Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 0:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Kahjuks pole pädev seda ise tegema-see vidin on pidevalt olemas mul autos..kui taskus...kui on inimesi, kes asja jagavad..võin anda...kuna ise sa vist Tartus..siis 4 veebruaril sõidan Tartu...olen kella 1 seal..ja miski tund paar kohal..kui huvi, saan näidata

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 0:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Samas uurisin seda nn. junni praegu..mul see pistik sama mis pildil,aga see must lisa tunduvalt väiksem...pea olematu...samas asi toimib täiega...airbagi petab ära...samas ei tundu seal miskit olevat..pigem juhtmed koos...või miski imepisike "tablett"

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: 94 Voya airbagid
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 16:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 16:14
Postitusi: 1
Kuna kokkupõrke tagajärjel lõi mõlemad bagid lahti, tuli tahtmine need uutega (doonorilt saadud) asendades taas tööle saada. Kas piisab lihtsalt bagide asendamisest et asi taas stardivalmis oleks või on ka vaja mingi impulsisensor taasinstallida ? Kas kohe peale taasühendamist bagid uuesti lahti ei löö , arvestades et impulss jäi peale matsu ajusse?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 94 Voya airbagid
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 23:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 21 Jaan, 2008 13:38
Postitusi: 16
Asukoht: saue city
starson kirjutas:
Kuna kokkupõrke tagajärjel lõi mõlemad bagid lahti, tuli tahtmine need uutega (doonorilt saadud) asendades taas tööle saada. Kas piisab lihtsalt bagide asendamisest et asi taas stardivalmis oleks või on ka vaja mingi impulsisensor taasinstallida ? Kas kohe peale taasühendamist bagid uuesti lahti ei löö , arvestades et impulss jäi peale matsu ajusse?


Lahti ei löö,aga üldjuhtudel tuleb aju ka uus panna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 23:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 21 Jaan, 2008 13:38
Postitusi: 16
Asukoht: saue city
Nii.
Nüüd oli vaja endalgi tegeleda srs süsteemi petmisega.
Auto kerge laksuga,padjad kinni,aga turvavöö padrunid suutis lahti lüüa.
Uuringu tulemusena sai selgeks,et takistus peaks jääma 2-3 oomi vahele.
Simulaatorit mõõtes saime takistuseks 2,2 oomi.
Võtsin jalad selga ja marssisin Oomipoodi järvel.
2,2-st takistit polnud,võtsin 2,7 oomised.Natuke lõikumist ja tinutamist,ning ennäe imet,tuli kustus juba enne ära,kui arvutiga veakoodid jõudsin kustutada.
Tegemist küll Ford tüüpi autoga,aga takistused peaks enam vähem sinna kanti kõigil jääma.
Kokkuvõttes läks see mulle maksma natuke tina ja teipi ,ning 2 takistit,mis maksid 1 eeki tükist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia