Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 8:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Juul, 2010 10:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
geneka ülesehituses ei ole probleemi, jama on pingereguleerimine mis käib läbi ajude ja termoregulaatori. Sellepärst ei soovigi targemad seda puutuda.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Juul, 2010 0:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Veikko kirjutas:
geneka ülesehituses ei ole probleemi, jama on pingereguleerimine mis käib läbi ajude ja termoregulaatori. Sellepärst ei soovigi targemad seda puutuda.

Kui genekas ise korras ja juhtmed-kontaktid terved-puhtad siis sinna ilma DRBIII-ta asja polegi, ole siis targem või mitte nii tark. Ja DRBIII on minu teada Eestis ainult Silberauto töökodades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Juul, 2010 15:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Uurisin veel väheke manuaali:

Aku temperatuuri andur on sisse ehitatud PCM-i (mootori ajusse), nii et selle tüssamiseks peab PCM-i lahti kaevama.
PCM otsustab soovitava laadimispinge, vastavalt temperatuurile, vahemikus 13,5 - 14,7V

Ilma koormuseta ja laadimiseta tühjalt seisval akul, peale "pindmise laadimise" kadumist (15 sekundit tulesid + 5 minutit seismist), loeb Chrysler aku olekut järgmiselt:
  • Aku pinge V Aku laetus %
  • <=11,7V 0%
  • 12,0V 25%
  • 12,2V 50%
  • 12,4V 75%
  • >=12,6V 100%


Ise jõudsin nädalavahetuse "väljasõidul" nii kaugele, et kui saabus aeg lahkumiseks siis auto enam ei käivitunudki :(
Üsna palju oli olnud selle ööpäeva jooksul, mis ankrus sai oldud, auto juures liikumist, uksed palju lahti olnud, kinni-lahti jälle käinud, ööbimine autos. Õnneks oli võimalik laadija peale panna ja sai ikka masina käima ja koju sõita. Õhtul kodus laadisin veel akut järgi ja mõõtsin huvipärast salongivalgustuse voolutarbe ära. Salongivalgustus võttis voolu 5A. Kusjuures mul on 10-st salongivalgusti pirnist niigi 4 pirni LED-idega asendatud. Kõigi originaalpirnidega oleks voolutarve olnud seega ligi 10A!
Kui aku on uus ja täiesti täis laetud siis jätkub 50Ah akust sedasi maksimaalselt 5 tunniks. Ilmselt aku enam esimeses nooruses ka ei ole...
Kavatsen kõik (või vähemalt need, mis võimalik) salongivalgustuse pirnid LEDidega asendada. Aku mahtuvus tuleb ka ära mõõta. Generaatori laadimisvõime paistab iseenesest hea olevat sest peale käivitust mõõtsin tühikäigul laadimisvoolu 20A kuigi pinge oli siis 13,4V.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Aug, 2010 18:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
To Anjolle sa oled teema siis rohkem lahti harutanud, tänud. Ma pole selle kuumaga viitsinud enam rohkem teha kui lisalaadimist andnud akule laadijast. Mul oli sama jama natuke salongitulesi, mobiili laadimist ja hommikul 48ah aku nii tühi et midagi ei klõbisenud. Andsin teise auto pealt 10 min ja topelt juhtmetega(üks paar juhtmeid ei käivitanud, see starter ja mootor vajavad tugevat pööret). Vaja tulevikus min 70 ah aku panna.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Aug, 2010 23:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ma ostsin oma masinale nüüd uue aku. 70Ah, vana oli 50Ah ja silmnähtavalt mitte enam uus.
Selle tulemusena ei kõigu enam pinge (enne tuled kergelt tukslesid), laadimispinge on 13,6 - 13,8V ja peale "pindlaadimise" eemaldamist on seisva mootoriga masina aku pinge 12,8V. Vanal akul ei saanud sellist seisupinget isegi peale laadijaga laadimist. Starter tõmbab palju reipamalt kuigi ega ta ennegi jõuetu polnud.
Lisaks olen nüüd asendanud kõik salongivalgustuse pirnid LED-idega va. esimesed, juhi ja kõrvalistuja laetuled, mille pirnid ma lihtsalt praegu välja võtsin sest sobivat LED-pirni esimese hooga ei leidnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Aug, 2010 17:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Mis aku panid ja kust salongi ledid hankisid. Vaja ka salongitulede tarbimist vähendada muidu juba kardan neid põlema jätta.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Aug, 2010 0:39 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Veikko kirjutas:
Mis aku panid ja kust salongi ledid hankisid

LED-id tellisin Hiinast,
Aku ostsin VARTA tüüp E24, letihind 1440.- Renovaarist. Pärast avastasin, et tegelikult oleks vast natuke paremini sobinud E12, hind, mahtuvus ja külmkäivitusvool enamvähem sama aga E12 on madalam ja pikem, E24 tavalisest natuke kõrgem. Mahtus ära küll aga massijuhet tuleb paigaldamisel natuke venitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Aug, 2010 20:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Tänud info eest.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Aug, 2010 23:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Anjolle aita sa targem. Mul nüüd pilusilmade lambid käes kuid probleem lae lampide vahetusega, ei saa lahti neid. Keeran ühe kruvi riputi konksu alt välja ja kangutan kuid teie ei ta eriti liikuda. Kuidas need saatanad lahti käivad, manuaalides pole ka õpetust.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Aug, 2010 13:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2005 Chrysler Pacifica

Liitunud: Kolmapäev 19 Mai, 2010 21:14
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
See küll selle teema alguse kohta käib aga üks avalik kirjatükk auto akust:

http://autovaruosad.ee/main/pdf/akke.pdf


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 10:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Veikko kirjutas:
probleem lae lampide vahetusega, ei saa lahti neid. Keeran ühe kruvi riputi konksu alt välja ja kangutan kuid teie ei ta eriti liikuda. Kuidas need saatanad lahti käivad, manuaalides pole ka õpetust.

Ühtegi kruvi pole vaja lahti keerata. Pista midagi lamedat (mina kasutasin süütevõtit) klaasi ja korpuse vahele ja kanguta klaas ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 10:23 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Vahetasin nüüd oma autol juhi ja kõrvalistuja laepirnid ka LEDide vastu välja. Sellised LEDid said sinna. Alguses proovisin selliseid aga nende konstruktsioon ei sobi valgusti reflektoriga ja valgusjõud jäi väga nõrgaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 18:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Proovisin neid klaase ära kakkuda(toppisin võtmeid kruvikeerajaid vahele), kuid ei õnnestunud. Panin niipalju jõudu mängu kui tundus. et tükid hakkaval lendama siis jätsin järele. Oleks kusagil mingi piltlik õpetus kuhu rõhuda, kust tirida. Akut pakutakse http://www.odavrehv.ee/popup_image.php?pID=2736&osCsid=7fb0fa4e2e77de5311da0a27b327b76e 1040 eeku koos käibemaksuga. Mõõdud samad mis Vartal. Ega neil vist erilist vahet pole hommikul tuleb liini pealt Varta märkidega akud ja peale lõunat teiste märkidaga.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Sept, 2010 10:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tegin telefoniga väikse videoklipi sellest kuidas Voyageri salongivalgusti pirni vahetada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Sept, 2010 20:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
To Anjolle tänud, nüüd sain hakkama ja klaasid ka terved. Aga see konstruktsioon ikka väga debiilne.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia