Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Uue Voyageri automaatkast
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Okt, 2007 22:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Autoks GV 2,8 CRD ja automaatkastiga, aasta 2007.
Juba esimesest momendist tundusid mootori pöörded linnas sõiduga suht kõrged olema. Ega ta alla 2000 pöörde eriti nagu vedada ei tahagi.
Nõmme mäest kippus vaid juhiga tagurpidi alla veerema, kui gaasi pea pöhja ei pane ja 3000 pööret ei saa. :D
Sõita on suht mugav, kuna käikude lülitust eriti tunda pole. Aga olen mõelnud, et kas poleks võimalik seda kasti esinduses ringi häälestada, et varem käiku vahetaks ja väiksematel pööretel rohkem veaks linnavahel. Maanteel 90 km/h sõites on ka iga väiksema kui gaasipedaali liigutusega taas 4. käik sees ning pöörded üleval.
Mis asja point on... väheneks mootori kulumine ja ka kütuse kulu.
Pole enne diiselmootoriga automaadi kogemusi, aga üldiselt viimasel ajal olen ainult diislitega liikunud ja manuaaliga ikka madalamaid pöördeid hoidnud, kui võimsust vaja ei lähe. Samas võib selline ringi häälestus ka mingite muude ilmingutega rohkem ebameeldiv olla.
On kellegil äkki mingeid kogemusi? Ette tänades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Okt, 2007 22:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
See kast on "iseõppiv" st õpib juhi käitumisest - kui on äkiline siis hoiab pöörded üleval ka siis, kui sul peaks see äkilisuse tuju üle minema.
Pikapeale harjub ta sinu rahuliku sõidustiiliga ka ära....
Jah seda kasti on võimalik ümber häälestada "algseadeid sisestada/nullida" vastava seadmega, mis peaks Silberis olemas olema.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 12:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
ma kardan, et iseõppiv see kast nüüd küll ei ole. Sinu kirjelduse järgi tundub, et midagi on su käigukastis ikka jama. Sõidan sama asjaga juba üle aasta ja sinu kirjeldatud vigureid ta küll ei tee. Ainuke millega nõus olen, et maanteel kipub liiga kergesti kickdowni tegema küll. (siia vahemärkus, et see kast on ikka 4 käiguga ju?). Linnasõidu kohta ütleksin, et selle mootori ja ülekannete kombinatsioon on väga õnnestunud. Algkiirendus on ikka väga hea!
Aga kui mahti on võime korra kokku saada ja proovida kummagi masina käitumist ja oleks pilt selge.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 12:49 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Lugesin korra veel su postitust ja tekkis küsimus - kui suur/väike on läbisõit? Tuliuuel masinal käigukast alguses tõesti teeb trikke ja vigureid.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 13:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Minul siia teemasse ka üks küsimus. Minu sõidukil pole peal tahhokat ja seega ma asjast selget aimu ei oma. Tahaksin teada, kui palju on pöördeid saba all 100 km/h juures? Kast see kolmene millel viimane siis ''otse´´. Informeerige palun teadmatuses vaevlevat inimest! ''Teadmine- valgus, teadmatus- pimedus''

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 13:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
2,8 crd 100km/h (neljas käik) rpm on kuskil 2000 ja 2500 vahel, täpselt ei ole jälginud aga esimesel võimalusel vaatan ja jätan meelde.
Bensuka ja 3 käigulise kohta ei oska öelda kahjuks.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 13:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Juul, 2007 17:58
Postitusi: 32
Tere,
1) "iseõppimine" on huvitav nähtus- minu vanake 1992 a 3.3 automaat tundub ka (veel) õppimisvõimeline olema. Kui vajutan gaasi 1500 p/min ja hoian, vahetab ta käiku sellel sagedusel. Vajutan 2500, 3000 või 4000 p/min, vahetab neil pöörlemissagedustel. Mulle väga meeldib. Või vajutad gaasi põhja- käik alla, laseb pöörded lõpuni, järgmine käik, jälle pöörded lõpuni... Või vajutad korra tudevalt, lased gaasi üles, vahetab. Aga nimetatud diiselmootoriga Voyager hoiab tõesti pöördeid hirmus kõrgel.

2) Indian- mul küll 4. käiguline automaat (4. käigu ülekannet kahjuks ei tea), aga 2000 p/min=ca 100 km/h

_________________
passiivne Voyager'i omanik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 14:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
3,3 mootor - kuskil 2000 p/min=ca 100 km/h.. pole iialgi uurind täpsemalt. Seda tean, et osuti on kuskil kröömike allpool 2000 kui on alla 60 miili tunnis. Kui saan teen pildi sellest :)

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 19:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
andrus49 kirjutas:
Lugesin korra veel su postitust ja tekkis küsimus - kui suur/väike on läbisõit? Tuliuuel masinal käigukast alguses tõesti teeb trikke ja vigureid.

Tänan vastuste eest!
Minu auto alles 4500km, aga kui proovisõitu käisin tegemas, siis sel Voyal oli 12000 ja tiba peale odomeetril ja asi tundus nagu sama.
Mul plaanis reedel auto paari pisiveaga garantiisse viia, ei teagi mis kastiga teha. Peaks äkki tõesti Andrus49-ga korra kokku saama.

100km/h sõites on pöördeid tiba üle 2000p/min.


Viimati muutis Tiit281, Kolmapäev 17 Okt, 2007 19:49, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 19:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Vaatasin Silberist saadud müügipakkumist ja seal seisab rida:
käigukast - 5automaat
kas see polegi siis 5-e käigune?
Pole nagu pähe tulnud ka, et käiguvahetusi sõiduajal lugeda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 20:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Tiit281 kirjutas:
Vaatasin Silberist saadud müügipakkumist ja seal seisab rida:
käigukast - 5automaat
kas see polegi siis 5-e käigune?
Pole nagu pähe tulnud ka, et käiguvahetusi sõiduajal lugeda.


Kast on 4-käiguline
http://www.chrysler.co.uk/voyager/models.html
http://www.chrysler.co.uk/grand_voyager/models.html
Tundub , et Silberi mehed on liiga kaua 5-käigulise manuaaliga sõitnud, et kohe nii veres...

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 22:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Mul on ka see iseõppiv kast, aga teemaalgataja probleem tundub olevat milleski muus. Minu kogemus ütleb, et see iseõppiv kast õpib ringi mõne minutiga.

See "iseõppimise" funktsioon tekitas minul ükskord muret- läksin sõitu ja tunnen, et kast on hakanud imelikult käituma, vahetab jube kõrgetelt pööretelt. Mõne kilomeetri pärast oli kast maha rahunenud ja vahetas nagu ennegi. Põhjus oli arvatavasti selles, et enne mind oli mu kallis kaasa kangide taga olnud olnud ja hullult talda andnud (maantee 140+, möödasõidud jne).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Okt, 2007 23:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Tiit281 kirjutas:
Peaks äkki tõesti Andrus49-ga korra kokku saama.

Aga anna märku kunas aega on ja vaatame. Minu tel nr on siin avalik.
Ja külma närvi Silberiga suhtlemisel :P

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia