks,sest autod on tunduvalt võimsamad kui diislid. Diislitega olnud nii palju probleeme mu elus et neid ma eriti ei tahaks, kui jätan variandina ka...

Loomulikult, kui soetan USA auto, siis kohe panen gaasiseade peale. Foorumi järgi vaatasin, et paljudel autodel,millel gaasiseadmed on pandud,gaasikulu on 30-40% suurem võrreldes bensuga. Kas on kellegil väiksem gaasi/bensu kulu vahe nendel autodel? Kus paigaldasite?

Endal on mõni kogemus seotud gaasiga on. Esimine auto,mis ma panin gaasi peale oli Opel Omega 2.2, 2009 aastal GAZOLINE paigaldas mulle 4-põlvkonna DT-GAS poola oma seadet,mis maksma läks tol ajal 10000eek. Suur miinus sellel firmal -halb teenindus, halb paigaldus(kuid ise olin enam-vähem rahul),aga ikkagi see auto läbinud siiamaani 140000km(tuttav sõidab) ja midagi pole teinud selle gaasiseadega, ainult üks kord sai gaasifilter vahetatud, ja ütlesid need paigaldajad,et ei ole mõtet rohkem tulevikus vahetada...selge see, et teenindust lihtsalt ei ole...Gaasikulu oli 13 linnas/bensuga 11...


Teist autot,Opel Zafira 2006a viisin Riiga. Uurisin,et gaasisüsteemide hinnad on tunduvalt odavamad kui Eestis,sain mitu pakkumisi al.450 kuni 700eurini. Lõpuks valisin pikema kogemusega firma AgSystems ja sain 600euriga süürepärase Elpigaz süsteemi hea ajuga ja Barracuda pihustidega(150000km garantii). Selle firma poolt on ka 5-aastane garantii-juhul kui käia iga 10000km teenindusesse. Teenindus maksab 50eur. Selle paigaldusega olin väga rahul, autoga ei olnud probleeme, gaasikulu oli 9-10 maante peal, ja 10-11 linnas. Ehk siis 15-20% suurem kui bensiiniga. Võib olla ka see asi-et kui tead et su kütus on odav-siis vajutad kogu aeg põhja. Mul on selline sõidustiil....Aga ikkagi on imelik et lui Chrysler/Dodge võtab linnas 14-15 liitrit bensu, miks ta võtab 20 liitrit gaasi? Äkki on meie paigaldajatel viga? Üks tutav ostis Chrysler GV 3.3 2005a uuena Eestist, sõitis 4 aastat bensuga ja kulu oli 15l linnas, pani gaasiseade GAZNETis ja kulu oli 20l gaasi, ja GAZNETi tegelased ei saanud seda vähendada mitte kuidagi....Huvitab miks nii suur kuluvahe?

AgSystemsi poolt juba sain pakkumise-800euriga saan väga hea süsteemi, 900euriga eriti hea-kõige paremate komponendidega....

Ühesõnaga jutt on selline, Teie arvamused ja soovitused on teretulnud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Juun, 2014 11:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 07 Dets, 2013 19:51
Postitusi: 24
Ma olen diisliga kulgenud nüüdseks 20tkm.(ls100tkm)

Mul on linnas kulu 9,5 ja trassil alla 8(olen saanud ka 6,5l/100km Rakvere-Tallinn). Selles osas on üleootuste, eeldasin suuremat kulu(see on esimene auto, millega ma saan väiksema kütusekulu kui naine). Sõitmine tahab tiba harjumist, sest käigukasti ja mootori koostöö annab soovida(siin võiks bensukad paremad olla).

Midagi remontinud veel ei ole(mootor, käigukast), et selles osas ei oska komenteerida.

H.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Juun, 2014 21:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mul GrandVoyager 3.8 AWD ja gaasiga saab keskmiselt 12.5 l/100km hakkama. Ei ütleks, et oleks kerge jalaga. Talviti ikka uisutan ja kaifin nelivedu ja suvel saab ka kick-downiga kiirendatud. SEade paigaldati Tartus TexasServices. Pole siiani praktiliselt probleeme olnud, ainult tasemeanduri juhe tuli kogu aeg lahti. Panin väikse kimbuka peale ja kõik OK.
Samas sõbral on 2.8CRD ja ütles, et alla 10 pole lootustgi saada, sõida kuidas tahad. On käinud teenindusets ja diagnostikas, viga ei midagi aga kulu ikka kõrge.
Ise ei julge diislit osta. Isegi, kui säästad midagi võrreldes gaasiga, siis remondi puhul paned kõik säästetud raha ja veel rohkem sisse. Ja kui diisel sind nöökima hakkab, siis odavat seal pole praktiliselt midagi.
P.S. diisel on ka muide hammasrihmaga ja selle vahetus koos kõigi kvaliteetsete pudinatega on paras peavalu ja ka päris kallis.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Milline mootor valida?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juun, 2014 0:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
Ma olen ise paari diislit pidanud ja tuttavate diisleid kõrvalt vaadanud. Mõlema diisliga oli hea sõita, kuni remonti ei pidanud tegema. Niipea, kui miskit viga oli, sain peavalu. Esiteks tegijaid mehi vähem, kõik kallim jne. Pealegi pole meil tanklas mingeid kilest kindaid. Haised nagu traktorist, kuigi oled ettevaatlik.
Sugulasel oli sama auto, mis naabrimehel. Sama aasta ja kere, läbisõit sarrnane. Ühel diisel, teisel bensukas. Teeninduse arve oli igatahes tugevalt diislimehe kahjuks. Jutt siis korralisest hooldusest.
Pealegi on uued diislid kõik jube ökonoomseks aetud. Kusagil lõuna pool veel talutav aga meil põhjamaades peab salongi ka soojaks saama. Selleks diisel Voyadel lisaks veel Webasto peal. Need uued keerulised süsteemid on lisaks veel kapriissed ja hoidku jumal, kui remonti pead tegema. Maksad ennast vigaseks. Nii saab loodetud kokkuhoiust loterii. Joppab, ei joppa?
Pole mingi saladus, et kütuse kvaliteet kehvem, kui näiteks Soomes või Saksas. Kütusemüüjad muidugi räägivad, et kõik on normis. Vähemalt bensu puhul tähendab see seda, et labor mõõdab mingeid konkreetseid parameetreid, mida siis keemikud oaika timmivad. Bensiin on kerge süsivesinik ja mäletan hästi, kuidas vene ajal veoka paagist mopeedile lastud bensiin meeldivalt lõhnas. Nüüd on bensiinil hoopis keemia hais juures. Nagu atsetoonipudelit nuusutaks. Diisli puhul võib eeldada midagi analoogset.
Kõigest sellest lähtuvalt olen otsustanud lähiaastatel diiselmootoriga auto ostmist isegi mitte kaaluda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia