Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 18:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Sept, 2019 22:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Ühesõnaga kohalikud elektrikud tõstavad käed ja annavad alla, ei oska leida põhjust:

Nov/2018 hakkas automootor puterdama, suri välja ja käima ei läinudki, viga näitas vändaandur vs nukaandur (sama veakoodi all); sai vahetatud nukaandur B-kat varuosa vastu ja vahetatud massijuhe.
Peale seda auto enam välja ei surnud, aga teatud temp (u 45 kraadi, ehk teise suurema kriipsu juures) puterdas igal hommikul alati, u paar minutit. Hiljem probleeme polnud samal päeval. Paar kuud hiljem veatäidet ei näidanud ja mootor töötas laitmatult.

Mai 2019 algas sama jama uuesti, puterdas hommikuti, ja hiljem päeva jooksul probleeme polnud, mootori veateade ka enamasti kustus.

Suvel 2019 jama jätkus, aga töösooja mootoriga võis huupi mootori sõidupealt välja lülitada (seierid kukkusid järsku nulli, ja pidin tee äärde triivima), üldiselt läks kohe uuesti käima, aga mingi aeg hiljem pidi ootama 10-20 minutit.

Sügisel 2019 jama jätkub, hommikuti u 45 kraadi (alati selle teise kriipsu juures) juures puterdab iga hommik alati, harva sureb sel ajal välja, aga läheb kohe käima. Kui peale seda mootorit ei sureta vahepeal, võib sõita terve päev probleemivabalt (proovitud). Kui vahepeal peatuda ja mootori temperatuur kukub alla selle 45 kraadi - siis igakord antud temp.-ni jõudes mootor seisatakse ja käima ei lähe. kuni tunni jooksul nö mootor jahtub (veateade ikka nuka vs vändaandur).

Sai 2019 suvel sai vahetatud vändaasendi andur (B-kat varuosa ning 2 nädalat hiljem panin igaksjuhuks originaali, kuna andurite töövõimekust pole peale ostsillograafi millegiga kontrollida), midagi ei muutunud.
Vahetasin mootoriaju - midagi ei muutunud.
Ühendati lahti mootoritemp. andur - midagi ei muutunud ja displeil ikka näidik toimis nagu vanasti (kas aju juhib seda sõltumatult millestki siis?).

EDIT: sõiduaeg mootor jahtub peaaegu selle 45 kraadi jooneni, õnneks välja ei surnud. Seistes on peaaegu 90 kraadi (kui see jooneke seal sellist numbrit tähistab). Kui temp. andur lahti ühendada, mille järgi ta siis seda infot välja mõtleb..
Kas kuskil on veel teine temp. andur? Või aju genereerib ise seda displei seieri tööd (mille alusel)?

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia