Tänane kuupäev Kolmapäev 24 Apr, 2024 1:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2007 23:29 
Lugesin siinseid ja muid foorumeid. Hirmutavalt hakkab siin silma autode lagunemise jne. remontimise teemad mida õhinal arutatakse. Tahaks autoga ikka rohkem muretult sõita. Huvitav mis on nende autode läbisõidud? Ise kasutan Toyotat (2002) mingist remondist on siiani olnud asi väga kaugel!
Autoomanikud kellel on 5-6 a vana Grand Voyager, öelge nüüd ausalt kas tegutsete hobi korras automehhaanikuna vms. või siiani on olnud vaid sõidurõõm.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 1:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 25 Apr, 2007 14:46
Postitusi: 84
Asukoht: Kalamaja
Mobiil: 5093353
Kudagi provokatiivne teema ehk püstitet, aga võibolla on see ka mu enda paranoia. Üldriiklik polka teatud puusliku ümber vist soosib seda neil hetkil :p
Kas pole see nii mitte pea igas automargipõhises foorumis. Muresid kurdetakse, tehnilistele probleemidele lahendusi otsitakse jms enamikes taolistes netikogukondades, sh ka ToyotaClub ;) Enamik foorumite sh ka kitsamalt klubide liikmed seda aktiivsemalt postitavad, mida rohkem king pigistab st murede korral postitatakse pea alati ja kui muresid pole, on ka postituste hulk palju väiksem. Seega pole mõtet suurt rääkida mõne kindla margi/mudeli vastupidavusest vms enne, kui objektiivselt kõik sarnased foorumid/klubid läbi analüüsitud, seostes a la üldine kasutajate hulk, probleemsete/vigu raporteerivate postituste hulk, nende keerukus/maksumus jne jne.
Väike vihje, paljudele on auto nö elustiil ja armastus jne ühe korraga ning võib olla vahe, kas liikuda punktist A punkti B liikumisvahendiga, mis on siga kindel, kuid mil puuduvad mugavused ning teatud isikupära(üldjuhul subjektiivne mõiste) või liikuriga, millel on seda "omapära", jumet, sõidumugavust jms, kuid vajab aegajalt kõpitsemist ning rahakoti kergendamist. Siinjuures ei pea ma silmas ühtegi konkreetset marki ega mudelit.
Ja pika möla lõpuks: Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka armastus. (A.H.Tammsaare) Sel on siiski aegajalt oma tõepõhi all, ehkki enamik meist seda pilkavalt tsiteerib. ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 1:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Paljud voyad siin uuest peast ostetud on ja kui suured on läbisõidud? Kõrva on jäänud üldine hinnang suvalise auto kohta:
- kuni 50000 km - kõige magusam osa
- kuni 100000 km - hea aeg
- kuni 150000 km - lagunemine algab
üle 150000 km - võib hakata juba kõike ootama.
Seda hinnangut ei pea absoluudina võtma, kuna palju oleneb ikkagi konkreetsest masinast ja selle (varasemast) kasutajast.
Toyotaga võrrelda on raske, kuna need tuntud oma vastupidavuse poolest. Sai enda emale ka 98-up 1.6 corollat otsitud aga kahjuks(?) sai ülihea hinna tõttu 98 mazda forte ostetud, mille ainuke kulu novembrist saati on olnud sumpa keevitus (nii vanal autol ok asi)
Väga palju oleneb ka sellest, kui palju ja kus sõidetakse. Lühikesed otsad linnas külma masinaga tapavad kordi kiiremini, kui igapäevaselt maanteed pidi linnade vahet põrutada. Soojas kliimas (näit. Egiptuses) suudavad taksojuhid suvalise vana masinaga tihti enne mootori kapremonti üle poole milli läbi sõita... Kindlasti ei ole mitte vähetähtis, et väga paljudel kasutatud masinatel on spidot keritud ja 120000-150000 läbisõitu võib olla vabalt 250000 või 350000. Jälgige mida ja mis hinnaga müüvad läänes kasutatuna näiteks valged inimesed ja need teised...
Lõpuks tuleb kindlasti arvesse võtta ka seda, et foorum on enamasti ikka koht, kus enda probleemidele lahendust otsitakse ja vaevalt et keegi viitsib teha poste, kus niisama heast peast oma masina vastupidavust kiita :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 7:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ega jah kellel häda see kurdab, kellel asi korras see sõidab ega kurda.
paraku on iga asjaga nii.
Auto vastu armastus ei tule pea iga kord remontides - aga no igal isikul on see erinev...
KM läbisõidust on meil siin päris pikk teema olemas.
kui sa foorumit loed siis ega väga palju neid raskeid vigu ju polegi.... mõned üksikud on saanud "peavõidu" - au neile kes sellest hoolimata püüab masina korda teha ning edasi sõita.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 12:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Not_Applicable kirjutas:
Ise kasutan Toyotat...


Toyata kondlasti üks maailma parimaid(vastupidavamaid) autosi. Aga nagu ka ajakirjandus tihtipeale ette heidab - täiesi isikupäratu auto. Toyota on auto, millega punktist A punkti B sõita hea, aga midagi jääb alati puudu... :think:

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 12:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Toi ota, jos et muuta saa... ütlevad soomlased.
Ehk siis : võta see, kui muud ei saa...
Samas lisadega Toyota on juba Lexus!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 14:36 
Vabandan kui kellegi tundeid riivasin. Küsimus ei ole üldse Toyota vs chrysler. Juhuslikult on lihtsalt praegu see mark aga Grand Voyager tundub atraktiivne ja sooviks seda osta. Rav4 jääb perele juba kitsaks.
Praegune auto on üldse viies, eelnevatel autodel olen ühel mootori lahti ja kokku katkunud ja teisel autol vist ei jäänudki palju kohti mida poleks lahti kokku pannud, seega lihtsalt ei tahaks enam selliste asjade peale elu raisata ning remonditöökodasid ei tahaks ka nuumata. Saksa autodes olen pettunud (BMW, MB, VW), vahe vaid remontimise keerukuses ja hinnas, roostetavad ka. Lihtne vastus oleks muidugi "osta siis uus".
Alo kommentaar oli hea, aitäh.
Kas 2002 ja uuematel on mootoris rihm või kettülekanne või ei olene see aastaarvust.?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2007 15:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mootoritest siis nii palju, et otsing foorumis on suureks abiks.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia