Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Jõud kaob mootoril
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 0:00 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 16 Juun, 2008 19:12
Postitusi: 42
Asukoht: soome
Probleem selles et kui teed möödasõitu ja pöörded lähevad 4000-5000 -ni siis jõud kaob mootoril. Armatuuris läheb kollane mootori tuli põlema ja kui edasi rahulikult kulgeda siis tuli kustub. Küsimus siis et kas on autol mingi pöörete piiraja või võib asi olla milleski muus :madgirl:

_________________
lootus on lollide lohutus


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 1:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 9:05
Postitusi: 140
Asukoht: Rapla
Jutust ei loe välja mis autoga tegemist, tundub pöörete järgi, et mitte diisel ja loogika ütleb, et su suksu hoiab kütust kokku, st. et mingi kütte filter umbes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 15:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Võiks ju vaadata mis märk on sellel kollasel tulukesel peal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 16:39 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 16 Juun, 2008 19:12
Postitusi: 42
Asukoht: soome
Sorry! Auto on tõesti diisel ja 2,5 CRD 2001 a. Ja sellel kollasel tulukesel on mootori märk peal. Kui ongi küttefiltri probleem siis äkki ütlete kus see asub :oops:

_________________
lootus on lollide lohutus


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 18:01 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
No julge mees oled, kui 4000-5000 pööretega sõidad. Mina üle 4000 pöörde ei ole kunagi lasknud, sealt hakkab ju punane ala pihta.
Kõige parem jõud on u.2000-2800 pöörde juures, üle 3000 pöörde kaob nn vääne ära ja täiesti mõttetu on nii kõrgete pööretega sõita.
See siis minu arvamus.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 18:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Kas pole mitte nii, et 4 ja 5 tuhande pöörde vahel kuskil rakendub pööretepiiraja ja ongi kogu saladus?

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2008 20:34 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Mul kiirendab (eriti tuntav 5. ja ka 4.käiguga)normaalselt 2000-2200 pöördeni,siis tekib selline tunne nagu keegi võtaks taga konksust kinni :P
98.a omal õhulugejat pole,EGR-klapi tahtsin vahelt välja visata-tutkit!-keegi oli juba varem pimeda ette pannud.Kiskusin maha turbo taga oleva siibri ajami ja panin ta jäigalt ühele poole kinni-siis selline tunne,et turbot polegi...Kinnitasin siibri teiselepoole-kiirendab kuni 2000 ja nats peale siis jälle mökk.Kui 1 hommik enam -2 kraadiga käima ka ei läinud,mõtlesin,et jätan ta talveks õue kassile tuulevarjuks :angry: Täna laadisin aku ära ja läks käima,tuli välja,et 2 eelsüüteküünalt läbi.Nüüd plaanin releed üle kontrollida,gaasipedali reostaadi...Kui see ei aita,siis tuleb vist manuaali lugema hakata või abi otsima :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Nov, 2008 0:20 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 16 Juun, 2008 19:12
Postitusi: 42
Asukoht: soome
Noh jah nagu ma kirjutasin ei sõida ma selliste pööretega vaid teen möödasõitu. Andke andeks siis lollide küsimuste eest aga ma olen naisterahvas. :viil:
Tänan Andrus49 konkreetse vastuse eest.

_________________
lootus on lollide lohutus


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Nov, 2008 0:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
aga mootorituli ei tohiks ju ikkagi põlema süttida

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Nov, 2008 23:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Tule põlemist ei takista ju miski. Tegemis ju siiski kollase tulega. See ju puhas hoiatus, et ära lõhu mootorit. Diisel on jõuline mootor. Vanasti kurtsid paljud, et diislil pole jõudu möödasõitude tegemiseks. Paraku kasutasid need virisejad bensiinimootori sõiduvõtteid (väiksem käik ja rohkem pöördeid). Tahad jõudu, siis ikka suurem käik ja küll ta läheb.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 113 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia