Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 5:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Okt, 2009 9:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Juun, 2009 12:02
Postitusi: 15
..................................


Viimati muutis sten, Teisipäev 22 Juun, 2010 12:52, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Reede 02 Okt, 2009 7:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
aitab see kui temp nuppu ei keera põhja vaid ca poole või natuke enama peale, ise pead proovima mis asendist tööle hakkab. Kohe ju niikuinii sooja ei saa ja kui auto temp üleval ja tunned et tahaks sooja juurde siis võid juurde keerata aga ka mitte põhja , põhjast hakkab ilmselt jällegi tööle. Ise sõitsin eelmisel talvel kogu aeg temp nupp keskel, tuli piisavalt sooja.
Aga kui ei tule üldse sooja ilma siis pigem termostaat otsad andnud, mida näed pikemalt sõites kas temp näit läheb ca keskele, kui ei lähe siis ruttu vahetama. Kui termostaat ära siis suuremate külmadega jääd sa isegi lisasoojendiga külmakätte.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Okt, 2009 11:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 17:04
Postitusi: 67
seda et...ma nüüd ei tea mis aasta isendistest jutt käib aga,
minu 04 CRD hakkab lisaahju taha lülitama kui välistemp oli vist alla 12 kraadi. Toimib kuni ta omameelest piisavalt soe on. Talvel pani vist küll jah pea kogu aeg linnavahel....maanteel kustus ikka ära ja pikemalt linnavahel siksides ka aga hommikul kodunt-kooli-tööle sõites mitte. Ahi taha uuesti ei lylitanud ta ka siis kui juba töösooja mootori korraks peatudes seisma jätsin.
Minul kliima ja see Auto-Lo nupu peal, maksimumiga ei puhu ta kunagi selles asetuses sooja ja nupu regullimisest see ahju toimimine minu omal küll ei sõltu. Ja kohe sooja ei tule jah...kliima displayl põleb kiri "delay" ja niikaua ta salongi sooja ei anna kuni see tuli põleb, ehk siis kõigepealt ajab ploki soemaks ja siis hakkab ka salongi miskit tulema.

dep


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 18:05 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 02 Veebr, 2009 10:09
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Oma kogemused CRD 2,8 '05 Voyageriga.

Autoekspert (Tartu esindus minu puhul) pakkus lahkelt välja webasto välja lülitamise nupu toomise salongi. Jutu järgi pidi see võtma vahelt temperatuuri signaali (webasto juhtplokis). Kliimaseade küll üritab webastot käima panna (armatuuris läheb see oranzh tuli põlema), kuid signaal ahjuni ei jõua. Kui sisse lülitada (ka sõidu ajal) siis webasto läheb ilusti käima.

Olen sõitnud mõni aeg sellega ja olen rahul (ka soojaks minemise/hoidmisega). Vee temperatuur jääb nüüd küll madalamaks kui webastoga sõites, kuid sügiseste ilmadega suudab salongi ära kütta.

Raha taheti selle nupu eest pmst ühe tunni töö raha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2009 17:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Webastot välja lülitada ei ole mõtet ja ka suureneb ilma selleta kütusekulu ja mootori kulum. Kas sul temperatuurinäidik on kogu aeg ühes asendis nii linnas kui maanteel. Võibolla sul probleeme termostaadiga kui temperatuuri näidik mängib. Mul on ka 2005 2.8 kuid armatuuris küll ei ole oranzi tulukest mis näitab webasto tööd, kus sul see asub.

d0c kirjutas:
Oma kogemused CRD 2,8 '05 Voyageriga.

Autoekspert (Tartu esindus minu puhul) pakkus lahkelt välja webasto välja lülitamise nupu toomise salongi. Jutu järgi pidi see võtma vahelt temperatuuri signaali (webasto juhtplokis). Kliimaseade küll üritab webastot käima panna (armatuuris läheb see oranzh tuli põlema), kuid signaal ahjuni ei jõua. Kui sisse lülitada (ka sõidu ajal) siis webasto läheb ilusti käima.

Olen sõitnud mõni aeg sellega ja olen rahul (ka soojaks minemise/hoidmisega). Vee temperatuur jääb nüüd küll madalamaks kui webastoga sõites, kuid sügiseste ilmadega suudab salongi ära kütta.

Raha taheti selle nupu eest pmst ühe tunni töö raha.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2009 18:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Kui autol mootor on töösoe ja ka salongis saavutatud norm temperatuur, siis piisab, kui vajutada kliima paneelis nuppu POWER.
Kogu süsteem koos ahjuga lülitub välja ja mõne sekundi pärast võib seda sama nuppu vajutada ning kliimasüsteem jätkab tööd ilma lisa ahjuta.
Kui mootor või salong on jahedad, siis see süsteem ahju välja ei lülita.
Polnud vaja mingeid lisa lüliteid. Sedasi toimib minu 2007a 2,8CRD GV.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Reede 27 Nov, 2009 10:53 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 02 Veebr, 2009 10:09
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
Mul on ka 2005 2.8 kuid armatuuris küll ei ole oranzi tulukest mis näitab webasto tööd, kus sul see asub

Suunatulede ja hoiatustulede rea peal. Kui ta sul ei põle siis on tõenäoline, et webasto pole varustuses.

Tsiteeri:
Webastot välja lülitada ei ole mõtet ja ka suureneb ilma selleta kütusekulu ja mootori kulum

Sellepärast ma teda täielikult seisma ei pannud. Külma mootori soojendamiseks lülin ta ikka sisse.

Tsiteeri:
Võibolla sul probleeme termostaadiga kui temperatuuri näidik mängib

Kartsin isegi, et kliimaseade ja termostaat on erineva seadega. Arvamus tuli sellest, et kliimaautomaatik lülitas webastot sisse ja välja väga väikeses temperatuuri vahemikus. Arvasin, et ehk laseb termostaat jahutusvedeliku suurele ringile enne kui webasto välja lülitatakse. Nüüd ilma webastota sõites jääb jahutusvedeliku temperatuur kriipsu võrra varasemast madalamale - 2 võimalust kas salongi kütmine suudabki piisvalt mootorit jahutada (välis temperatuurid 5C ja madalamad) või läheb vedelik suurele ringile kui näidik on jõudnud ~30% peale (maksimaalne normis näidik on ~45%). Kuna salongi jõuab piisavalt sooja, siis kaldun 1. variandi poole.

Tsiteeri:
Kui autol mootor on töösoe ja ka salongis saavutatud norm temperatuur, siis piisab, kui vajutada kliima paneelis nuppu POWER.

Sama efekti annab temperatuuri vähendamine (~19 peale). Ning just selliste nikerdamiste tõttu ma lasingi selle nupu lisada. Lisaks on mul tihti vaja sõita ka väga lühikesi otsi, mis vajaksid kliima välja lülitamist enne auto käivitamist - webastot ei ole mõtet panna käima lühemaks ajaks kui 15min. Kui kliima on väljas, siis õhk ei liigu ja aknad lähevad uduseks.
Kokkuvõtteks olen nupuga ikka rahul - isegi kui tuleb välja, et termostaat oli osade probleemide põhjus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Reede 27 Nov, 2009 12:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
d0c pane siia oma näidikust pildid ülesse, siis saaksin paremini soovitada. Webasto töö ültse ei mõjuta temperatuurinäitaja osuti asendit kui termostaat korras. Kui mul oli ennem termostaat ära siis pendeldas temp osuti igal tegevusel(webasto töö, seismine, sõitmine jne) siia-sinna.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 18:08 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 17:53
Postitusi: 14
Asukoht: Valgamaa
Tere! Siin rahval mure kuidas lisasoojendust välja lülitada. Mul värske omanikuna just vastupidine mure. Autot CH. Caravan 2,5CRD) ostes ei teadnudki, et on lisasoojendus. Selle avastasin tehnoülevaatusele minnes. Aga ei saa aru, kuidas see tööle käib, mingit lisalülitit salongis pole. Soojenduse paneelis ühes servas POWER nupp ja teises servas siis lumehelbekesega nupp. Vahepeal siis sooja regulaator ja suunamise nupp. Kas peab olema mingi kindel kombinatsioon mil see värk tööle hakkab? Praegu ilmad piisavalt külmad ja nagu peaks toimima?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 18:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Kas ta ültse ise töötab, pane auto tööle ja sureta 3 min pärast välja ja kuula kas auto alt mühiseb-kohiseb. Kui seal ühtegi heli ei tule siis sõida spetsialitide juurde kontrolli või vaata igaks juhuks kaitsmed üle. Lisasoojendi käivitub automaatselt kui tal ei ole mingeid muud juhtimisseadmeid juurde lisatud-programkell kabiini, puldilt käivitus.

metsavaht kirjutas:
Tere! Siin rahval mure kuidas lisasoojendust välja lülitada. Mul värske omanikuna just vastupidine mure. Autot CH. Caravan 2,5CRD) ostes ei teadnudki, et on lisasoojendus. Selle avastasin tehnoülevaatusele minnes. Aga ei saa aru, kuidas see tööle käib, mingit lisalülitit salongis pole. Soojenduse paneelis ühes servas POWER nupp ja teises servas siis lumehelbekesega nupp. Vahepeal siis sooja regulaator ja suunamise nupp. Kas peab olema mingi kindel kombinatsioon mil see värk tööle hakkab? Praegu ilmad piisavalt külmad ja nagu peaks toimima?

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 21:46 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 17:53
Postitusi: 14
Asukoht: Valgamaa
Proovisingi ka kätt hoida soojenduse põlemisgaaside toru juures aga seal ei toimu midagi ja vaikus auto all. Usun küll, et võib mõni relee või kaitse läbi olla. Pole kursis ka kaitsmetega, puudub ka auto nö. manuaal e. kasutusjuhend. Oskate soovitada Tartust või Lõuna-Eestist kedagi kes on pädev kontrollima milles asi ja vajadusel remontima? Praeguse ilmaga jääb salong ikka veidi jahedaks ja sama siis ka mootori jahutusvedeliku temperatuur. Milline võib olla soojenduse kontroll-lamp?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 21:49 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 17:53
Postitusi: 14
Asukoht: Valgamaa
Lisaks veel küsimus, kas on võimalik lisada programmkella või juhtpulti, et saaks sedasama soojendajat ka auto seismise aeg e. enne käivitamist kasutada? Seega siis eelsoojendina ja seisusoojendina.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 21:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Ta peab ikka mühisema mehiselt kui töötab. Tartus head spetsid ringteel Autoexpert. Mina olen nende abi kasutanud, nad ka webasto esindajad.
Ringtee 35
51013 Tartu
Tel. 7 337 081
Faks 7 337 083
tartu@autoekspert.ee

metsavaht kirjutas:
Proovisingi ka kätt hoida soojenduse põlemisgaaside toru juures aga seal ei toimu midagi ja vaikus auto all. Usun küll, et võib mõni relee või kaitse läbi olla. Pole kursis ka kaitsmetega, puudub ka auto nö. manuaal e. kasutusjuhend. Oskate soovitada Tartust või Lõuna-Eestist kedagi kes on pädev kontrollima milles asi ja vajadusel remontima? Praeguse ilmaga jääb salong ikka veidi jahedaks ja sama siis ka mootori jahutusvedeliku temperatuur. Milline võib olla soojenduse kontroll-lamp?

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 22:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Mär, 2009 22:12
Postitusi: 118
metsavaht kirjutas:
Lisaks veel küsimus, kas on võimalik lisada programmkella või juhtpulti, et saaks sedasama soojendajat ka auto seismise aeg e. enne käivitamist kasutada? Seega siis eelsoojendina ja seisusoojendina.


Saab. Mul pandi programmkell peale (vastavalt soovile võid ka kaugjuhtimispuldi panna) Tondi autoteeninduses. Töötab nii automaatselt (nagu enne) kui ka käsitsi, või progammeeringule.
Sinna lisatakse juurde kell, hunnik releesid, juhtmed ja tsirkulatsiooni pump jahutusvedeliku ringi ajamiseks. Kütab soojaks jahutusvedeliku ja salongi vent puhub ka toa soojaks.
Väga hea asi, eriti praeguste ilmadega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tehase lisasoojendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 22:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Ikke saab, sõltub kuidas tahad pappi välja käia. Ma ise panin autoeksperdis Tartus raadioteel juhtpuldi 5800 maksis, nüüd ca 200 m kauguselt lülitab auto joojenema. Varem olen kasutanud programkellasi mis asuvad autos, maksavad vast 2500, aga nendega pidev möödapanek. Ajad kellapeale auto soojaks ja siis ei viitsi minna kuhugi, pult super, ärkad hommikul paned käru toast sooja ja ca 20 min pärast käru sõiduvalmis.

metsavaht kirjutas:
Lisaks veel küsimus, kas on võimalik lisada programmkella või juhtpulti, et saaks sedasama soojendajat ka auto seismise aeg e. enne käivitamist kasutada? Seega siis eelsoojendina ja seisusoojendina.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia