Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 19:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Mai, 2008 11:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Apr, 2007 16:33
Postitusi: 6
tere,

mul 2002 aasta voyager, 3,3v6 mootoriga.
ja mure siis kütusenäidikuga. asi selles, et kui on näidiku seier poole peal, siis hakkab ta langema megakiirusega. näiteks alustades a'la Pärnust sõitu Tallinnasse, siis enne Märjamaad hakkab bensutuluke põlema. jätad auto seisma ja käivitad mootori uuest näitab näiduk taas, et kütet on pool paaki. millest selline asi? on kellelgi veel midagi sellist? või kuidas sellest lahti saaks, et näidik ei valetaks enam? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Mai, 2008 12:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Vanemal Voyal olen märganud sellist kõikumist kuni poolteist kriipsuvahet ning mitte alati. Kord tankides nii et võti oli lukus ei näidanud täispaagi tankimisel rohkem kui kaks kriipsuvahet... pilt muutus kui eemaldasin võtme korraks, peale seda oli paag nagu võluväel täis :D .
Huvitaks ka millest selline käitumine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Mai, 2008 18:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Uurige oma vaakumsüsteemi-see ring mis läbib paagi ja pumb(reguleerija) on ees kapoti all..mul oli see tolmu ja sodi täis ja siis tõmbaski liigse vaakumi-kohe hakkas ka seier megakiirusel langema.Samas võib viga olla selle regullija pistikus...et kui uuesti süüdet annad, saab jälle suraka..

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Mai, 2008 11:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Apr, 2007 16:33
Postitusi: 6
yksjalg kirjutas:
Uurige oma vaakumsüsteemi-see ring mis läbib paagi ja pumb(reguleerija) on ees kapoti all..mul oli see tolmu ja sodi täis ja siis tõmbaski liigse vaakumi-kohe hakkas ka seier megakiirusel langema.Samas võib viga olla selle regullija pistikus...et kui uuesti süüdet annad, saab jälle suraka..


kuskohas see pumba reguleerija täpsemalt on? või siis see pistik? uuriks ja puhastaks küll, aga suht keeruline teha kui ei tea asjade täpset asukohta :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Mai, 2008 13:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Minu 2003 omal on ta ees..vasakul pool, kohe iluvore seespool..samas on mul seal ees ka miski kleebitud joonis, kus ja mis milleks selles vaakumringis on..ma tean , et vanema isendi pump ei erine eriti välimuselt..aga minu arust asub ta kuskil seal eest kapoti poolt vaadates tagapool mootorit..täpselt enam ei mäleta..aga üldiselt peab sinna tulema sisse kaks vaakumvoolikut ja juhtmed pistikuga,,vidin ise on niisugune must plastikust..ümar..u nagu poolik limpsipudel(suurusjärk)..peal on niisugune suur ümar keeratav kaas..vaakumvoolikute kulgemist jälgides leiad ta kapotialt üles

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Mai, 2008 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Samuti soovitaks kontrollida kütusepaagi korkki! On olnud olugord kus imes paagi vaakumisse nii et pena tuli hakkas põlema ometi oli paak täis.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juun, 2008 8:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 20 Mai, 2007 23:26
Postitusi: 99
Asukoht: Türi
Vabanda kui teemat sodin:P aga mul selline mure, et kompu näitab 30km (umbes) saab sõida, kuid kunagi pole saanud nii, et nulli läheks alati saab ennem otsa, samas vaatasin põhja alla ja bensupaak on sissepoole mõlkis (LOHKUS) kas võib sellest oleneda?

Segane jutt aga ei oskanud paremini seletada! :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juun, 2008 10:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
inqontrol kirjutas:
Vabanda kui teemat sodin:P aga mul selline mure, et kompu näitab 30km (umbes) saab sõida, kuid kunagi pole saanud nii, et nulli läheks alati saab ennem otsa, samas vaatasin põhja alla ja bensupaak on sissepoole mõlkis (LOHKUS) kas võib sellest oleneda?

Segane jutt aga ei oskanud paremini seletada! :oops:

Tõenäoliselt selles asi ongi. Paagi ruumala veits väiksem ja andur arvab kütet paagis rohkem olevat. Samas ei maksa "seier punases" sõita:
- bensiinipumba eluiga väheneb, kui ta viimase kütuse loksumisega vahepeal õhku vahele tõmbab ja tühja lööb.
- paagi põhjast tõmmatakse kõnts üles


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juun, 2008 15:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Mul Jeebil ka selline probleem, et bensiinipump on hakanud undama.
Tegelikult on see nii olnud juba ostust saadik.
Mida tühjemaks saab paak, seda rohkem hakkab undama.
Undab ka täis paagiga.
Siiani pole seda veel üles näidanud, et auto jõnksutama vms sellist tegema hakkaks.

Tea, kas bensiinipumba vahetus aitaks seda müra vähendada?

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juun, 2008 18:23 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Siller kirjutas:
Tea, kas bensiinipumba vahetus aitaks seda müra vähendada?
Eks ta ikka aitaks, mis siis veel. Iseasi kas nüüd kõrva riivamise pärast tasub vanal, niigi lärmakal autol seda vahetama hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Juun, 2008 18:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Nohh ütleme nii, et see müra on ikka suurem taustamürast.
Seda eriti linnas sõites.
Maanteel sõites on kiirus ühtlane ja kütuse pealeandmine toimub ühtlasemalt.
Linnas teeb kohati päris head häält.

Ei ole see müratase seal enam midagi nii kõrge :)
Olen kõik tihendid uuesti ellu aidanud.
Aasta tagasi oli seal jah päris lärmakas-tuul vilises kõikjalt sisse :D

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Kuidas asi lõppes siis?
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Aug, 2008 21:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 14 Aug, 2008 21:25
Postitusi: 4
Mul 2001 Voya 3,3 ja teeb täpselt sama, nagu kirjeldas teema algataja SAX. Kuidas probleem lahenes, äkki saab head nõu. Tänud. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia