Tänane kuupäev Reede 03 Mai, 2024 14:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: õlituli
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Veebr, 2009 21:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
mul neid muresid jagub CRDga. õlituli. külma mootoriga ei põle. sooja mootoriga hakkab vilkuma. kusjuures, cruisega sõites ühtlasel kiirusel või gaasi lisades süttib, aga kui gaasi maha lasta, ehk siis mootoriga pidurdades, kustub ära. loogiliselt võttes, kui oleks probleem õli surves, siis kustuks tuli gaasi andes ära ja maha lastes läheks põlema. ok. tühikäigupööretel läheb tuli mingi suht lühikese aja jooksul põlema ja ca. kümnekonna sekundi pärast kustub taas. lihtsalt aeglase intervalliga vilgub. lisades vähe pöördeid ja hoides ühtlaselt 950-1000-ni, kustub ja uuesti põlema ei hakka senikaua, kuni pöörded samal tasemel hoida. tundub, et õli viga pole - õli tase normaalne, mootorisse mingit klõbinat sisse pole tulnud. sõitnud olen temaga niimoodi, üle õla sülitades, ca. 600km. haagis taga, massiga ca. 1000kg.
sellist huvitavat seisu on keegi eelnevalt kohanud? minu, kui eriti spetsialisti, arvamus on, et seekord paneb mind õlisurve andur. esmaspäeval jälle töökotta. väsitavaks muutub...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Veebr, 2009 21:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Mul oli 300 emmil sama probleem. Ja tuli välja,et õlifiltris oli kogu kamm. Uus filter ning sain korda asja. Võid proovima hakata sinagi filtri vahetusest, kõige odavam ja lihtsam esialgu....kui ei aita,eks siis peab edasi kaevama hakkama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Veebr, 2009 21:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
et siis mingi filtritootja praak või lihtsalt pean kasutama Silberist ostetud filtrit? siiani olen võtnud Taketist Japanpartsi filtri ja kunagi pole jama veel olnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Veebr, 2009 21:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Mina sain poest( ise ostsin) lihtsalt praak filtri.... Mingid klapid olid kinni seal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Veebr, 2009 23:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Katkine kuskilt massi saav juhe võib sellist jama põhjustada. Pidurdamine liigutab juhtme massist lahti ja siis tuli kustub.

Aga siia üks õpetlik jutt.
Ma sõitsin ka kunagi ühe autoga põleva (vahelduva eduga ka vilkuva, hõõguva) õlitulega sadu kilomeetreid maha. Ega ma ei väga uurinudki mis seda põhjustab ja ei juhtunudki muud, kui see, et pärast müüsin auto romulasse. Tervelt 2500 krooni vist sain veel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Mär, 2009 16:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
filter vahetatud, seis sama. õlisurve anduri august sai survet kontrollitud manomeetriga ja tühikäigupööretel ongi surve praktiliselt olematu. pöörete tõustes läheb tiba paremaks, aga päris vajalikku survet ikka kätte ei saa. kui läheb hästi, piisab saaleringist, sitem variant on see, et ka vänt kahjustada saanud. kui reaalne oleks see, et õlipump ise jupsib. krt, mul selle autoga ikka probleeme jagub. 3 aastat on ta mul olnud ja sellest ajast ca pool on ta olnud remindis. sattusin vist täiesti hooldamata auto otsa. siit järeldus, et tööloomaks peab ikka võtma tutika, siis teenib ka korralikult sind.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Mär, 2009 22:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
raamsaaled (1200.-tk) läbi ja kuna mootor on nii emase ehitusega, tuleb ka plokikaane tihend (5500.-tk) ära vahetada. vända lihv ka muidugi. jälle 10+... kilo kergem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Mär, 2009 20:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
wicked kirjutas:
raamsaaled (1200.-tk) läbi ja kuna mootor on nii emase ehitusega, tuleb ka plokikaane tihend (5500.-tk) ära vahetada. vända lihv ka muidugi. jälle 10+... kilo kergem.



Plokikanne tihend 5500.- :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Mär, 2009 16:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
wicked kirjutas:
raamsaaled (1200.-tk) läbi ja kuna mootor on nii emase ehitusega, tuleb ka plokikaane tihend (5500.-tk) ära vahetada. vända lihv ka muidugi. jälle 10+... kilo kergem.


Ulmenumber, see pole võimalik :shock:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: õlituli
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Apr, 2009 0:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
tihend on koos uute poltidega. selline hind mulle anti. kuna endal pole eriti aega selle teemaga tegeleda, siis pean nõustuma. mulle on oluline, et saaks töölooma jälle rakkesse.
heh, loomulikult, kui kuulsin tihendi hinna, siis andsin ka korralduse kepsusaaled ära vahetada ja vändale täislihv teha. et poleks vaja mingi aja pärast uuesti tihendit osta. Mr Green
teoreetiliselt ei saa sellel bussil enam mootoris midagi olla, mida ma pole vahetanud. ok, nukid ja klapid on veel puutumata. Mr Green hetkel sõidan Peugeotiga. Mr Green vähemalt tutikas ja garantiiga. Mr Green tal muidugi käru vedamisega pole nii lihtne.
varsti panen ilmselt bussi müüki ja asun uut otsima. ikka Grandi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia