Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=17034
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  KristjanE [ Pühapäev 29 Juul, 2018 16:38 ]
Teema pealkiri:  2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

Mure seisneb selles, et kui sõiduaeg kiirendada ja pöörded 2.5-3k juurde lasta, siis sureb ära. Vaikselt sõidad, siis toimib. Ära sureb siis käivitub uuesti. Selline viga esineb juba paar kuud, aga on ainult egr-i veakoodi näidanud. Seda põhjustas lekkiv solenoid klapp. Aga eile tekkis veakood 1130. Seda pole varem olnud. Peale seda kui esimest korda ära suri, käisid pihustid stendis ja kaks remonditi ära, vahetasin pumba küljes oleva anduri, vahetasin lati otsas oleva ülerõhuklapi, kütuse filter vahetatud, kontrollisin kûtuse soenduse ära(kunagi juba vahetatud, pistik ja vastus olid ilusad, ei olnud põlend ega sulanud). Aku juurest juhtmekimp kontrollitud. Kohapeal pöörde lastes ei sure ära, ainult siis kui koormus taga on. Kellegil kokkupuuteid, ideid?

Autor:  laf1247 [ Pühapäev 29 Juul, 2018 17:45 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

kõrgsurvepump :)

Autor:  tets [ Pühapäev 29 Juul, 2018 21:04 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

Kui Voyageril on vähegi sarnane mootor kui Cherokeel, siis vaata 4×4 foorumi poole.
Seal on seda teemat lõpmatuseni arutatud.

Autor:  KristjanE [ Pühapäev 29 Juul, 2018 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

Minu teada pole jeebil sama mootor, aga võin ka eksida.

Autor:  magnum [ Esmaspäev 30 Juul, 2018 0:20 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

2.8CRD Nitro ja Chero peal on sama paadiankur samade hädadega suht.

Autor:  KristjanE [ Esmaspäev 30 Juul, 2018 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

Vaatasin 4x4 foorumis ringi, kuid otseselt targemaks ei saand. Aga siit ka küsimus, et mis tal paagis on? Môni filter/sõel vms? Viimase remondi aeg sai arvutiga sõitmas käidud ja latirõhku vaadatud. Tühikäigul oli mäletamist mööda 400bar ja pöördel 1300bar. Päris täpselt ei mäleta neid numbreid aga see hetk tundus et on normaalne. Sai sõidetud täis koormusel mitu korda ja siis ta ei minestanud ära, muidugi ei olnud siis veakoodi 1130. Kui pump hõre oleks, siis ta ei tohiks ju kohe uuesti käima minna? Vahepeal on õlituld ka vilgutanud, aga reaalselt mootor pole teist häält teinud. Sellest järeldasin et äkki on kuskilt juhtmestik haiget saand, aga pole leidnud veel midagi.

Autor:  Alluxp [ Kolmapäev 01 Aug, 2018 7:50 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

https://m.ebay.ie/itm/GENUINE-NEW-BOSCH ... SwA3dYfl~s

Kas see jupp ka vahetatud?

Autor:  KristjanE [ Neljapäev 02 Aug, 2018 12:42 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

Ja see ka. Peale selle vahetust läks hommikune käivitus paremaks. Vahest surikohe välja, nagu oleks liiga vähe starterit andnud.

Autor:  KristjanE [ Pühapäev 09 Dets, 2018 18:11 ]
Teema pealkiri:  Re: 2007 GV 2.8crd sureb pöördega ära.

Veaks osutus siiski vigane kütusefiltri jalg. Oli eelnevalt eelmise omaniku poolt vahetatud, aga ju siis ongi neil eluiga lühike. Aga kõik hea kestis kõigest kaks päeva. Nüüd ei käivitu esimese korraga, ega ka teisega. Heal päeval saab kolmandaga käima. Teeb siis nii, et läheb käima ja sureb ära kohe. Selline tunne et küte vajub maha. Filtri ligidalt vahetasin voolikud ära,kuid ei midagi. Kas tal kõrgsurve pumbas tagasivooluklappi pole? Filtrijalas peaks olema ju käsipump klapi eest? Kütuselati otsas olev rõhu andur ülekontrollitud, ei leki. Pihusti tagasivoolud üle vaadatud, ühtlased. Mõtlesin et äkki jääb mõni pihusti lahti, aga ei jää, pidasid vaakumit. Kui nüüd pumpa minev voolik kinni pigistada, ja mootor välja suretada, siis peale mõneminutilist seismist käivitub esimese korraga. Kui töötav mootor välja suretada ja koheselt uuesti käivitada, siis enamjaolt käivitub esimese korraga. Kui teda järjest käivitada ja välja suretada, siis saab seda umbes kolm neli korda, siis ei käivitu enam. Siis läheb käima ja sureb ära. Sedasi teeb ta nii kaua kuni uuesti käima läheb. Küte üles pumbata siis käivitub koheselt. Korra muidugi suri sõidu pealt ära ka jälle, kui sai umbes 30km/h täiskoormusel kiirendatud maanteekiiruseni. Siis ennem käima ei läinud kui kütte üles pumpasin. Eile kui arvutiga näite ja veakoode vaatasin, siis ainukesed veakoodid tekivad pikemal käiamisel p1685 ja p0340. Kui küte ülespumbata ja kohe käima ajada, siis ei teki koode. P1130 pole enam tekkinud. Nuka anduri pistik ära võtta ja siis kütuse rõhku vaadata ja mootori kiirust vaadata, siis mõlemad on pikal käiamisel 300-400 vahel. Isegi siis kui käima ei lähe ja pikalt käiata, siis näitab samasi näite, kuid ei käivitu. Kellegil veel sellist juhust olnud?

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/