Tere, Tõstame teemat üles. Kuna vajan suuremat tüüpi autot,ja eelistaks mahtuniversaali, otsustasin, et auto, mis mulle sobib on just Chryslet GV/TC või Dodge GC.
Kõigepealt tahan uurida diiselmootori 2.8CRD 120kw kohta-mis on inimeste arvamus? Kui töökindel mootor on, kui kindlad pihustid ja kürgsurvepump on? Millised tüüpilised vead ja mured on? Kui kindel automaatkast? Milline reaalne kütekulu maanteel ja linnas? Tegelt rohkem tahaks bensiin/gaas autot, sest suuremal osal diisel autodest on läbisõit üle 200000km ja ei ole kindel et mitte keritud. Ühesõnaga tahaks soetada ellus autot.
Kui valida ameerikast toodud apparaadi, kõik need V6 mootorid 3.3 ,3.8 , 4.0 , 3.6-mis vahe nendel on kvaliteedi ja omaduste suhtes? Tegin proovisõidu 3.3 Dodgega-tundub et 131kW on veits vähe selle auto jaoks....Ma ei usu et 4.0 auto võtab tunduvalt rohkem kütust kui 3.3, aga palju võimsam! Või juhul kui rahaliselt tuleb välja-siis ostaks uuema 3.6 mootoriga...
Samas,räägitakse et 70% USAst toodud autodest on uppunud või rasketes liiklusõnnetuses olnud ja Leedus taastatud...Sellega seotud küsimus-kust meie rahvas ostab USAst toodud Chryslereid ja Dodge? On kellegil kogemust otseselt USAst auto ostmist? Kuidas see välja nägi ja millised lisakulud ja maksud ootavad mind Eestis? Näiteks on auto väärtus 10000 USD+2000 USD kõik transpordikulud-mis maksud ma pean maksma? Üldiselt USA auto ost on palju huvitavam minu jaoks,sest autod on tunduvalt võimsamad kui diislid. Diislitega olnud nii palju probleeme mu elus et neid ma eriti ei tahaks, kui jätan variandina ka...
Loomulikult, kui soetan USA auto, siis kohe panen gaasiseade peale. Foorumi järgi vaatasin, et paljudel autodel,millel gaasiseadmed on pandud,gaasikulu on 30-40% suurem võrreldes bensuga. Kas on kellegil väiksem gaasi/bensu kulu vahe nendel autodel? Kus paigaldasite?
Endal on mõni kogemus seotud gaasiga on. Esimine auto,mis ma panin gaasi peale oli Opel Omega 2.2, 2009 aastal GAZOLINE paigaldas mulle 4-põlvkonna DT-GAS poola oma seadet,mis maksma läks tol ajal 10000eek. Suur miinus sellel firmal -halb teenindus, halb paigaldus(kuid ise olin enam-vähem rahul),aga ikkagi see auto läbinud siiamaani 140000km(tuttav sõidab) ja midagi pole teinud selle gaasiseadega, ainult üks kord sai gaasifilter vahetatud, ja ütlesid need paigaldajad,et ei ole mõtet rohkem tulevikus vahetada...selge see, et teenindust lihtsalt ei ole...Gaasikulu oli 13 linnas/bensuga 11...
Teist autot,Opel Zafira 2006a viisin Riiga. Uurisin,et gaasisüsteemide hinnad on tunduvalt odavamad kui Eestis,sain mitu pakkumisi al.450 kuni 700eurini. Lõpuks valisin pikema kogemusega firma AgSystems ja sain 600euriga süürepärase Elpigaz süsteemi hea ajuga ja Barracuda pihustidega(150000km garantii). Selle firma poolt on ka 5-aastane garantii-juhul kui käia iga 10000km teenindusesse. Teenindus maksab 50eur. Selle paigaldusega olin väga rahul, autoga ei olnud probleeme, gaasikulu oli 9-10 maante peal, ja 10-11 linnas. Ehk siis 15-20% suurem kui bensiiniga. Võib olla ka see asi-et kui tead et su kütus on odav-siis vajutad kogu aeg põhja. Mul on selline sõidustiil....Aga ikkagi on imelik et lui Chrysler/Dodge võtab linnas 14-15 liitrit bensu, miks ta võtab 20 liitrit gaasi? Äkki on meie paigaldajatel viga? Üks tutav ostis Chrysler GV 3.3 2005a uuena Eestist, sõitis 4 aastat bensuga ja kulu oli 15l linnas, pani gaasiseade GAZNETis ja kulu oli 20l gaasi, ja GAZNETi tegelased ei saanud seda vähendada mitte kuidagi....Huvitab miks nii suur kuluvahe?
AgSystemsi poolt juba sain pakkumise-800euriga saan väga hea süsteemi, 900euriga eriti hea-kõige paremate komponendidega....
Ühesõnaga jutt on selline, Teie arvamused ja soovitused on teretulnud!
|