Veaks osutus siiski vigane kütusefiltri jalg. Oli eelnevalt eelmise omaniku poolt vahetatud, aga ju siis ongi neil eluiga lühike. Aga kõik hea kestis kõigest kaks päeva. Nüüd ei käivitu esimese korraga, ega ka teisega. Heal päeval saab kolmandaga käima. Teeb siis nii, et läheb käima ja sureb ära kohe. Selline tunne et küte vajub maha. Filtri ligidalt vahetasin voolikud ära,kuid ei midagi. Kas tal kõrgsurve pumbas tagasivooluklappi pole? Filtrijalas peaks olema ju käsipump klapi eest? Kütuselati otsas olev rõhu andur ülekontrollitud, ei leki. Pihusti tagasivoolud üle vaadatud, ühtlased. Mõtlesin et äkki jääb mõni pihusti lahti, aga ei jää, pidasid vaakumit. Kui nüüd pumpa minev voolik kinni pigistada, ja mootor välja suretada, siis peale mõneminutilist seismist käivitub esimese korraga. Kui töötav mootor välja suretada ja koheselt uuesti käivitada, siis enamjaolt käivitub esimese korraga. Kui teda järjest käivitada ja välja suretada, siis saab seda umbes kolm neli korda, siis ei käivitu enam. Siis läheb käima ja sureb ära. Sedasi teeb ta nii kaua kuni uuesti käima läheb. Küte üles pumbata siis käivitub koheselt. Korra muidugi suri sõidu pealt ära ka jälle, kui sai umbes 30km/h täiskoormusel kiirendatud maanteekiiruseni. Siis ennem käima ei läinud kui kütte üles pumpasin. Eile kui arvutiga näite ja veakoode vaatasin, siis ainukesed veakoodid tekivad pikemal käiamisel p1685 ja p0340. Kui küte ülespumbata ja kohe käima ajada, siis ei teki koode. P1130 pole enam tekkinud. Nuka anduri pistik ära võtta ja siis kütuse rõhku vaadata ja mootori kiirust vaadata, siis mõlemad on pikal käiamisel 300-400 vahel. Isegi siis kui käima ei lähe ja pikalt käiata, siis näitab samasi näite, kuid ei käivitu. Kellegil veel sellist juhust olnud?
|