Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 12:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Dets, 2009 23:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Probleem siis järgmine. Kui praeguseid külmasid ( -10 -15) arvestada siis ilma kerota ei saagi käima. Võib kas või aku tühjaks käiata kuid käima ei lähe. Summutist tuleb ainult helesinakat tossu ja see ongi kõik. Kusagil +2 juures läheb pika käiamise peale käima ja lööb samuti sinist pahvakat summutist. Kui on töösoe mootor siis samuti käivitus tsükkel kestab kusagil 4 - 5 sekundit. Samas mootor töötab ühtlaselt, jõudu on ja kütusekulu ka normis. Filtrid vahetatud ja eelsüüteküünlad töötavad.
Nüüd siis oletused: Mis arvate, et kas viga on pihustites, kõrgsurve pumbas või mootor ise "kohvi". Ls. peaks olema kusagil 280000km. :tige:


Viimati muutis heiki003, Neljapäev 17 Dets, 2009 0:53, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Kas siis tõesti pole kellelgil sarnaseid sümtomeid esinenud. Teaks vähemalt kuhu poole kiikama hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 1:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Minul olid sarnased sümptomid. Aitas kütusefiltri vahetus. Ma ei uskunud selle ettevõtmise vajadust, sest see oli paartuhat km varem vahetatud, kuid oh imet!

Maksab see vaid paarsada krooni ja vahetamine lihtsamast lihtsam, tasub proovida. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 10:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Kindlasti on sarnaste sümptomitega CRD sid siin foorumis arutatud, neid teemasid on siin päris palju, kasuta foorumi otsingut - saad tükk aega lugeda CRD mitte käivitumis põhjustest. Kui abi ei saa, anna uuesti teada. Kui küünlad on korras, kas ka küünalde relee on kontrollitud -see lihtsalt esimene mõte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 18:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Siin neid teemasid otsitud ja loetud kuid seni pole veel probleemi tuumani jõudnud.
Kütusefilter äsja vahetatud ja küünlad lähevad samuti kuumaks (kontrollitud). Käivitus ikka halb mis halb.
Infoks ehk niipalju , et võtmetrikiga annab koodi P1105 kuigi "check engine" tuli kustub ilusti ära peale käivitust. Koodi tähendus - temperatuur anduri signaal on madal või kõrge. Armatuuris temp näidik töötab, või on see eraldi andur ECM -i jaoks.
Kas see võib põhjustada halba käivitust. (loogiline nagu oleks ju. Kuna mootor võib saada valet infi temp-i kohta ja vastavalt sellele juhitakse kütuse kogust)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 21:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Temp. andur võib vabalt põhjustada halva käivitumise, kuna crd küünlad töötavad vastavalt temperatuurile, mis parasjagu õues on, kui jälgid armatuuri kollast kontrolllampi, siis mida külmem õues on seda kauem küünlad järel on. Kui õieti mäletan siis mingisugusest miinusest alates küünlad töötavad veel pärast auto käivitumistki. Üks andur peaks olema kohe jahutusradika ees, kuskil seal allpool, kas temp. andureid on üks või mitu - ei oska mina öelda, keegi oskab ehk siinkohal midagi lisada. :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 22:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
temp andureid on mootoril endal kaks millest üks on all pool garteri-käigukasti juures ja teine on üleval kapotti all aga need peaksid mõõtma mootori töö tempi aga võimalik et toimetavad ja edastavad ajule ka muude toimingute jaoks.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Dets, 2009 17:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Sai siis täna testitud ja tahad sa või ei taha aga viga tundub olema Engine Control Modul - is. Nimelt temperatuuri andur (ETC) ei saa signaali ECM -st. Väljund pinge ainult 0,45 volti.
Ennem kui hakata uut otsima :think: ega pole kellelgil vedelemas kusagil riiulil. Viskaks korra pistikud ringi ja veenduks, et ikka ECM on vigane.
Mulle selgitati, et Common Rail Diesel (CRD) mootor on ju andureid täis otsast otsani ja käivitus momendil teebki väntvõll tiiru kaks et ära kontrollida andurid. Kui juba üks vigane siis pidavatki olema käivitus pikem või siis üldse ei käivitu.
Küsiks huvi pärast, et kui ruttu teie CRD -d käivituvad. Nii külmast kui soojast peast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2009 10:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Soojast peast läheb minu oma kohe käima, külmast peast võib olla paar ringi, aga kindlasti ei kesta see 4-5 sek. ja eile hommikul -8 juures (garaazis) töötasid küünlad kuskil 4-5 sek.
Võib-olla annab mõni lammar enne ostmist ecm-i proovida enne. Kas olid kuskil diagnostikas, huvitav oleks teada millisesse andurisse siis see inf. ei jõua, kas õhutemp. või mõnda mootori temp. andurisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2009 11:20 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 16 Nov, 2009 19:11
Postitusi: 14
Külmast peast(-15c - -20c) tahab vähe käiamist u.5-10s.Soojaga peab mootor enne paar tiiru tegema kui käivitub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2009 17:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
semo kirjutas:
Soojast peast läheb minu oma kohe käima, külmast peast võib olla paar ringi, aga kindlasti ei kesta see 4-5 sek. ja eile hommikul -8 juures (garaazis) töötasid küünlad kuskil 4-5 sek.
Võib-olla annab mõni lammar enne ostmist ecm-i proovida enne. Kas olid kuskil diagnostikas, huvitav oleks teada millisesse andurisse siis see inf. ei jõua, kas õhutemp. või mõnda mootori temp. andurisse.



Inf ei jõua mootori jahutusvedeliku temp. andurisse (ECT) . See peaks tulema ECM- i klemmilt nr.40


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2009 19:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 07 Aug, 2009 6:55
Postitusi: 7
Mul olid samad probleemid. Eilse -11C külmaga käivitus rahuldavalt,kuid tänase -13C lubas ainult paar matsu. Pärast ca.5 min. pihustite ja kaane soojendamist käivitus nii nagu poleks külma olnudki. Mootor 2,5 CRDi 2001a. Metsas või põllul asendab fööni "kiirstardi" pihustamine sisselaske kollektorisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2009 0:15 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 19 Dets, 2009 23:58
Postitusi: 32
seal võib probleem olla ka pumba täiteklappis või siis pihustid hakkavad jalga ämbrisse panema ja see on üks valusam asi mis võib juhtuda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2009 14:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
Kas pumba täiteklapi all mõtled seda el. pistikuga solenoidi mis asub kõrgsurve pumba küljes ja on "šampuse" korgi suurune junn. Kui see siis sai seda ka vaadatud, survestatud ja elektriliselt kontrollitud - toimib.
Kui ei siis kus see asub?
Samas pihustid nagu oleks korras kuna mootor töötab ise väga ühtlaselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2009 22:05 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 19 Dets, 2009 23:58
Postitusi: 32
siis lase igaks juhuks oma pihusti tagasivoolud üle kontrollida need võivad teine kord suureks minna ja takistavad käivitumist sest 2.5crd peaks laksust käima minema isegi kui on rohkem külma olen proovinud -25 kraadi juures ja pole probleemi poorest pöördest. pihustid võivad ka ühtlaselt hävida nii et targem on lasta stendis läbi kontrollida ja veenduda et nendes pole probleemi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 101 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia