Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Jaan, 2008 1:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Dets, 2007 11:11
Postitusi: 8
Asukoht: Viljandi
no aga milline see asi välja näeb või kui suur see üldse on???... mul on seal kindalaeka taga mõned juhtmed ja pistikud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Jaan, 2008 10:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Kätte saad ikka kapoti alt, seal on pistik, säherdune piklik. Klobakas on kahe vedrunagaga ihu küljes kinni, nakerdades saad ta kätte. Seest putkast võid aidata, aga tavaliselt lubab ta end suht lihtsalt ihu küljest eemaldada.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Jaan, 2008 23:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
indian kirjutas:
Kui jääb viimane, st. kõige nobedam kiirus, siis on läbi takistite blokk ahjuventika massi vahel. +jookseb kohe peale kui süüte sisse paned, mass käib läbi lüliti.

Kusjuures seal takistite plokis võib olla läbi üks takisti mitmest. Kui nii ja õnnestub konkreetne läbi põlenud takisti tuvastada (eeldatavasti kõige "massi-poolsem" kui ainult kõige kiirem aste on säilunud) ning mingil moel skeemist kõrvaldada (näiteks juhtmega asendades), saab asja uuesti tööle ventilaatori kõige aeglasemast astmest loobumise hinnaga (sest takistite jadas on üks takisti puudu).

Ajutiseks lahenduseks väga hea ja mingit erilist riski sellega ei kaasne kui seal asenduses kasutada sama jämedat juhet kui massi juhe.

Termokaitset ma ilma mõtlemata otse panna ei julgeks, sest seal peab ju arvatavasti olema ka mingi põhjus miks ta läbi on põlenud. Aga samas vanasti vene autodel võis kohata bimetallkaitsmeid (krt, ei mäleta täpselt millele neid rakendati), mis tuli pärast maha jahtumist lihtsalt uuesti sisse lülitada, seal mingit järelemõtlemist ei olnud ette nähtudki :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia