Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 9:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 18:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 12 Mai, 2009 13:40
Postitusi: 43
Asukoht: Aruküla
Selgituseks seda, et ma ei ole igapäev autoga sõitja... aga täna töölt jõudes proovisin, et mis häält masin teeb ja mis ta siukesest külmast arvab.
Kontrollisin igaks juhuks jahutuse üle... korras. Käivitamisel läks matsuga käima ... ja "ding" ei kusagile. Armatuuri/parkimise tuled põlema ja vaatasin taskulambiga, et mis indikaatorid peaksid paistma. Selgus, et nö päikse kujuline märk on tõepoolest seal ennast peitmas. Ja siis kui esituled ka voolu said, siis tuli kaua oodatud "ding." Konks selles, et autosse-süüde-mootor-käik-kässar-tuled-suund-gaas ahel käib nii kiiresti, et ei ole osanud sealt asi rahulikumas tempos teha.

Ma teeks siit siis prohvetliku järelduse, et läbi on üks esitule pirnidest ja armatuuril üks indikaatori pirn. Lähipäevil katsun siis ühe neist ära remontida.

Nüüd siis P1130 ja simmerling. Teisega neist vist nii, et kui õli otseselt juurde kallama ei pea, siis vist ei põle sellega? Esimesega aga... peaks kontrollis käima ja välja selgitama, kas on pakiline või mitte (ehk saab seda kulutust kusagile hiljemasse aega planeerida, raha on alati ju paremasse kohta kulutada :p).

Tänud seni pakutud seltskonn aja arutelu eest :)
Heiko

_________________
Kes esimesena teise ilma jõuab, laseb teised ka sisse!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Jaan, 2010 0:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 12 Mai, 2009 13:40
Postitusi: 43
Asukoht: Aruküla
Käisin diagnostikas ja kontrollis ja seal selle P1130 kohta midagi tarka öelda ei osatud... võib see ja võib teine olla. Proovin veel kusagilt arvamuse saada. Kui asi edeneb, siis ajaloo huvides proovin meeles pidada ja siia üles märkida, et kuhu see auto omadega välja jõuab.. või kuhu ei jõua.

(HUA).
Heiko

_________________
Kes esimesena teise ilma jõuab, laseb teised ka sisse!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Veebr, 2010 22:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 12 Mai, 2009 13:40
Postitusi: 43
Asukoht: Aruküla
Ferdi kirjutas:
Mul oli sama kood ja sama jama. Minul konkreetselt oli pihusti kulunud, seal ei teki vastavat survet ja aju lülitab mootori välja. Vahetasin pihusti ära ja asi korras. Samas öeldakse, et ühte pihustit pole mõtekas vahetada, põhjused segased ja arusaamatud, aga kui üks on kulunud, siis ei ole kaugel ka teised...
Soovitan kõik maha võtta ja kontrolli saata. Remonditakse ka neid (hind u.2500,-), uus kuskil 4000,- eek kanti. Mahavõtmisega peaks tegelema inimene, kes seda varem raudselt teinud on, seal vaja spets tõmmitsat ja töövõtteid, mingeid leotusvedelikke jne. Tartus tegeleb näiteks Karla Auto sellega.

Pihustites jah. Ja ühes kohas kontrolliti ja prooviti välja võtta... aga ei tulnud. Nüüd kui masin liigub, siis proovin mingi puhastavate lisanditega sõita, et ehk teeb seest poolt paremaks olukorda ja pihusti rohkem jupsima hakkab, siis ehk saab ikka ilusti viisakalt välja võtta. Kui ei, siis vist pidi puurimiseks mina ja uued (5000.-) peale. Odav lõbu ei tule igatahes. Eks kui see teema kusagile jõuab, siis annan tagasisidet. Ehk kellelgi teisel ka siis tulevikus abi, et mis olnud ja mis tehtud.

Heiko

_________________
Kes esimesena teise ilma jõuab, laseb teised ka sisse!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Veebr, 2010 15:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 06 Nov, 2008 23:15
Postitusi: 27
Mina käisin sügisel Türi lähedal oisu diislis ja seal said mehed ilusti pihustid maha, jamasid küll kaua aga tervelt.Kui vaja siis tellivad ka ise uued pihustid 4800.-tk


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Mär, 2010 1:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 12 Mai, 2009 13:40
Postitusi: 43
Asukoht: Aruküla
Sai tehtud pihustite remont ja üks hülss vahetatud... hülsis oli siis see, kuhu jahutus kadus... loodame, et selle peatüki saab nüüd sulgeda.

Tänud kes kaasa mõtlesid.

_________________
Kes esimesena teise ilma jõuab, laseb teised ka sisse!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 103 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia