Tänane kuupäev Neljapäev 02 Mai, 2024 15:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Anomaalia vooluga
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mär, 2010 20:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Tere.Nimelt ei näita minu masin(2001a 2,5CRD) enam kiirust,seoses sellega ei tööta ka kompuutris asjad õieti.Isegi välistemperatuuri valetab.Ja mis veel kõikse hullem on see et masin on laisk(uimane).Ise arvan,et viga elektrooniline.aga kust otsima peaks hakkama ei ole teada.Soovitage.Kõik vastused teretulnud.NB!Ka veakoode ei loe,mitte ,midagi ei tee.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaali vooluga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 18:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Pakun välja, et kusagil on ikkagi mehhaaniline vigastus. Elektroonselt ta kontrollib küll ennast ära ja annab ajule signaali OK aga kui kusagil on mehhaaniliselt katki siis elektroonika seda ei tuvasta. See muidugi minu arvamus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaali vooluga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 19:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks ikka kaitsmetest tuleks alustada. Mõnedel paistab, et on olnud abi armatuurlaua põrutamisest.
Ja kui asi ei parane siis soovitaks pöörduda lähimasse diagnostikakohta. Umbes pole mõtet leiutada ega juppe vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaali vooluga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 20:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Tere.Kaitsmeid ei kahtlusta,just sellepärast,et spidoka seier veidike aega tõmbles ennem kui hingusele läks.Kui kaitse läbi,siis kopsti nulli ja asi jokk.Ja seda vana-aja(kolakad vastu armaturi) remonti veidi proovisin.Ei tolku.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaali vooluga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 21:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Kaitsmete kontrollimine on elementaarne ja lihtne nii, et sellest alustagi. Edasi kontrolli spidoka ajamit. See peaks asuma differentsiaali korpusel, paremal pool (kui ma õieti mäletan). Kindlasti ei mäleta, millise süsteemiga tegu on (mehhaaniline või impulss ). Tõenäoliselt on sellel aastakäigul elektriline spidomeetri süsteem. Vaata, ega pole välja jooksnud parempoolne veovõll (mingil põhjusel).

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaali vooluga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 21:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Poolteljed paigas.Võtsin käigukastist välja ka selle hammasratta ja käsitsi ringi ajades ei midagi.Ja kaitsmed välistan ka sellepärast,et paar nädalat tagasi oli sama jama ning siis ka eemaldasin selle hammasratta ja näppisin teda veidi ja töötas 15 km.Enam mitte.Ja see on kõige kurvem et uimane on.Justkui turbota.Arvan et kusagil mingi ühenduse proble,mis mingile klapile või tont teab millele valet infi jagab.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia vooluga
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 1:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Võid kontrollida süütelukku. Kas sinna tuleb vool sisse ja läheb ka edasi ECM -i klemmile nr 86 ja 22 mis on omakorda ühenduses spido ajami pistiku klemmiga nr 1. Kui voolu ei tule siis võib vigane olla süütelukk või ahela katkestus(kas mõni pistik paneb näkku või lihtsalt juhe katki. Nii näitab ECM-i elektri skeem.

Ehk on abiks: Spido ajami pistiku juhtmete tähised
1-FUSED IGNITION SWITCH OUTPUT (RUN-START)
2-SENSOR GROUND
3-VEHICLE SPEED SENSOR SIGNAL


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia vooluga
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Mär, 2010 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Tere taas.Korras Viga peitus ikkagi kiirusanduris,mis paikneb käigukasti peal.Hakkas tööle nii spidokas,kui ka autol võimsus tagasi :thumb: .Kuidas saab selline pisikene asi mõjutada terve masina tööd :shock: .

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia vooluga
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Mär, 2010 23:32 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Et mis viga siis oli? Panid uue?

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia vooluga
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Mär, 2010 23:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Jah uue.Ja asi jonksus.Tänud kaasamõtlejaile.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia vooluga
PostitusPostitatud: Reede 12 Mär, 2010 1:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
jac kirjutas:
Tere taas.Korras Viga peitus ikkagi kiirusanduris,mis paikneb käigukasti peal.Hakkas tööle nii spidokas,kui ka autol võimsus tagasi :thumb: .Kuidas saab selline pisikene asi mõjutada terve masina tööd :shock: .

Ilmselt siis asi läks kiiruse puudumise tõttu avariirežiimi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia