Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 12:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:00
Postitusi: 7
autoks on 2001 a 4wd 3,8 L 160 kw usa versioon.

Diagnostikas väideti et selle mooduli viga on ,et auto ei lukusta puldist uksi.

Siit küsimus et milliste mudelite BCM sobivad veel antud autole,

Chrysleri alal olen ise kahjuks täielik võhik , või oskab keegi mingit muud põhjendust õelda miks puldist kesklukk ei toimi. Sai isegi ameerika autost uus võti ostetud, aga seda ei suudetud autoga ära tutvustada. Väideti et BCM on rikkis.

Abi eest ette tänades .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 17:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Võtme tutvustamine ja kesklukk peaks ikka kaks eri asja olema. Kas sellepärast tellisid uue võtme, et kesklukku tööle saada või ongi need ikka kaks eri lugu?
Kas kesklukk/signa on Chrysleri originaal või on mingi muu valmistaja?
Kas juhiukselt/kõrvalukselt nuppu klõpsides/võtmega keerates ka ei tööta kesklukk või ainult puldist ei tööta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 17:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:00
Postitusi: 7
ainult puldist ei tõõta ja tegu on tuttava autoga, kes ei oska internetti kasutada.
võtmest toimib kõik asjad.

võti telliti sellepärast et väideti et võtme kiip on vigane ja seepärast ei lähe puldist uksed lukku.
Pärast väideti et BCM on vigane.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 18:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui võtmes asuv immo kiip oleks vigane siis ei tohiks selle autoga üldse sõita saada. Keskluku puldiga ei tohiks sel pistmist olla küll rohkem kui, et uute pultide lisamisel peab süütelukus olema töökorras ja õige võti ja käigukang peab olema "P" asendis, muidu pultide lisamine ei õnnestu.
Lisaks BCM-le mängib tehase keskluku juures rolli ka RKE (Remote Keyless Entry) moodul. Tema on tegelikult see, mis puldi signaali vastu võtab ja siis käsu BCM-le edastab. Seega BCM vahetusest ei pruugi abi olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 19:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:00
Postitusi: 7
kas neid BCM ja RKE-sid on võimalik kuidagi testida enne kui jälle mõtetult raha raiskab ?

Ja kas neid blokke annab niisama üksühele testiks ringi vahetada või peab neid autoga sobivaks kodeerima enne kui nad tõõle hakkavad ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Aug, 2010 0:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks neid kuidagi ikka testida vast saab. Ilmselt on parim vahend selleks Chrysleri originaal testiseade DRB III ja vastavad testiprotseduuride juhendid. Ei oska öelda, kas Ameerika Autol on need ikka kindlasti käepärast.
Mingit "omavahel tutvustamise" protseduuri kuskil kirjeldatud ei ole.
BCM-e on kolme tüüpi:
  • Base - masinatele, millel pole kesklukku
  • Midline - masinatele, millel on kesklukk
  • Highline - masinatele, millel on elektriline tagaluuk
Nii, et doonor peab olema sama varustustasemega masin.
Remondimanualis manitsetakse mitte vahetama BCM-e suvaliselt autode vahel ja mainitakse ära, et otseselt BCM-i vahetust nõuavad ainult 2 konkreetset viga:
  • # 01 - Internal BCM failure (replaceBCM)
  • # 1F - J1850 Internal Hardware Failure(replace BCM)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Aug, 2010 0:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:00
Postitusi: 7
sa ise oleksid võimeline oma diagnostika vahenditega selle auto üle vaatama ja õige vea tuvastama ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Aug, 2010 1:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Leho525 kirjutas:
sa ise oleksid võimeline oma diagnostika vahenditega selle auto üle vaatama ja õige vea tuvastama ?

Kardan, et mitte. Mootori-, käigukasti- ja ABS-i ajudega on lootust aga BCM-i külge kahjuks mu riistad ei hakka. Chrysleri oma diagnostikariista, DRB III, pole raatsinud soetada sest see diagnostikaäri mul nii rohkem hobi eest aga see riist maksab kasutatunagi ca 40000 kr.

Ühesõnaga, ei jää muud üle kui soovitada proovida õnne SilberAutos.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Aug, 2010 1:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:00
Postitusi: 7
Aga see RKE moodul, kas seal on ka mingid variatsioonid mida peab jälgima kui uut kasutatud juppi proovima hakkab ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Aug, 2010 23:08 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Leho525 kirjutas:
Aga see RKE moodul, kas seal on ka mingid variatsioonid mida peab jälgima kui uut kasutatud juppi proovima hakkab ?

Vaat seda ei oska öelda. Kuskilt midagi selle kohta pole silma hakanud. Teisele RKE-le tuleb jälle pult(id) selgeks õpetada enne kui see tööle hakkab. Õigupoolest ma pole kindel, kas pultide tunnused on salvestatud RKE-sse või BCM-i.
Targem oleks vist ikka proovida veel seda ka esinduses diagnoosida lasta. Nad peaks saama selgeks teha, kas RKE ei edasta käsku BCM-le või BCM ei reageeri sellele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Aug, 2010 0:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Aug, 2010 14:00
Postitusi: 7
päeval uurisin asja tuttavalt ja nii ameerika auto kui ka silberauto ei saanud probleemist jagu.
Auto varustus on siiski Highline

Aga siis peab vist kusagilt varuosade alt ostma uue kasutatud RKE bloki ja sellele võtmed laskma ära tutvustada. Ega mingid pääsu vist polegi igal juhul peab diagnosti eest pappi pritsima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 101 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia