Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 9:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 08 Aug, 2008 10:55 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Sõidan selle autoga aasta otsa juba- muidu nagu kõik toimib aga kui gaasi annad ja pedaali vabastad siis pöörded püsivad väga kaua üleval nii 1500-1400 juures mingi 10s ja langevad vaikselt. Mul teistel autodel ikka tavaliselt kohe kukuvad alla. GV on autmaatkastiga ja kui sõidu ajal nii teeb siis põhimõtteliselt jääb tunne, et auto sõidab ise. Võtad sõidu ajal jala gaasilt ja auto pöörded kohe ei lange vaid lippab päris hästi veel tükk aega.
See nagu pole päris normaalne, milles võiks viga olla? samas näiteks cruise toimib normaalselt. Äkki mingi tross ei libise või vedru nõrk? Naine käis sellega aasta tagasi silberis stendis ja seal väideti et panid või värskendasid aju (mida iganes see ka ei tähenda) ja nende arust kõik korras.
Praegu nagu tundub, et sedasi kulub pidurit väga palju ja kütusekulu võib ka suurem olla.

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Juun, 2009 18:48 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Võtan siin vana teema üles- nimelt ei ole saanud neid tühikäigupöördeid ikka korda. Peaks ju olema nii, et kui gaasi vabastad langeb kohe tühikäigule? Minul näiteks on praegu nii, et maanteel sõidad u.2000-2200 rpm ja kui gaasi lahti lased siis kukuvad kuhugi 1800 peale ja hakkavad vaikselt langema, tühikäiguni läheb ikka aega- u 30sek vist. Kohapeal N peal peale käima panemist gaasi andes langevad 1500 ni pea kohe ja siis edasi 1000 ni u 2sek. Kui mootor soe siis langevad u 900 ni. Liikudes aga nagu väga aeglaselt.
Kas on mingi õhu või temp. andur vigane? Või mis?

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juun, 2009 19:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
täna sõitsin enda autoga ja tuli see teema meelde.
Mul on täpselt sama asi et sõidu ajal ei lange pöörded tühikäigu tasemele kuna kas on ju taga ( ehk siis töös) sama ka manuaali autodel.

Kohapeal langeb samuti astmete kaupa pöörded 1500->1000-> 800


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 11:28 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Ma ise ka mõtlesin nii aga nüüd kahtlen, et kast ei tohiks sellist asja teha- isegi kui kast on taga- kiirus peaks üsna kiiresti hakkama vähenema aga tunne on, et just gaas on peal kuna isegi pidurile vajutades pöörded alla ei tule, peab nagu jõuga maha pidurdama ja siis lõpuks langevad ka pöörde kuhugi 850-900 kanti. Seoses kastiga tuli veel meelde, et küsiks siin teistelt: Kuidas crysla autom kastiga pidurdada? Olen proovinud mäest alla tulles D pealt 3 peale aga ei mingit muutust. Madalamale ie ole julgenud sõidu ajal tõmmata, et järsku keeran kasti tuksi. :(
(Mul teine auto millel mersu aut.kast ja sellel pidurdab kast ilusti ja tühikäik ka igati korras- kui ikka pidurile vajutad siis mingi 1-2 sek ja tühikäigul). Äkki on mingi gaasi ja kasti vea kombinatsioon?
Proovisin seda võtmega veakoodi trikki aga mingit koodi ei näidanud- kohe tuli kiri "done".

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 11:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
eks autod ole erinevate ehitustega Gryslal on selline asi nagu gruis kontroll vaakumiga ja need mõlemad trossid jooksevad ühte kohta kokku ja vaakum on sellle vidinal koguaeg taga. Sellest võib olla tingitud siis see aeglasem pöörete langus. Pole küll teiste automaatidega tundnud seda kasti pidurdust. Kindlasti ei saa see olla sellinne nagu on manuaalil see mootori pidurdamine, kuna nende kahe kasti tööpõhimõtted on teised -mehaaniline sidur ja hüdrauliline (Või kuidas seda nimetada) sidur


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 16:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vaata üle gaasitrossid kuigi asi viitab valele segu koostisele.... :think: liiga rikkale... või valele süütele
Kunagi sierral oli sama asi, aga see karburaatoriga ning sellel masinal oli pea ainuke elektrooniline vidin kell salongis....
samas peaks masin karjuma hakkama.... lamdad...
Ega jah raske on neti teel kirurgi mängida, kuna põhjusi võib olla mitmeid, soovitaks ikkagi korraks juhtmed külge panna kõige lihtsamat:
Mõõta CO tase summuti otsast
Kontrollida süüdet - stroboga.

Rakvere Teatrimäest laskudes 2. käiguga hoiab ilusti 50km/h ning pidurdab mootoriga (Sebring, automaat) :tants2:
Ega kast lase ennast eriti lõhkuda, tal piirangud peal millistes vahemikes lubab manuaal reziimis käike lapata.
50km/h kiirusel 2. käik ei tohiks probleem olla ja ka 1. võib vabalt proovida - tõstab ainult pöörded lakke.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 19:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Karbuss ja sissepritse need ikka kas eri asja natuke. ühel said reguleerida ise oma tunde järgi aga pritsung on ainult kompuuter

Siis peab seal kellegi käsi mängus olema kui elektri süüde valeks läheb???

Üks asi jäi enne mainimatta et automaatkastiga autodel kuluvad ju esipidurid piiremini kui manuaal kastiga autodel
see viitab sellel et ei saa pidurdada niiväga käiguga


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 22:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Oberst kirjutas:
Karbuss ja sissepritse need ikka kas eri asja natuke. ühel said reguleerida ise oma tunde järgi aga pritsung on ainult kompuuter

Siis peab seal kellegi käsi mängus olema kui elektri süüde valeks läheb???

Üks asi jäi enne mainimatta et automaatkastiga autodel kuluvad ju esipidurid piiremini kui manuaal kastiga autodel
see viitab sellel et ei saa pidurdada niiväga käiguga

Just.
Pritsungit juhib kompuuter ja info saab anduritelt - nüüd kui on tekkinud olukord kus segu koostamiseks vajalikud andurid ütlevad, et asi peaks olema OK aga "segajad" ei tee oma tööd õigesti ning ongi tulemuseks rikas segu.

Et süüde valeks läheb... ka see on tingitud anduritest....

Automaatkastiga isendil kuluvadki pidurid kiiremini, sest normaal olukorras kasutatakse "D" kus puudub pidurdamise funktsioon.
Nüüd manuaalselt valides 1. 2. või 3. käigu püüab kast hoida mootorit taga.
Proovi, vali 1. käik ning püüa sellega sõita, krt nagu hüpiknukk.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 22:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hmm kirjutas:
Oberst kirjutas:
Karbuss ja sissepritse need ikka kas eri asja natuke. ühel said reguleerida ise oma tunde järgi aga pritsung on ainult kompuuter

Siis peab seal kellegi käsi mängus olema kui elektri süüde valeks läheb???

Üks asi jäi enne mainimatta et automaatkastiga autodel kuluvad ju esipidurid piiremini kui manuaal kastiga autodel
see viitab sellel et ei saa pidurdada niiväga käiguga

Just.
Pritsungit juhib kompuuter ja info saab anduritelt - nüüd kui on tekkinud olukord kus segu koostamiseks vajalikud andurid ütlevad, et asi peaks olema OK aga "segajad" ei tee oma tööd õigesti ning ongi tulemuseks rikas segu.

Et süüde valeks läheb... ka see on tingitud anduritest....

Automaatkastiga isendil kuluvadki pidurid kiiremini, sest normaal olukorras kasutatakse "D" kus puudub pidurdamise funktsioon.
Nüüd manuaalselt valides 1. 2. või 3. käigu püüab kast hoida mootorit taga.
Proovi, vali 1. käik ning püüa sellega sõita, krt nagu hüpiknukk.


Ja olemegi jõudnud asja lahenduseni Mr Green Mr Green Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 23:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
päris nii nüüd öelda ei saa.
Seega soovitakski aparaatidega hakata vigade ringi vähendama

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 23:51 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Seda kastiga pidurdamist lähen lähipäevil lausa testin. Aga see, et mingi andur seda kahtlustan ka ise- proovisin korra ka mingeid pistikuid kapoti all liigutada aga aru ei saand kuidas need lahti käivad ja nii ei saandki midagi.
Ei tea kus seda segu ja süüdet saaks kontrollida? PS! tühikäigul on nagu kerge klõbin ka- see ka äkki mingist valest nurgast?

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 23:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
essa kirjutas:
Seda kastiga pidurdamist lähen lähipäevil lausa testin. Aga see, et mingi andur seda kahtlustan ka ise- proovisin korra ka mingeid pistikuid kapoti all liigutada aga aru ei saand kuidas need lahti käivad ja nii ei saandki midagi.
Ei tea kus seda segu ja süüdet saaks kontrollida? PS! tühikäigul on nagu kerge klõbin ka- see ka äkki mingist valest nurgast?


Kui pappi sitaks saab ju kõike vahetada ja mööda teenendusi käia


Homme proovin kui võtan selle ühe vaakumi vooliku lahti kas siis kukuvadpöörded alla kohe alla.

Minuarust on see norm minu autol on ta koguaeg olnud nii ja homme proovin testida ka ühe sõbra 3,3 st


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juun, 2009 12:45 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
VOT seda pappi ei ole niiväga kõvasti, et saaks mööda teenindusi käia ja iga kord mingi 400-500 poetada, saades vastuseks, et vot vahetame selle ära ja siis vaatame (kusjuures tavaliselt pole neil vajaminevaid jubinaid kohapeal, et kondlaks teha kas ikka seda on vaja vahetada mida nemad pakuvad). Nii võib terve rida uusi juppe autole külge saada aga pärast tuleb välja, et oleks võinud mingist jubinast tolmu välja puhuda või kusagilt kruvist keerata!
Seega oleks head nõuanded ka abiks.

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juun, 2009 13:43 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 01 Juun, 2007 13:16
Postitusi: 118
Asukoht: Tartumaa
Teemast ajendatuna tegin täna väikese katse.
Kui püsiva kiirusega sõita (100 km/h pöörded ~2000 rpm) ja mingil hetkel jalg tõsta siis ei vaju märgatavalt minugi auto pöörded kuhugi vaid hakkavad vähenema kiiruse vähenedes. Jala gaasipedaalilt tõstes vähenevad pöörded nii 200-300 pöörde võrra. Teatud kiiruse juurde langedes on tunda käigu vahetust madalamale käigule kusjuures väike muutus on ka pööretes.
Ja ma ei peagi tarvilikuks automaatkasti puhul käiguga "pidurdamist" - seda loogikat ei ole kasti ajusse programmeeritud - siin ongi masina ja inimese erinevus. Kasti mõistuse järgi peab ta reageerima kiirendusele, kiiruse vähendamiseks on siiski pidurid.

Anna andeks kuid ma ei saa tegelikult Sinu murest aru?
Kas Sul on vaja, et masin seisma saada või tahad temaga siiski sõita?

_________________
Vähem mölöš, rohkem tegöš


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juun, 2009 14:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
no näedsa nüüd täpsustame probleemi koha:
Kas pöörded langevad aeglaselt ka kohapeal seistes kui kast on "P" peal? kui jah siis on probleem
Aga sõiduajal ongi nii, et ei lange vaid langeb ~200-300 RPM-i võrra ning langus toimub vastavalt kiirusele. Nüüd kui pöörded jõuavad ~1000 RPM-i kanti siis vahetab käigu alla ja uuesti pöörded tiba tõusevad.
Kütust ta n.ö. rohkem ei võta kui tühikäigul, kuna kiirendus ja ning cruise klapid on kinni ja kütust antakse peale väga minimaalselt.
Automaatkastiga pidurdamine ongi mõeldud just ekstreemsemates tingimustes kasutamiseks (haagis+ täislast+ laskumine mäest (mitte künkast)) kus tavapiduri võib väga kergelt tuksi keerata. Kastil on siis ainult head jahutust vaja.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia