Tänane kuupäev Teisipäev 22 Sept, 2020 7:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Veebr, 2020 21:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 10 Veebr, 2020 20:53
Postitusi: 5
Tere

Selline anomaalia siis tekkinud, et külmalt käivitades esimene kord lõppeb sellega, et korraks puterdab 500 pöörde juures ja sureb välja. Teine käivitus on pikkpikkpikk, aga lõpuks ketrab ennast käima. Kui pöörded juba ära üles saab, siis rohkem muret pole. Käib ilusti, läheb pöördesse jne. Sooja mootoriga käivitub nagu peab.

Autol peal ka gaasiseade, aga see tagant ära ühendatud ja süsteemist gaas väljas, et selles probleem ei paista olevat. Küünlad vahetatud 6 kuud tagasi.
Kas ehk on kellelegi samalaadset muret olnud või oskab suunata, kust viga otsida. Enda odavamapoolne diagnostika vidin vigu ei tuvasta.

Parimat
Ragnar


Viimati muutis kriiiz, Teisipäev 11 Veebr, 2020 23:08, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Veebr, 2020 22:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 195
Paagipumba sees on tagasivooluklapp. Proovi nii, et järgmine külmkäivitus pane esialgu lihtsalt süüde sisse, lase mingi 10-15 sekundit olla , vb kuuled isegi pumba urinat... ja siis käivita nagu ikka, kui kohe käima purtsab, siis on kütusetrass kütusest tühi ja ta ei jõua üles lüüa koheselt. ja kui nii iga kord, siis tuleb pumbamoodul paagist välja koukida ja uurima hakata, mis see vidin maksab. tõenäoline, et mõne ajaga vajub kütus alla. Kui ei aita, kirjuta uuesti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Veebr, 2020 23:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 10 Veebr, 2020 20:53
Postitusi: 5
magnum kirjutas:
Paagipumba sees on tagasivooluklapp. Proovi nii, et järgmine külmkäivitus pane esialgu lihtsalt süüde sisse, lase mingi 10-15 sekundit olla , vb kuuled isegi pumba urinat... ja siis käivita nagu ikka, kui kohe käima purtsab, siis on kütusetrass kütusest tühi ja ta ei jõua üles lüüa koheselt. ja kui nii iga kord, siis tuleb pumbamoodul paagist välja koukida ja uurima hakata, mis see vidin maksab. tõenäoline, et mõne ajaga vajub kütus alla. Kui ei aita, kirjuta uuesti.


Tänud kaasa mõtlemast, aga hetkel paistab sedamoodi, et selles asi pole.

Täpsemalt siis lugu selline, et täna auto töötas nagu peab. Käivitus hetkega kui starterit anda ja käis nagu siidi.
Küll aga tundub hetkel asi olema seotud ikkagi gaasiseadmega. Nimelt siis mul sõber, kes autoelektrik vaatas mingeid Fuel Trim näite, mis mulle endal küll midagi ei ütle. Igatahes kui sain õigesti aru, siis long term näit on see, mida auto kasutab käivtamisel küttesegu paika sättimiseks. See näit oli siin paar päeva olnud tema hinnangul liiga kõrge - seetõttu sai ka gaas välja lülitatud. Küll jah mina arvasin, et see võiks ennast päeva-kahega paika saada kui bensiini pealt ainult sõita, aga võta näpust, tundub tahtis vähe pikemat tagasiõppimist. Täna igatahes oli mõlemal bank'il see näit 0 - varasemalt siis isegi -14. Ehk siis hetkel paistab gaasi seadistus oli natukene paigast mingis suunas ja sundis auto aju õppima vales suuna kuni siis antud probleem kätte jõudis. Eks jah 100% kindel veel pole, aga eks lähiajal selgub.

Ülehomme läheb auto uuesti tema kätte, et gaas nüüd õigete bensiinil töötavate seadistuste järgi uuesti paika sättida ja siis eks ka juba targemad.

Ragnar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Veebr, 2020 15:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 8:51
Postitusi: 28
Alustaks sellest, et mis kütus paagis on?

_________________
Mopar user since 2000


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Veebr, 2020 19:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 10 Veebr, 2020 20:53
Postitusi: 5
dodge71 kirjutas:
Alustaks sellest, et mis kütus paagis on?


Paagis on 95 Alexelast. Mõne üksiku erandiga on sama tankla kütusega sõitnud viimased 1.5a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Veebr, 2020 20:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 195
95 lõpeta kohe ära.
tangi 98 või paremat. juba klapid tänavad sind. See etanool mis bensiini sisse segatud, mõjub klappidele ja pesadele hävitavalt, sest tegu ei ole piiritusega nagu meie seda teame.
-14 fuel trim tähendab seda, et auto aju jaoks sõitsid sa õhu pealt. stöhhiomeetriline kütusesegu on 14.7:1, ehk siis 1 kilo kütuse kohta on 14.7kg õhku.
Gaasiseade ei sobi sellele mootorile. See mootor on treenitud E85 pealt sõitma ja pigem tangi puhast alkoholi. LPG on selle mootori surm, tal on plokikaantega niigi probleem ja gaasi tekitatud lahja segu ei mõju just tervislikult. Kui sa LPG küünlaid ka ei kasutanud, siis on häda veel suurem, see põlemata saast ladestub ka katalüsaatorisse. Just veetsin mõned päevad katselaboris, tegelesime bensiini solkimise ja selle mõjudega. Parima tulemuse saamiseks jagasime omavahel tanklad ära, igaüks tankis mingi sümboolse 5L ja sellest jagus maa ja ilm, et aru saada, et kütusel ja kütusel on ka vahe. Juba ainuüksi kanistrikorgi mahakeeramisega. :D
Ühe tankla 95E10 haises samamoodi nagu aastaid tagasi tankisin Soomes arktilist diislit, värv oli aind vale, lõhn oli täpselt sama lahuseline.
Mu oma Tots ei kannata ka 95't, klapiklõbin külmalt ja saad aru, et mootoriaju võitleb detonatsiooni ärahoidmisega. 98 ei mõju kuidagi ja kütusekulu on kindlasti väiksem, sest E10 energeetiline väärtus on täpselt selline, et kuigi biolisandit on küll väidetavalt "ainult" 10%, siis energeetilises mõttes on vahe u 40% ning sama võimsuse saavutamiseks kulub 95't rohkem. Võrdlus kütusekuludega - ühe liitri 98 põlemine võrdub 1.4L 95ga. Rahaliselt on teoreetiline võit ka solkimata kütuse poolel aga vaid teatud piirini...
minu kasutada oli nädalakese jagu 2015a Voya. 3.6. ma käisin tartust tallinna, linnavahel u 40km ning tartu tagasi tuli konkreetse reisi keskmine 7.2. Maanteel tiksus püsikas 98 peal ja kompu näitas 6.2 liitrit stabiilselt. Pärast paaki täites läks peale vaid 29 liitrit. Minu arust täiesti normaalne. Praegu kavatsen osta 6.2L v8 bensukat ja ei mõtlegi gaasiseadmele. Kui pole tehasest, ei maksa ise mootori elu vabatahtlikult lühendada. Olen teadlikult valinud suurema kütusekulu töökindluse nimel.
Sorry, kõvasti läks teemast mööda, aga point oli selles, et need 3.6 on tehasest tuunitud flexifueliks ja säästu ja puhta looduse nimel tangi E85't ja sõidad küll liiter suurema kütusekuluga, kuid rahaliselt võidab ikka. LPG tekitab vaid probleeme ja mitte ainult Chrysleril. Olen ühes margiesinduses tööl ja näen lisaks oma maja CNG autodele ka neid LPG rimakaid ja olenemata gaasiseadme põlvkonnast on hädad ikka samad - mootor sureb enneaegselt õlitusprobleemidesse ka klapiajam viska minema, ühtegi klappi ega klapipesa ei päästa enam.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Veebr, 2020 10:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 10 Veebr, 2020 20:53
Postitusi: 5
Tänud põhjaliku selgituse eest.
Eks see mõnes mõttes jah loogiline, et kui auto pole LPG pealt loodud kohe sõitma, siis see talle 100% ohutu ei ole. Kui ma sõidaks ainult maanteel selle autoga, siis jah võiks ainult bensiiniga sõita ja polekski nagu häda, aga kuna mul on enamus sõite lühike maantee ots linna ja siis palju linnas tiirutamist, ei tuleks see just nii soodne. Ehk siis jah nentides fakti LPG võimaliku kahju tekitamise osas hetkel valin selle tee, et eksperimenteerin edasi. Hetkel töötab masin jälle eeskujukikult, aga eks kui liialt probleeme hakkab tekitama, siis mõtleb edasi. Iseenesest see mootor jah kapriissem tundub LPG osas olema, sest üks teise margi esindaja sõidab mul juba aastaid LPG pealt ja üldse ei jonni, aga mine tea, ehk see ka siis ainult näiline.

Hetkel siis niipalju infoks. Eks kui midagi muutub, panen siia kirja, ehk on kellelegi abiks otsuste tegemisel.

Ragnar


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia