Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 2:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Aug, 2008 0:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Aug, 2008 0:40
Postitusi: 4
Asukoht: Lõuna-Eesti
Mul 2001.aasta Voyager CRD. Suve alguses tekkis probleem toitesüsteemis: kui sõita rahulikult, on kõik korras. Kui aga maanteel kiirendada ja teistest mööda sõita, siis jääb justkui nälga. Autol on kõik filtrid vahetatud ja pump kontrollitud. Silberi onud vahetasid toitesüsteemi mure põhjusena eelsüüteküünla relee :doh: Loomulikult ei muutunud midagi.
Siit küsimus teistele headele CRD omanikele: Kas kütuse elektripump peab käima kogu aeg? Palun kuulake ja andke teada. Minu autol käib ainult koos süütega seni kuni mootor ei käi. Kui mootor käima panna, jääb pump seisma. Ehk oleme kambakesi Silberi kompuutritest targemad? Jõudu!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Okt, 2008 21:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
ee..., mul bussil jääb küll pump ikka vait ka kui tiba süüdet sees hoida käivitamata. peale käivitust pole kunagi kuulanud. püüan seda teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Okt, 2008 0:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
See kütuse tõstepump töötabki ainult 5 sekundit, kui süüde algselt sisse keerata.

Service Manual pakub järgmisi võimalusi:

CONDITION
Stalls Under Aggressive Maneuvers/Loss Of Fuel Pressure

POSSIBLE CAUSES / CORRECTION
Restricted or Damaged Fuel Tank Siphon Filter - Replace Fuel Tank Siphon Filter
Contaminated Fuel - Drain, Flush and Refill Fuel System
Damaged Fuel Tank - Replace Fuel Tank
Restricted Fuel Filter - Replace Fuel Filter
Stored Diagnostic Trouble Codes - Refer to the appropriate Diagnostic Service Manual


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 1:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Aug, 2008 0:40
Postitusi: 4
Asukoht: Lõuna-Eesti
Mure on lahendatud. See oli pihtustite viga. Praeguseks on vahetatud kaks pihustit, kaks on veel vanad. Tuleb välja, et kui spidomeetril on juba 300 000 ees, siis tuleb hakata pihusteid vahetama. Soovitavalt kõik korraga.

Tartu Silber vahetas algmure peale eelsüüteküünalde relee. Viljandi Silberile aga plusspunktid, nemad said ka veale jaole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 8:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
tekkis endalgi huvi teada saada etteande pumba töötamise kohta. On kahtemoodi öeldud
et etteandepump lööb ainult alguses surve üles ja pärast imeb kõrgsurve pumbas olev lisapump
teise variandina et kõrgsurves pole mingit pumpa ja etteandepump lööb mingite tsüklitena kütust ette. Pole minagi kuulnud mootori käimise ajal et etteandepump lööks, tean vaid seda kui autot kohe mitte käivitada(jääb vist kohe seisma) siis lööb ta ca 30 sek ja jääb seisma.
Kui vaadata kõrgsurve pumpa (suht pisike)siis ei arvaks küll et seal mingit lisa pumpa on.
Kas oleks kellegil kindel teadmine kuidas asi tegelikult on.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 20:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Siin foorumis liigub kõikvõimalike jooniseid ja skeeme. Ehk leiaks keegi ka konkreetselt CRD toitesüsteemist midagi. Tutvuks samuti huviga. :limps:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 23:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Etteandepumba ülesanne on hoida süsteemis teatud survet. Auto käivitumisel sa lihtsalt ei kuule pumpa enam, sest mootor teeb kõvemat häält.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mär, 2009 0:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Aug, 2008 0:40
Postitusi: 4
Asukoht: Lõuna-Eesti
See pump lööbki ainult surve ülesse ja kui mootor käivitub, siis veab kõrgsurvepump ise kütte edasi. Analoogiline mootor on Cherokeel ka, mis töötab ilma elektripumbata, kasutades mootori kõrgsurvepumpa.
NB! Otsin mootorit 1999 aasta Voyagerile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mär, 2009 9:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Hakkab tulema! Pumpasid kui palju. :shock: Panen siia tsitaadi tööpõhimõttest, mis aga ei selgita, kas voyadel veel mõni pump peale paagis asuva pumba on, minuarvates mitte.


Ühisanumpritse või ühistorupritse toiteaparatuur (ÜP-TA; CRS – Common Rail System). Selline toiteaparatuur toodeti firmas Bosch 1997.a. Toiteaparatuur on lahusagregaatne, mistõttu võimaldab allsüsteemide tööd autonoomselt juhtida. Näiteks võimaldab selline süsteem täna juhtida kütusepealeannet kuni viies osas. Vajalik pritserõhk saadakse eraldi asetsevalt kõrgsurvepumbalt. Rõhu kasv ja pritseprotsess on teine-teisest sõltumatud. Seda tüüpi mootoritel määratakse kütusepritse hetk ja viis ning kestus pihustite juhtimisega. Kütus antakse pihustitesse kõrgrõhu abil ühisest, enamasti torukujulisest ühisanumast. Sissepritserõhu reguleering sõltub mootori koormusest ja võib muutuda piirides 250 … 1600 bar. CR diiselmootorid on kõrge soojusliku kasuteguriga, mistõttu jahutusvedelikule üleantav soojushulk on väike ja mootorid on nn “külmad”. Seetõttu kasutatakse mootori juurdekütmist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Mär, 2009 9:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
etteande pump ei ole paagis vähemalt mitte CRD mootoril, paagis on vaid küttevõtja.
Huvitaks tegelikult edasi juttu kuidas toimub mootori lisasoojendamine
Veel huvitaks kuidas toimub kütte tagasivool.
Kuna siiani pole leidnud viga miks auto sõidust tulles tühikäigul ebaühtlaselt käima hakkab.
Etteande pump teeb pikemalt käia lastes igasugu hääli mulinat-krõbinat ja nagu toodaks ka õhku kuna sai ette mootori juurde läbipaistev voolik vahele pandud ja aegajalt on näha mullide tulekut aga see ei pane veel mootorit ebaühtlaselt tööle. Kuna etteande pump lahti ei käi siis pole talle ka vist mingeid jooniseid ega tea täpselt mis seal sees toimub. Pole ka kuskilt teist võtta et proovida. Kütte voolikud-ühendused kõik kuivad otsest leket pole aga kas siis etteande pump tõmbab kuskilt õhu sisse aga miks kas tal saab midagi sees kinni jääda et ei saa kütet kätte. Üks versioon on et sõiduga kulub süsteemist kõik küte ära ja kui seisma jääda tühikäigule siis ei saa kütet peale kuna miskit takistab ja imev pump ei jõu tõmmata väiksemate pööretega. Etteande pumbas pidi ühe väite põhjal olema ka küttesoojendi kas sellest teab keegi midagi. Paras jama on nende uuemate voyageridega kuna lammutuses neid pole ja selliseid kalleid osi sees ei hoita.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Mär, 2009 10:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Ma ei tea küll 100%, aga enamustel CRD -l kõhu all ju kütteseade (webasto, või mida iganes), mis aitab auto jahutussüsteemi kütta. See küll otseses seoses kliimaseadmega, aga juurdekütmise all on ehk seda mõeldud.
Küttesoojendi peaks küll kuskil olema. Pole teda küll konkreetselt käes hoidnud, aga kaitsme plokis peaks olema sul selle jaoks eraldi kaitse ja ka relee. Olen seda kaitset isegi vahetanud, aga mingisugused käimis või käivitamisomadused sellest küll ei muutunud. Arvatavasti vajalik asi, kui väljas -25.
Tsiteeri:
Etteande pump teeb pikemalt käia lastes igasugu hääli mulinat-krõbinat ja nagu toodaks ka õhku kuna sai ette mootori juurde läbipaistev voolik vahele pandud ja aegajalt on näha mullide tulekut aga see ei pane veel mootorit ebaühtlaselt tööle

Küllap tead, et igasugune õhk diislitel vastu näidustatud. Kuna tegu ju paagist imemisega, siis ei pruugi ühendused ja voolikud kuskilt seda välja näidata. Pole küll oma autol seda mulinat kuulanud aga arvan, et seda ei tohiks olla, välja arvatud peale filtri või muu vahetamist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Mär, 2009 22:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Etteande pump sisaldab pumpa ja klappe (üldine põhimõte). Kui klapid ei pea, siis pumba tootlikus langeb. Pump hakkab tühja tööd tegema. Õhk vähendab tootlikust veelgi. Näiteks võta voolik, pista üks ots vette ja ime. Üsna lihtne. Puuri voolikusse küljepealt auk ja proovi siis vesi üles imeda. Ei tule enam nii lihtsalt. Selline lärm pumbas viitaks küll vahetamise vajadusele.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Reede 13 Mär, 2009 8:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
Plaan olekski etteandepump ära vahetada aga kasutatuna seda olen juba otsinud aga tundub et lammutustes neid lihtsalt pole ja uut sai Tallinnast küsitud aga nad polnud kunagi vahetanud ja ei osanud hinda öelda kui vaid nii palju et hind võib olla 5 kohaline. Eks uurin uue täpsemalt järgi.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Reede 13 Mär, 2009 21:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ise uuriksin paralleelselt uue pumba otsinguga ka suvalise, elektrilise, paagivälise kütusepumba paigaldamise võimalust. Tuleb lihtsalt välja uurida antud pumba surve vahemik ja leida samasuguse vahemikuga suvaline pump. Olen ise paigaldanud sellist varianti (mitte küll voyadel). Kuna etteande pumba surve ei tohiks olla väga suur, siis peaks olema täiesti võimalik sellist varianti kasutada. Väike uurimistöö tuleks teha.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Mär, 2009 8:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
CRD voyal ongi etteande pump väline, see on terve üks korpus kuhu käib ka kütuse filter sisse.
Ühes kohas on täitsa olemas ja isegi taskukohane aga enne sai veelkord uuritud selle pumba tööpõhimõtteid ja kas saaks selle viga olla. Inimene kes on mitu korda sellist probleemi lahendanud arvas jällegi et vahetada tuleks see imevpump mis on kõrgsurve küljes kuna etteande pumba töö on vaid filtri kopsiku täislöömine ja pärast teeb juba tööd imevpump.
Ühesõnaga oli tema arvamus ja soovitus edasisele toimingutele et vahetaks mõlemad ja pihustid takkajärgi siis saab auto korda. Jutt tegelikult õige aga see pole lihtsalt praegusel ajal rahaliselt võimalik.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia