Tänane kuupäev Teisipäev 17 Sept, 2019 8:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2.8 crd õlitase tõuseb
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juul, 2018 16:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:00
Postitusi: 6
Sorry, aga teen uue teema selle kohta. Otsingust ei leidnud sarnast probleemi ja lahendust.
Miski lekib õli sisse. 2000 km läbimisega on õlitase kerkinud 2 cm üle maksimumi. Jahutusvedelik normis ja mootor töötab stabiilselt. Tõenäoliselt lekib kütus õli sisse. Mis võib olla põhjuseks?
Kuna resideerun mõnda aega Prantsusmaal ja siin on teeninduse hinnad ülikallid + tundub et nad väga spetsialistid ka ei ole vanemate masinate alal, siis oleks hea kõige tõenäolisem viga tuvastada ja seda neil kontrollida lasta.
Ehk siis mis on kõige tõenäolisem viga?

Veidi taustainfot mis võiks aidata vea tuvastamisel. Talvel käivitus hästi kuid külma mootoriga ajas tagant sinist tossu. Mootori soojenedes kadus toss ära. Soojas kliimas tossu ei aja. Vahel ajas kiirendades tagant musta tossu kuid viimasel ajal seda enam ei ole olnud. Keegi mainis kuskil et musta tossu tuleb kui kütuse põletamisega puhastatakse mingeid filtreid. Kas on võimalik et see põleti enam ei toimi ja põletamiseks mõeldud kütus jõuab karterisse?

Pikk jutt aga ehk kellelgi kogemusi ja oskab suunata õigele rajale vea otsingul. Tänud ette!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juul, 2018 20:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 10 Juul, 2018 21:55
Postitusi: 13
Minu eelmine auto, küll Jaapanis valmistet, tembutas samamoodi.
Veaks oli siis pihustite liialt suur tagasivool. Auto oli nn avariireziimis, ühtegi tulukest küll ei põlenud, aga sellest piisas, et tahmafiltri põletust ei alustatud. Kütust aga eraldati selle jaoks ikka, mis siis rõõmsalt karterisse pääses.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Sept, 2018 17:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Jaan, 2018 16:17
Postitusi: 7
Täpselt sama lugu- õlitase tõuseb ja abi tarvis


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Sept, 2018 21:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 10 Juul, 2018 21:55
Postitusi: 13
Otsi siis ruttu mõni asjalik koht mis diislitega tegeleb.
Ega see diisliga mootoripesu hea ei ole, eriti turbole.
Mis su asukoht on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Sept, 2018 15:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Jaan, 2018 16:17
Postitusi: 7
Tallinn


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Sept, 2018 12:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Jaan, 2018 16:17
Postitusi: 7
Abi päris keeruline leida -kõik tõstavad käed üles.
Karla Auto korra vaatas aga ei saanud hakkama
Beauty ei taha tegeleda diisliga


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Sept, 2018 16:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 40
Kui kiiresti ta tõuseb sul?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Sept, 2018 21:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
ÜLdiselt DPFi põletust ei toimu, kui on mingi viga sees, seejuures ka rikastust ei toimu ning sealt ei saa midagi tulla.
Küll aga on mure siis, kui süsteem toimib, aga auto nõuab seda liiga tihti.
Oli just kogemus, ühe teise diisliga. Millel samuti 2000km jooksul õlitase on pea topeltnorm.
Tuli välja, et kübemerfiltri rõhuandur andis vale infot ja aju küttis aga peale ja koguaeg sisuliselt põletus. Muidu öeldakse, et kui ikka on juba liiga tihedad regeneratsioonid, tuleks ka mootoris õli tihemini vahetada, sest juba väljalaskes üksi on 750 kraadi, see paneb ka õli parajalt keema, keedab välja kõik dispersandid, detergendid ja inhibiitorid, mis soodustavad mootori pikaealisust.
Tulemus - pidev peale kütmine kulutas ära pihustiotsad ning pidev kuumus tegi samuti haiget. Pihustid iseenesest veel töötaksid, aga kasutada poleks neid enam mõistlik, nad ei sulgu enam ja jäävad tilkuma. Küll mitte nii palju, et latis rõhk kannataks oluliselt, kuid õlitaset kergitab rõõmsalt.
Ma arvan, et asi jääb ikka siin pihustite taha....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Sept, 2018 9:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:00
Postitusi: 6
Pihustid vahetatud. Üle 4000 km peale seda sõidetud ning õlitase püsib normis. Samuti ei ole enam mootor seiskunud. Jääb siis üle ainult loota et sellega kogu probleem lahendatud ning eelpool kirjeldatud jamasid, mis pihusteid söövad, sellel masinal ei ole...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Jaan, 2019 0:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 97
Lasin omajaol 2 liitrit võlja panin 1 liiter uut täissünti juurde miinimumi ja max vahel nüüd. kas tõesti kõigil kõik samad kalad või ainut minu matrixis Sarnased samad jamad

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Jaan, 2019 17:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 97
Rihmapingutus rullikut vahetades panin tähele,et rihmade poolne motori külg naftaläbuga koos sealt võibki küte õlisse sattuda kuid mis katki pole veel vaadanud.Jäi ikka kripeldama arutasin natuke rihmade poolne pihusti leemendas naftast kas pragu kuskil või ajab läbi kas selline asi võimalik.

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia