Tänane kuupäev Pühapäev 20 Jaan, 2019 3:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Jaan, 2019 17:05 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Saaga antud isendiga kulgeb vaikselt omasoodu. Aastavahetusel ringi sõites viskas ükshetk "check engine" lambi põlema armatuuris ning kasti avarii reziimi. Peatus tee ääres, taaskäivitus ning kast jälle normaal töös ( kui seda nii saab nimetada. Võrreldes A/T jaapanlasega Chrysleri kast just sujuvalt ei toimeta ). Paraku taaskäivitus "check engine" armatuurist ei kustutanud. Täna tegin omade vahenditega diagnostika ning ilmsiks tuli:

Pilt

Nagu kirjas on, viitab sensorile ning sellega seotud ühendustele. Samas google ei välista ka mehhaanilist riket kastis. Kui aga akuklemm maha käis, kadus ka "check engine" armatuurist ning kordus diagnostika rohkem vigu ei leidnud.

On kellegil olnud kokkupuudet sama veakoodiga või muid mõtteid

Parimat soovides


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Jaan, 2019 22:11 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Chrysleri Eesti grupist FB's õnnestus saada ka vihje kontrollida käimari õlitaset, millele viitasid ka mõningad teised saidid leituna läbi google'i. Kõik on muidugi äärmiselt tore kui fikseerid korgi, millele on kirjutatud " Dealer use only". Ehk siis puudub vajaminev mõõtevarras. Siit foorumist leidsin vastava lingi tellimaks mõõtevarras Aliexpressist paari eur'i eest ( tänud isikule, kes seda siin jaganud oli! (Y) ). Paraku ei olnud aega ega kannatust seda max 2 kuud oodata, vaja oli kohe. Seega sai siin natuke otsitud, kohti ei nimeta aga enamustes kohtades vastati: "Ei ole ja ei tea millal tuleb, kui üldse". Eriti kummaline kokkupuude selles osas oli Silberautoga. Sõidsin tööasjus ringi kui jäi mainitud asutus ette ning otsustasin läbi põigata ja uurida, kas müüvad äkki mulle vajamineva mõõteriista!?. Sain hoopis suht ebaviisaka klienditeeninduse osaliseks. Minu käest küsiti: "Kas te korgi pealt kirja ei mõistnud lugeda Dealers use only?" Ehk siis tavakasutajale pole ettenähtud selle vardaga midagi mõõta. Meil on see varras olemas aga meie seda Teile ei laena ega rendi ning otseloomulikult me seda ei müü! WTF???? :shock: ei oska nagu rohkem miskit kommenteerida. Viimase variandina otsustasin veel küsida Top Partsist ning voilaaa, teenindus kiire ja korralik. Kohapeal olemas ning hind 28EUR ( hind muidugi aliexpressiga võrreldes krõbe aga mis teha, kui vaja siis vaja ning olemas ta ongi).

Tänu vardale õnnestus fikseerida asjaolu, et mõõte tulemusena sai õliseks õrnalt varda ots ainult, mille tulemusena sai lisatud mitmed liitrid käimari õli. Kummaline on aga see, et autol on kasti õli ja filter mõni kuu tagasi vahetatud. Ehk siis õli on lisatud normidele mitte vastavalt.

Pärast õli juurde lisamist toimetab kast soliidselt. Avarii reziimi ei ole hetkel visanud, käiguvahetus on sujuvam jne. Ühesõnaga liigun nüüd mõne aja ning jälgin, äkki andurit ennast vahetama ei peagi hakkama.

PS! Tuli hoopis välja, et vahetama peab termostaadi aga see teine teema Mr Green

Parimat


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Jaan, 2019 23:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Okt, 2009 4:32
Postitusi: 17
Kui termostaadi ära vahetad siis anna teada kas mootor saavutab 90c
Mulle väideti et need mootorid ei lähegi soojaks.
mul tõuseb temp maksimaalselt esimese kriipsuni


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Jaan, 2019 14:56 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
neon kirjutas:
Kui termostaadi ära vahetad siis anna teada kas mootor saavutab 90c
Mulle väideti et need mootorid ei lähegi soojaks.
mul tõuseb temp maksimaalselt esimese kriipsuni


Kindlasti annan teada, hetkel ootan hinnapakkumisi!
Ei tõuse mul ka esimesest kriipsust kõrgemale. OBD'ga monitoorisin temp. ja väga kõrgemale 70 kraadist ei tõuse. Ilma autot nägemata pakkus Top Parts, et kindlasti on termostaat läbi ning temp. peaks siiski toimivana 90 kraadi saavutama. Targemad näppisid ka lõdvikuid. Alumine külm, ülemine peaks soe kui mitte kuum olema aga on ka külm. Ehk siis järeldati taaskord, et termostaat on pekkis.

Saab ära vahetatud siis selgub tõde!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Jaan, 2019 11:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Mai, 2017 11:25
Postitusi: 7
90 kraadi pole talvel enda omal kunagi näinud. Nädalavahetusel oli pika sõidu suurim näitaja 83 kraadi. EVIC näit.
PM võiks proovida ka tuulesuunajat, kas keegi on müügil näinud?

Lisaks - kas keegi kasutab 230V DEFA-t? Töötab? 3-4 h kütmisega ei näe ise kunagi otsest kasu, lõdvik on vaid kütteelemendi juures leige.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Jaan, 2019 9:12 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
islander kirjutas:
90 kraadi pole talvel enda omal kunagi näinud. Nädalavahetusel oli pika sõidu suurim näitaja 83 kraadi. EVIC näit.
PM võiks proovida ka tuulesuunajat, kas keegi on müügil näinud?

Lisaks - kas keegi kasutab 230V DEFA-t? Töötab? 3-4 h kütmisega ei näe ise kunagi otsest kasu, lõdvik on vaid kütteelemendi juures leige.


Ilmselt jah, see 90 kraadi ilma lisasoojendita talvel on märg unenägu. Samas 70 kraadi on vähe. Ehk võiks ka 83 kraadi olla saavutatav.
Ma ei ole kindel, et tuulesuunaja kapotil temp. kohapealt kuidagi kaasa aitab :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Jaan, 2019 10:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Mai, 2017 11:25
Postitusi: 7
Nimetame seda siis iluvõre katteks.

nt eelmisele põlvkonnale https://www.motonet.ee/et/toode/401488/ ... r-GVoyager


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Jaan, 2019 13:54 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
islander kirjutas:
Nimetame seda siis iluvõre katteks.

nt eelmisele põlvkonnale https://www.motonet.ee/et/toode/401488/ ... r-GVoyager


Õukey, tuulekaitsest ilmselt oleks kasu. Kui keegi leiab sobiva produkti V põlvkonnale siis võib siia viite/lingi panna :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Jaan, 2019 17:59 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Peale töölt koju jõudmist prof. mõttes otsustasin kontrollida käimari õlitaset. Sellega kõik OK! Aga kontrollimise käigus avastasin, et radikast tulev ülemine lõdvik soliidselt soe. Varasemalt ka peale pikemaid otsi pole see kontrollides isegi mitte leige olnud, mis samuti andis põhjust kahtlustada, et termostaat läbi. Nüüd nagu ei teagi, mida mõelda :think: Kas on üldse võimalik, et kord toimib ja kord jälle mitte? Samas temp. näidik üle veerandi ikka ei tõuse ning OBD näitab töösooja mootori temp. 72 kraadi. Ex teisipäeval saab selgust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia