Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Sept, 2019 10:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 21 Mai, 2018 11:08
Postitusi: 5
Tere!

Tegemist siis 2006-nda aasta Chrysler Voyageriga, millel 2.8 CRD mootor. Jahutusvedelik hakkas lekkima ning kui kõrvalistujapoolse ratta alt olin võtnud ja koopa katted eemaldanud nägin, et kui paisupaaki vedelikku valada, siis jookseb kõik välja. Lekkekoht tundus algsel vaatlusel väntvõlli kiilrihma rulliku taga. Seejärel võtsin rulliku maha ja püüdsin ka hammasrihma kambri esimest kaant maha saada, aga see muidugi mootorit eemaldamata vist päris keeruline tegevus. Suurema hulga polte sain küll sellel kaanel maha, aga mitte kõike. Kui seejärel proovisin jahutusvedeliku süsteemi täita vedelikuga, avastasin, et vedelikku tilgub ka mujalt selle hammasrihma kambri välise kaane vahelt. Oskab keegi pakkuda, mis seal mureks võib olla? Kas peaks mootori üldse pealt siiski maha tõstma?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Sept, 2019 18:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Millal rihm ja veepump vahetatud....

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Sept, 2019 18:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Sealkandis peaks ka veepump asuma jah, võibolla see nohune.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Sept, 2019 7:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 21 Mai, 2018 11:08
Postitusi: 5
Kahjuks pole mul infot selle kohta, millal viimati vahetatud on. Aga eks nüüd peab selle ette võtma. Muidugi sinna ligi saada on päris suur peavalu. Rihmakambri katte ärasaamine on päris omajagu raske. Aga see pump siis peab olema ikka üsna katki, et vedelikku suisa voolab sealt. Loodame, et muud pole...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Sept, 2019 20:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Siis oleks mõistlik jah juba rihmakomplekt ka ära vahetada. Veepumba külge läheb ka üks pea 90kraadise nurgaga toru mis neil tüüpveana katki läheb, ligi pääsemiseks peab ikkagi niipalju lammutama, et võiks juba selle hoolduse ära teha, hiljem pikalt muretu. See toru junn oli muidugi ebareaalse hinnaga uus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Sept, 2019 15:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 21 Mai, 2018 11:08
Postitusi: 5
Tere!

Sain siis veepumba ja rihmad ning rullikud vahetatud. Esialgu ei andnud mootor suurt märku, et miskit võiks viga olla. Vähesel sõitmisel ja mõne korra käivitamise järel hakkas mootorituli põlema. Sain siis süütevõtmega järgmised veakoodid: 0202, 0203, 0204 ja 1130. Kas need kolm esimest võivad olla põhjustatud hammasrihma paigaldamisel nukkvõllide vähesest nihkumisest? Mootori töös iseenesest mingit anomaaliat ei oska nagu välja lugeda.
Enne veepumba ja rihmade/rullikute vahetust mootorituli ei põlenud armatuuris. Teine võimalus, et ehk on nende tööde käigus kuidagi kütusepihustite elektriühendused kannatada saanud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Sept, 2019 16:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Kui ta sul käib ja sõidab ,siis ei ole probleem rihmas ja rullikutes,viga on mujal.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia