Uurisin veel väheke manuaali:
Aku temperatuuri andur on sisse ehitatud PCM-i (mootori ajusse), nii et selle tüssamiseks peab PCM-i lahti kaevama.
PCM otsustab soovitava laadimispinge, vastavalt temperatuurile, vahemikus 13,5 - 14,7V
Ilma koormuseta ja laadimiseta tühjalt seisval akul, peale "pindmise laadimise" kadumist (15 sekundit tulesid + 5 minutit seismist), loeb Chrysler aku olekut järgmiselt:
- Aku pinge V Aku laetus %
- <=11,7V 0%
- 12,0V 25%
- 12,2V 50%
- 12,4V 75%
- >=12,6V 100%
Ise jõudsin nädalavahetuse "väljasõidul" nii kaugele, et kui saabus aeg lahkumiseks siis auto enam ei käivitunudki
Üsna palju oli olnud selle ööpäeva jooksul, mis ankrus sai oldud, auto juures liikumist, uksed palju lahti olnud, kinni-lahti jälle käinud, ööbimine autos. Õnneks oli võimalik laadija peale panna ja sai ikka masina käima ja koju sõita. Õhtul kodus laadisin veel akut järgi ja mõõtsin huvipärast salongivalgustuse voolutarbe ära. Salongivalgustus võttis voolu 5A. Kusjuures mul on 10-st salongivalgusti pirnist niigi 4 pirni LED-idega asendatud. Kõigi originaalpirnidega oleks voolutarve olnud seega ligi 10A!
Kui aku on uus ja täiesti täis laetud siis jätkub 50Ah akust sedasi maksimaalselt 5 tunniks. Ilmselt aku enam esimeses nooruses ka ei ole...
Kavatsen kõik (või vähemalt need, mis võimalik) salongivalgustuse pirnid LEDidega asendada. Aku mahtuvus tuleb ka ära mõõta. Generaatori laadimisvõime paistab iseenesest hea olevat sest peale käivitust mõõtsin tühikäigul laadimisvoolu 20A kuigi pinge oli siis 13,4V.