Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 11:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 22:38 
CRD mootoritel minuteada mootoririhma vahetus 100000 peal ette nähtud. Kas ma saan siis õieti aru ,et peetrionu GV-l uus rihm ainult 56000km vastu pidas?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2007 16:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 01 Dets, 2006 2:42
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Mobiil: 56647007
RIHM KORRA VAHETATUD JAH! JA PÕHJUSEKS POLNUDKI RIHMA PURUNEMINE, VAID PINGUTI LAAGER JOOKSIS KINNI, MISTÕTTU KUUMENES RIHM NIIVÕRD, ET SULATAS PLASTIST RIHMA JUHTHAMMASRATTAD ÜLESSE.
JA KUI MOOTOR JAHTUS MAHA, KLEEPUS RIHM NENDE KÜLGE JA JÄRGMINE PÄEV KÄIVITADES VISKAS RIHMA ÜLE JA NOOKURID POOLEKS. NELJAPÄEVAL VÕETAKSE MOOTOR EDASI LAHTI, SIIS SAAN PILDI ETTE, MIS KÕIK VEEL ÕHTALE LÄKS.

_________________
Alati liikvel!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2007 16:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
räägi sellest ka kuskohas töö ära tehakse ja kas pihustid tulid ilusti lahti?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2007 22:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Dodge Ram

Liitunud: Laupäev 12 Mai, 2007 22:36
Postitusi: 159
Asukoht: PÕLTSAMAA-TALLINN
Esinduse vendade väitel pidid CRD mootoril klapid terveks,jääma ainult pooled nookurid pidid katki minema,ei te kas on mõtet neid pihusteid maha kakkuda,nende ellujäämis protsenti arvestades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mai, 2007 23:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
no vaata, ega sa ei saagi enne sittagi teada mis seal mootoris sees toimub, kui pole pihusteid esimesena maha võetud. peale seda saab alles klapikambri kaane kallale asuda ning siis ülejäänu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2007 0:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Dodge Ram

Liitunud: Laupäev 12 Mai, 2007 22:36
Postitusi: 159
Asukoht: PÕLTSAMAA-TALLINN
Sorry,pole sellesse mootori ehitusse nii süvenenud.Endal sama teema käsil autol 225000 ees,ei tea kas on midagi vahetatud või ei.Silberis võtsid arvutist välja,et 196000 on midagi tehtud kuid rihma vahetuse kohta mitte ridagi.Järgmine nädal lasen kõik ära vahetada kaasa-arvatud veepumba(see pidi 150000 kannatama) siis on süda rahul,seniks aga panin auto seisma.Kolli jutud hirmutasid ära. :think: :think:

_________________
Tore kui mitu inimest autosse ära mahuvad ja sealjuures rahul(rahulikud) on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2007 3:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 01 Dets, 2006 2:42
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Mobiil: 56647007
TERE TAAS!
VASTAN VAHELDUMISI NÜÜD KOMMENTAARIDELE...
KLAPIKAANT EI SAA JAH ENNE MAHA, KUI PIHUSTID MAAS!
JA SAMAJAMA MIS TEISTELGI(VICKED), EI TULE KOHE LAHTI, ESIMESEL KATSEL SAI VAID ÜHE PIHUSTI KÄTTE. PRAEGU OOTAB AUTO HOMSET, KUI ON TAAS MOTORISTIL AEGA EDASI TEGELEDA SELLEGA, SENIKS PANDI MISKI LEOTUSKOMPRESS PIHUSTITELE.
JA JASPOINIEKILE- KUI RIHMA VAHETADA, ON LAUSA ETTE NÄHTUD VAHETADA KA VEEPUMBA OTS NING KÕIK JUHTLAAGRID JA LOOMULIKULT PINGUTILAAGER, KUIGI NEED ESMAPILGUL TUNDUVAD ÜSNA KOBEDAD.
AUTO HETKEL HAAPSALUS, TRADILO NIMELISES SERVICES.
JA VEEL- KUNA ON LIIKUDA VAJA, LOOBUSIN AUTORENDIAUTOST, MIS VIIB VÄLJA AINULT JA EI TOODA JA UNUSTATUD RAHA. SEEPÄRAST SOETASIN ENDALE AJUTISELT ÜHE AUDI 80, DIISEL 1,6. PEALE OSTU ÜLLATUSIN MEELDIVALT, ET TEGU KÜLL UUNIKUMI KLASSIGA, KUID ÜLIHEAS KORRAS(OMANIK OLI AUTOREMONDILUKKSEPP, KES PIDAS AUTOT KÜMME AASTAT OMA TARBEKS JA TEGI APRILLI ALGUL AVASTUSE,ET MAAILMAS TOODETAKSE KA UUSI AUTOSID). SEEGA MÕTLESIN, ET KUI MUL ENDAL POLE SEDA VAJA ENAM, ON ÄKKI MÕNI SAATUSEKAASLANE JALAMEES JA VAJAB ABI, SIIS VÕIB JU TOETADA!


[mod="hmm"]Püüa Caps Lock enne kirjutamist maha võtta [/mod]

_________________
Alati liikvel!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 18:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 16:37
Postitusi: 7
voy kirjutas:
hmm kirjutas:
Sain ka manuali kätte ja sealt siis:
Pilt siis vastavast mootorist
Kas Sul selles manualis rihma märkide pilt ka olemas on 2,5CRD-le?Oleks väga teretulnud seda näha.Autodatadest ei leia kusagilt ,01-ja edasiaastate kohapeal laiutab ainult pikk kriips!?Ikka tahetakse et kõik raha esindusse viiakse.


Oleks ise kah väga huvitatud neist rihma märkidest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 18:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 01 Dets, 2006 2:42
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Mobiil: 56647007
rihmamärke ei olegi! alt pannakse vänt nullseisus paika ja nukkvõllidel on külgedel stoperduspesad(plokil kahelt poolt korgid ära keerata ja 8-ne otsast koonusega polt sisse keerata, nii, et koonus siseneb nuki pesasse). nukkvõllide otsas asuvad hammasrattad paigutuvad suvaliselt, s.t. ,kui võllid paigas, pinguta rihm ja siis keera nukkvõllihammasrattad kinni. head meisterdamist! :nn:

_________________
Alati liikvel!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Juul, 2010 1:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Mär, 2007 2:58
Postitusi: 87
Asukoht: Harjumaa
Vau. See teema ju lausa 3a. lukkus olnud. Kas tõesti teema algus suksud ikka seisavad


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Aug, 2010 0:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Apr, 2006 1:21
Postitusi: 73
Asukoht: maa
Karla1 kirjutas:
Vau. See teema ju lausa 3a. lukkus olnud. Kas tõesti teema algus suksud ikka seisavad


Minu oma ammu müüdud :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Aug, 2010 23:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
CRD rihmavahetus on kui nokanäitus. Muidugi juhul, kui oled seda varem teinud. Stopperid on peidetud ja nukastopri poldid ei ole tavakeermega ( peenem ). Koos veepumba vahetusega läheb asi huvitavamaks. Ajaliselt kuus tundi (juhul kui oled varem teinud). Rihma koos rullikutega vahetaks ära 2- 3 tunniga. Võrdluseks võin öelda, et oma esimese veepumba vahetusega jamasin päev otsa ja siis ladusin auto sama targalt kokku tagasi. Pool ööd tudeerimist, tunnikene stopperpoltide tegemisele ja järgmisel päeval tegin töö ära ettenähtud kuue tunniga.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Aug, 2010 9:55 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Mul jäeti veepumba mootoripoolne korpus mootori külge, ära vahetati sisu ja nö pealmine kaan, pidi tunduvalt lihtsam olema.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Aug, 2010 0:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ongi lihtsam. Kogu korpuse vahetamiseks pead ikkagi esimese osa lahti võtma. Lisaks on taga kaks toru, mille otsad tuleks puhastada ja tihendid vahetada, aga seal ei ole eriti ruumi. Õlifilter koos alusega ja turbo segavad. Jahutusvedeliku õigeaegsel vahetamisel ja masina sihipärasel kasutamisel ei tohiks ülejäänud korpusega midagi juhtuda. Esimese osa eemaldamisel jääb pumba kohale nii palju ruumi, et aluse puhastamiseks saab kasutada õhutööriistasid. Kogu protseduuri juures on kõige hullem rihmaruumi tagumise korpuse eemaldamine. Tuleb eemaldada nukkvõllide rihmarattad (eeldab korralikku stoperdust) ja polte on selle korpuse kinnitusel kasutatud päris palju.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 96 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia