Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 18:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Mär, 2008 20:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Mär, 2008 20:12
Postitusi: 1
Järsku oskab keegi nõu anda. Ise autode osas päris võhik.

Auto Voyager 3.3, 2002. aasta, läbisõit kirjade järgi ca 100 tuhat, toodud aasta tagasi kevadel Saksamaalt.

Jaanuari lõpus sai auto puhtaks pestud ja jäi külma garaaži pea kuueks nädalaks seisma. Üleeelmisel nädalal enam garaažist ei tahtnud välja tagurdada.

Gaasi andes mingi imelik ragin käis ja sai välja sõidetud, kuid kohe pärast seda käitus piduripedaal väga imelikult, andis nagu pedaali tagasi ja pidurdas väga kehvasti ja mingi imelik müra oli ka, mistõttu sai auto peale väikest sõitu garaazi tagasi aetud.

Kuulnud sõbramehelt, et ilmselt pidurid natuke roostetasid kinni ja neid peaks lihtsalt lihvima, sai järgmine päev mindud maanteele pidureid lihvima ja tundus asi ongi korras, pidurid hakkasid aina paremini võtma.

Kuid peale ca 10 kilomeetrit hakkas auto sõidu ajal järsku kõvasti „kinni tõmbama“. Korra viskas sellel peale ka käigu välja ülesmäkke sõites ja käik ei läinud kohe sisse.

Hakates järgmisel päeval Tartu Silberautosse sõtima läks käigukast avariirežiimile (kõik käigutuled armatuuris ning mootori märk põlevad, spidomeeter ei näita ja sõidab ainult esimese-teise käiguga).

Silberautos kontrolliti pidurisüsteem üle, seal olevat kõik korras.
Vahetati välja mingi käigukasti peal olev andur, lisaks küünlad ja süütejuhtmed. Auto sõitis mehhaanikute sõnul pärast seda korralikult testsõidul.
Kuid kui ise koju autoga koju garaazi ette seisma jäin, läks auto käigukast taas avariirežiimile.

Täna tehti Silbearutos uuesti mingi test, mis andis järgmised veateated:

No CCD/J1850 Message From TCM
No Vehicle Speed Sensor Signal

Nüüd jäi auto ootama Silberauto elektrikut puhkuselt, kes pidavat järgmisel nädalal mingid uued juhtmed vedama ja ühendused tegema ja siis võib olla peab vist õpetama käigukasti uuesti välja vmt.

Et üks härra teeninduses vihjas mulle midagi võimalikust Voyagerite tüüpveast, siis söandasin siit foorumist küsida, et kas kellelgi midagi taolist on ette tulnud.
Järsku on mingi lihtsam abinõu.

Andres Tartust

P.S. Igaks juhuks infoks veel, et eelmisel aastal Saksast tuues vahetati välja solenoidklapp, mis olevat lekkinud.
Ja käigurežiimil "3" ei tahtnud auto varasemalt ka sõita, viskas kohe käigu veel madalamaks. Aga seda praktikas kunagi vaja ei läinud, mistõttu sellele tähelepanu ei pööranud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia