Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 23:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Mär, 2010 22:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Sõidan, ilm kehva ja ühel hetkel ei pritsi esiklaasile enam pesuvett. Paremat hetke annab otsida. :angry: Tagaklaasile aga pritsib endiselt. Kust otsast asjale tasuks läheneda? Kaitse tundub terve olevatjärgmisena kahtlustaks mootorit. Kas esi- ja tagaklaasil on erinevad mootorid ning kas nad on ühe kaitse all? Kuidas oleks kõige parem aknapesuvedeliku paaki auto küljest eraldada?

Korraga sai kohe palju küsimusi, vahest keegi oskab aidata. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mär, 2010 22:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Ise küsin, ise vastan :pai:

Esiklaasi ja tagaklaasi pesuril on erinevad mootorid ja nad on ühise 15 A. kaitsme all. Esiklaasi ja tagaklaasi mootorid paistavad väliselt sarnased aga nende pistikud on natuke erinevad ja ei sobi teineteisele. Vooliku läbimõõt tundub samuti erinev.
Pisut lähemalt nende mootoriteni jõudmisest, kui kellelgi peaks tulevikus vaja olema. Kõigepealt tuleb paar kruvi lahti keerata ja plastikkate on rattakoopast lahti. Siis paistab järgmine vaatepilt.

Pilt

Valge mootor on tagaklaasi ja must esiklaasi pesur. Mootor on paagi küljes tiftiga kinni. See tuleb sealt välja tõmmata ja käes ta on. Siis jubaon lihtsam juhtmeid ja voolikuid kätte saada. Mootorilt juhtmete kättesaamiseks tuleb kõigepealt kontakti punane jublakas ülesse liigutada. Siis on veel ühendusnaga, mille tagant tuleb konks lahti saada. Selleks lükkasin kruvikeeraja alt naga taha ja lahti ta oli.


Viimati muutis Hagar, Esmaspäev 15 Mär, 2010 17:47, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 9:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Ja kas said korda? Kui, siis viska ka viga siia, teistel ehk kergem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 17:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Selle kordasaamisega pikem lugu.

Käisin autoteeninduses teiste probleemidega ja palusin ka esiklaasi pesuri üle vaadata. Kõik asjad said korda aga pesuril pidi mootor läbi olema. Elaktrik oli mõõtnud, et vool tuleb mootorisse peale. Kuna originaal mootor maksab 1200.- raha, siis muretsesin romulast uue ja vahetama. Mootor vahetatud aga tööle ikka ei hakanud. Proovisin mõlemat mootorit aku pealt ja töötasid. Usalda veel teenindust ja elektrikut :angry:

Nüüd teine töötav mootor olemas ja esiklaas ikka must. Kui kellelgi peaks vaja olema, siis olen nõus selle maha müüma.

Nüüd oleks järgmine probleem, vahest keegi oskab aidata. Kust kaudu ja kuhu jooksevad klaasipesu pumba juhtmed. Nad nii varjatud ja ei näe midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 20:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Pluss tulebki talle otse peale, läbi aksessuaaride relee, kaitsme nr. 33 ja kaitsmeploki pistiku C1 klemmilt 11 väljuva OR/PK juhtme kaudu, niipea kui süüde sisse lülitada.
Miinusotsa ühendamise teel käivitab teda kaitsmeploki (Intelligent Power Module) esiküljes asuv metallkarp - Front Control Module.
Pruun juhe läheb pumba miinusklemmile kaitsmeploki pistiku C1 klemmilt 20.

Nii vähemalt paistab 2001 aasta Voya skeemilt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 20:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Lisaküsimus: kas kaugtuli töötab?

Võib naljakas tunduda aga Front Control Module'it kamandab omakorda Body Control Module, millele omakorda signaal klaasipritsi käivitamiseks antakse sama juhet pidi, mis kaugtule lülitamisekski (BCM pistik C5, klemm 27, VT/LG ehk violetne/heleroheline juhe).

Veel üks lisaküsimus: Kas siis kui vajutad aknapesu nuppu, kojamehed käivituvad? Kui jah, siis ikka selles viimases juhtmes viga ei tohiks olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 0:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Tuttav lugu. Tulin kord Euroopast ja keset Leedut sama nali - ei tilkagi vett enam. Porise klaasiga siis Eestisse välja :D

Tuttav elektrik kaevas kapoti all mis jube ja kirus nii mis kole. Aga leidis vea ja korda sai. Mootor ei ole sul läbi, seal on mingi ummistus, mida on jube keeruline leida, seaotud miski imepisikese metallitüki või kaabliühenduse lahkumisega algpositsioonilt (korrodeerumine vms), mul ei jäänud päris täpselt meelde. Jõudu otsimisel!

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 11:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Pumba viga see ei ole, kontrollitud ja mõlemad ei funksioneerinud tööasendis. Aknapesu nuppu vajutades kojamehed hakkavad tööle aga vett ei saabu ja pesuri mootor ei tööta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 13:57 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Hagar kirjutas:
Aknapesu nuppu vajutades kojamehed hakkavad tööle aga vett ei saabu ja pesuri mootor ei tööta.
Ahah, no siis ikka peab info Front Control Module'ini välja jõudma sest kojamehe releesid juhib ka tema. Siis ikka peab olema probleem selles konkreetses pumba miinusahelas või tema juhtlülituses.
Pluss ikka jõuab pumba plussklemmile kui süüte sisse paned?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Mär, 2010 10:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Mõõtsin nüüd voolu ära, pumbale tuli peale + 4 Volti. Kust see pluss juhe peale algab, mis pumbale peale läheb?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Mär, 2010 11:58 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Hagar kirjutas:
Mõõtsin nüüd voolu ära, pumbale tuli peale + 4 Volti. Kust see pluss juhe peale algab, mis pumbale peale läheb?

Anjolle kirjutas:
Pluss tulebki talle otse peale, läbi aksessuaaride relee, kaitsme nr. 33 ja kaitsmeploki pistiku C1 klemmilt 11 väljuva OR/PK juhtme kaudu, niipea kui süüde sisse lülitada.

Mõõtsid seda pinget ikka otse kere suhtes? Või sama pistiku miinusklemmi suhtes?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Mär, 2010 22:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Ikka kere suhtes ja kindluse mõttes akult samuti. Andis teine ikka sama tulemuse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Mär, 2010 23:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
No kas ikka korda ei saa? Äkki tahad selle sähkömehe kontakte, kes minu autol pesuri elustas?

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Mär, 2010 18:03 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Mul sõbral juhtus ka sama lugu.Tal oli küll pump kutu,aga ajutiselt sai ta küll asjale lahenduse, kui tõstis pumpadelt veetorud ringi.Vähemalt sai esiklaasi puhta hoida.Pritsis küll tagaklaasi pump ja käivitas tagaklaasi lülitilt ,aga lahendus ajutiseks täitsa nutikas.

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Nov, 2015 11:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 02 Okt, 2012 22:34
Postitusi: 15
Pühiks siis teemalt tolmukihi ja tõstaks taas päevakorda küsimuse:
Kas keegi elektrik tänapäeval ka veel tegutseb, kes selle pesuri probleemiga tegeleks?
Mul 2003 T&C 3.8 ja samad sümptomid. Pesuri mootor akule ühendades toimib, kuid pistikust mitte. Pistiku klemmide vahel 4V. pinge kui süüde sees. Pistikust keresse möötnud pole..
Kuna omal garaasi võimalust pole ja pesuri järgi tekkis kriitiline vajadus alles siis kui ilmad õues auto all roomamist ei soosi, oleks vaja abi selle ala meistrilt.
Soovitusi???
Tänud. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia