Tänane kuupäev Neljapäev 21 Nov, 2019 3:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Okt, 2019 15:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Tere uus mure siis vaevamas. Peale nädalast kobina kuulamist esisillas käisin eile asja uurimas.Selgus läbi on vasak esiamort. Kuigi suured loksud ka veel vasakus seesmises rooli otsas .mõlemates õõtshoova eesmistes puksides. Paremas stabilisaatori otsavardas.Nüüd küsimus.Kuna raha jalaga segada pole kas nende juppide vahetusest piisab.Või peaks kõik puksid vahetama?Samas nagu korras teised.Amorte peaks nagunii paaris vahetama.Kas on mõtet tugilaagreid ka kohe ?kas saab aru et need varsti minemas?Siis veel.et mis firma amorte ja pukse kasutada mis ikka vastu ka peaks?Kust poodidest juppe ostate Tartust või Elva st?Ja mis kohta soovitate asjade vahetamiseks?Rooliotsa vahetuse tõttu peab sillastendi vist ka tegema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Okt, 2019 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 368
Asukoht: Tre,Fin
Oled kindel et amort ise läbi on, st. et koliseb ? Amordi ülaosas on palju muud mis võib koliseda, eriti just see kopsik mis laagri peale tuleb, selle sees on suur puks. Kopsikut müüakse enamsti koos laagriga, laagri alla jääb alumiinium taldrik mis võib ka mäda olla.

Tsiteeri:
mõlemates õõtshoova eesmistes puksides

Need üldiselt ei sure ära, tagumised koolevad. Esimesed kolisevad ka siis kui polt pole korralikult kinni tõmmatud (183 Nm).

Odavamad stabika kondid kestavad max aasta, 50 eurone aga oluliselt kauem kui aeg ajalt tatti sisse pritsida. Samuti tasub stabika kere puksid üle vaadata, need kõige sagedasemad kolistajad, eriti talvel külmaga. Halvimal juhul kui stabikas ise puksi alt kulunud siis ei aita isegi uued puksid.

Tsiteeri:
Rooliotsa vahetuse tõttu peab sillastendi vist ka tegema.

Sisemise otsa vahetamisel on nats raskem ilma stendita paika saada (välimised vahetab ilma stendita ilusti ära), küll aga peab stendi minema kui amordi üla osa vahetada, kalle kukub ära...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Okt, 2019 22:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Õhtust tänud vastamast.Jah amort on kindlalt läbi.Aparaat suuremat erinevust ülevaatus punktis ei näidandki nagu 89 oli.Seal siis sangutamisega need teised vead ka öeldi.No ja õõtsutamisega saab ka aru.Küll aga polnud mais ülevaatusel teises kohas käies vigadest juttugi veel.Amorte seal küll otseselt ei loksutatud.Sõitnud olen vast max 6000 kilti ülevaatusest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Okt, 2019 13:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 102
Minul oli ostes vahetatud vasak vedru parema amordi vahetasin 3aastat tagasi kestavad mõlemad kolisema hakkas amordi pealmine mutter mille kinnitamiseks vajasin elektrilist mutrikeerajat.Stabika pukse ikka läheb huvitav on see,et vahepeal koliseb rool viltu kella 2 peal mõne kuu pärast jälle otse ja ülevaatuse läbis puhtalt.

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Nov, 2019 10:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Mul sai siis lõpuks vahetatud ainult üks amort.Minu jaoks tundmatu max gear amordiga.Ja stabika oysavarras kah.Tugilaager jäi sama.Teisi asju einäinud remondimees mõtet vahetada vahetadagi.Ei viitsi amorte raputama minna kas vahe on siis omavahel sees.Loogiliselt võttes peaks olema üks ikkagi all olnud.Ise ei saa midagi aru..stendis näitas max näitu ihaljuhul vana.Nii.et esialgu jääb too asi nii mul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia