Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 5:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 96 000 km hooldus
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Juun, 2008 0:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Sai siis käidud Silber Ülemistes kõnealusel hooldusel. Hooldus ise pikk ja sisukas - vahetati kõikvõimalikud õlid ja filtrid, jahutusvedelik, mõned pirnid. Maksis 8.215 eek.
Lisaks vahetati üks rooliots, kaks puksi, reguleeriti sild, vahetati esipiduriklotsid ja tagaluugi mikrolüliti, see kokku 5.000,-

Et siis kogu nali 13 K kokku ja nõks pealegi. :think:

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Juun, 2008 20:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
See vedelike ja pirnide vahetuse hind tundub justkui krõbedake nagu... Kas näiteks käigukastis vahetati ca 4liitrit või ca 9 liitrit õli? Esimesel juhul jäi pool vanast õlist ikka alles...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juun, 2008 8:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Juba puht ''kiusu'' pärast teen igasugu õli ja muu mahlanduse vahetused ise. Kui selle raha saaks mees, kes seda tööd teeb, oleks see summa ehk 1/3, kuid peab nuumama ka ''lipsumehi'', kes ei tea, mitu ratastki autol alla on. Viimasel ajal on mu paljud tuttavad äganud mingi ''katse/eksitus'' meetodil sooritatud remondi käes.
Viimane laks oli see, et ühel piiga autol jäid peale pukside vahetamist tagapidurid peale. Tagarataste kilbid sulasid üles. Helistas- paluti tagasi sõita. Mõõdeti rattakoopas temperatuuri- 300 Celsiust oli. Öeldi, et ''sõitku vaikselt ja ärgu kaugele sõitku'', nad ei saa kohe asja uurida. Ühesõnaga, lähed remonti, peale seda on pidurid tagaotsal peal, sulatad üles rattakilbid, ilmselt ka suportis mansetid, rikud pidurikettad ja nemad soovitavad ''vaikselt kolhoosisiseseid sõite'' teha. MÜSTIKA!

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juun, 2008 14:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
No ilmselt ei teadnud nad siis , et selline temperatuur paneb juba kulu põlema. Ja kui oleksid teadnud, küllap oleksid soovitanud vahepeal pumbaga õhku peale pumbata soovitanud. Täielik manki bisnis!

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juun, 2008 14:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Nonii!
Eelpoolkirjeldet autoga käidi täna teises kohas. Just helistati. Paluti ka hinnakirja ja tehtud töid igaks juhuks kontrollida. Käsipiduri trossid olid kui pillikeeled pingul, arvel kajastunud ''supporti vahetust'' polnud toimunud, vana oli samamoodi peal edasi. Raha võeti kokku (pidurid- puksid, esiratta piduriketta vahetus) 13 000.- krooni! Tänases kohas võttis mees 300.- krooni ja tegi pidurid korda.
Piiga läheb ka täna küsima, et kus need ''vahetatud'' asjad on? Kasvõi klotsid näiteks. Ilmselt selles osas, mis puudutas tagapidureid, ''reguleeriti neid tõstukil ja trossidest, kui rattad maas olid, tõmbasid trossid pidurid sootumaks peale.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juun, 2008 15:17 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
minul on ka remondimees olemas..minu kaasa. Raskemad tööd aitab teha üks meie taksojuht, kellel on remondi töökoda. Ei mingeid esindusi ega kodasid, kus on võõrad. Ma iseloomult ei usalda võõraid enda asjade kallale ja auto kallale ka mitte. :( Ma väga vabandan, kui kedagi solvan, aga ühe autoga sai käidud esinduses parandamas ja vahetamas..läks ka mingi 12,5 kiloja pärast tuli kõik ise üle teha. Meil on siin tiim..mina kuulen, kui jama on ja näitan kus see olla võiks ja mees parandab :pai: ..siiani pole mööda pannud :niks:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juun, 2008 22:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Indian - esinduses kaob vahetatud detail kiiremini kui amputeeritud jäse haiglas opisaalist. 5 minutit peale vahetust ei olnud võimalik näidata mis just vigane on(oli). Külgekeeramata katteid ja kruvisid ei suudeta leida jms.
Rääkimata sellest et tegelikult on töö praktiliselt tegemata või täiesti valesti tehtud. Pole ka ime - poisikesed võetakse suveks n.ö praktikale ning sellised lontud ei tea mida teevad või mida tegemata jätavad - sõbral Mitsu L200 kastikal "ununes" õli käigukasti panemata ning kakeldi kaks nädalat kellel õigus. Mees läks siduriketast tegelikult vahetama... Kuna mehel on ka Mitsu SpaceWagon siis kompensatsiooniks pakuti sellele tasuta õlivahetust!!! Masendav tegelikult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 85 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia