Tänane kuupäev Teisipäev 17 Sept, 2019 8:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juul, 2018 16:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 22
Mure seisneb selles, et kui sõiduaeg kiirendada ja pöörded 2.5-3k juurde lasta, siis sureb ära. Vaikselt sõidad, siis toimib. Ära sureb siis käivitub uuesti. Selline viga esineb juba paar kuud, aga on ainult egr-i veakoodi näidanud. Seda põhjustas lekkiv solenoid klapp. Aga eile tekkis veakood 1130. Seda pole varem olnud. Peale seda kui esimest korda ära suri, käisid pihustid stendis ja kaks remonditi ära, vahetasin pumba küljes oleva anduri, vahetasin lati otsas oleva ülerõhuklapi, kütuse filter vahetatud, kontrollisin kûtuse soenduse ära(kunagi juba vahetatud, pistik ja vastus olid ilusad, ei olnud põlend ega sulanud). Aku juurest juhtmekimp kontrollitud. Kohapeal pöörde lastes ei sure ära, ainult siis kui koormus taga on. Kellegil kokkupuuteid, ideid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juul, 2018 17:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 149
kõrgsurvepump :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juul, 2018 21:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 10 Juul, 2018 21:55
Postitusi: 13
Kui Voyageril on vähegi sarnane mootor kui Cherokeel, siis vaata 4×4 foorumi poole.
Seal on seda teemat lõpmatuseni arutatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juul, 2018 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 22
Minu teada pole jeebil sama mootor, aga võin ka eksida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juul, 2018 0:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
2.8CRD Nitro ja Chero peal on sama paadiankur samade hädadega suht.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juul, 2018 20:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 22
Vaatasin 4x4 foorumis ringi, kuid otseselt targemaks ei saand. Aga siit ka küsimus, et mis tal paagis on? Môni filter/sõel vms? Viimase remondi aeg sai arvutiga sõitmas käidud ja latirõhku vaadatud. Tühikäigul oli mäletamist mööda 400bar ja pöördel 1300bar. Päris täpselt ei mäleta neid numbreid aga see hetk tundus et on normaalne. Sai sõidetud täis koormusel mitu korda ja siis ta ei minestanud ära, muidugi ei olnud siis veakoodi 1130. Kui pump hõre oleks, siis ta ei tohiks ju kohe uuesti käima minna? Vahepeal on õlituld ka vilgutanud, aga reaalselt mootor pole teist häält teinud. Sellest järeldasin et äkki on kuskilt juhtmestik haiget saand, aga pole leidnud veel midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Aug, 2018 7:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 55
https://m.ebay.ie/itm/GENUINE-NEW-BOSCH ... SwA3dYfl~s

Kas see jupp ka vahetatud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Aug, 2018 12:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 22
Ja see ka. Peale selle vahetust läks hommikune käivitus paremaks. Vahest surikohe välja, nagu oleks liiga vähe starterit andnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Dets, 2018 18:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 22
Veaks osutus siiski vigane kütusefiltri jalg. Oli eelnevalt eelmise omaniku poolt vahetatud, aga ju siis ongi neil eluiga lühike. Aga kõik hea kestis kõigest kaks päeva. Nüüd ei käivitu esimese korraga, ega ka teisega. Heal päeval saab kolmandaga käima. Teeb siis nii, et läheb käima ja sureb ära kohe. Selline tunne et küte vajub maha. Filtri ligidalt vahetasin voolikud ära,kuid ei midagi. Kas tal kõrgsurve pumbas tagasivooluklappi pole? Filtrijalas peaks olema ju käsipump klapi eest? Kütuselati otsas olev rõhu andur ülekontrollitud, ei leki. Pihusti tagasivoolud üle vaadatud, ühtlased. Mõtlesin et äkki jääb mõni pihusti lahti, aga ei jää, pidasid vaakumit. Kui nüüd pumpa minev voolik kinni pigistada, ja mootor välja suretada, siis peale mõneminutilist seismist käivitub esimese korraga. Kui töötav mootor välja suretada ja koheselt uuesti käivitada, siis enamjaolt käivitub esimese korraga. Kui teda järjest käivitada ja välja suretada, siis saab seda umbes kolm neli korda, siis ei käivitu enam. Siis läheb käima ja sureb ära. Sedasi teeb ta nii kaua kuni uuesti käima läheb. Küte üles pumbata siis käivitub koheselt. Korra muidugi suri sõidu pealt ära ka jälle, kui sai umbes 30km/h täiskoormusel kiirendatud maanteekiiruseni. Siis ennem käima ei läinud kui kütte üles pumpasin. Eile kui arvutiga näite ja veakoode vaatasin, siis ainukesed veakoodid tekivad pikemal käiamisel p1685 ja p0340. Kui küte ülespumbata ja kohe käima ajada, siis ei teki koode. P1130 pole enam tekkinud. Nuka anduri pistik ära võtta ja siis kütuse rõhku vaadata ja mootori kiirust vaadata, siis mõlemad on pikal käiamisel 300-400 vahel. Isegi siis kui käima ei lähe ja pikalt käiata, siis näitab samasi näite, kuid ei käivitu. Kellegil veel sellist juhust olnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia