Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=16882
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  svepik [ Esmaspäev 16 Apr, 2018 11:53 ]
Teema pealkiri:  Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

Tervitused,
Mul 2003 aasta Grand Voyager, 2.5 crd. Vigu pidevalt ja hullult, aga seni sain sõita. Nüüd tekkis elektriline probleem ja täna sain veel lisaehmatuse osaliseks. Aga asjast lähemalt.
Esmalt hakkas armatuuris igal sõidukorral süttima ABS ja BRAKE lambike. Mitte koheselt, vaid peale mõneminutilist liikumist. Enamasti jäid põlema, vahel kustus BRAKE hiljem ära ka. Siis tekkis teema, et aegajalt hakkas samal viisil süttima AIRBAGi lambike. Kah sõidu pealt. Vahel süttis, vahel mitte. Vahel jäi põlema, vahel kustus ära.
Eelmisel nädalal siis ühe sõidu pealt lõi põlema kõik näidikuploki lambikesed ja kellad vajusid nulli. Mõne sekundi nii, siis tavaline olukord taastus. Mootor töötas kogu aja normaalselt. Paari päevaga kõikide lambikeste põlemisaeg pikenes ja vea ilmnemise intervall lühenes. Lõpuks jäidki lambikesed põlema ja kustusid alles pärast ca 30 sekundilist süüte väljakeeramist. MOotori töös endiselt häireid polnud.
Täna hommikul aga süüte sissekeeramise järgselt hakkas tööle kliima ja lülitusid pooltuled (kuigi lülitid olid OFF asendis). Auto käivitus hetkeks ja suri välja. Ja nii mitu korda järjest. Armatuuri lambid vahel süttisid, vahel jäid süüte andmisel aga kõik mustaks ja kellad nulli.

Mõtlesin, et äkki probleem süütelukuga või mingite suvaliste pistikutega. Harutasin plastikud eest ära ja ... antud autot on keegi "insener" julmalt täiendanud/muutnud. Ütleksin, et mitte ükski vooluring ei ole selline, nagu olema peaks. On lahtisi juhtmeotsi, on isoleeriga kokkupandud ühendusi, on vahele lisatud takisteid (või muid elektroonikakomponente, mida ma ei tunne ... pole ju asjatundja). See pilt ehmatas väga ära. Ilmselt on kogu elektrisüsteemiga midagi väga-väga mäda. Ja remont kulukam, kui auto väljavahetamine.
Samas ei saa ma lahti mõttest, et minu käes on auto aasta vältel läbinud ca 20 000 kilomeetrit ning elektrilised probleemid on ilmnenud alles viimase paari nädala vältel. Seega justkui "inseneritöö" siiski toimis ning äkki pole praegugi lahti midagi väga hullu ...

Et kokkuvõttes oleks hädasti vaja mõnd Voyageri elektrivärki hästi tundvat inimest, kes oleks nõus kokkulepitava summa eest asja üle vaatama ning ütlema oma hinnangu - kas remont on jätkusuutlik ja majanduslikult mõttekas või pole seda mitte.

Autor:  Alluxp [ Esmaspäev 16 Apr, 2018 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

Viitab pigem kehvale massiühendusele. Vaata ka need üle.

Autor:  svepik [ Reede 20 Apr, 2018 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

Mootori massijuhe oli vilets, sai vahetatud. Muus osas justkui kontrollitud, kuigi juhtmestikku ja ka massijuhtmeid palju ning igale poole ei pääse ligi.
Vead kahjuks endised. Suure massijuhtme kontakti parandamine ei muutnud midagi.

Autor:  magnum [ Reede 20 Apr, 2018 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

vigane tuledelüliti ka ajab auto hulluks. tõmba üldse pistik tagant ja proovi siis nii. vähemasti on see 300C/magnumite tüüphäda, kui kellad kollitama hakkavad.

Autor:  tiku-taku [ Reede 20 Apr, 2018 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

Pakun ka veaks viletsat massiühendust


Sellega hakkab igast vigasid taguma kuigi pole vigasid

Käi üle kõik kassid ja vaata mis siis saab

Autor:  svepik [ Esmaspäev 30 Apr, 2018 14:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

Hakkan lootust kaotama vaikselt. Massid peaksid olema ülevaadatud ning korrastatud. Süüteluku põhi vahetatud. Aga olukord üsna endine. Nüüd märkasin seaduspärasust, et elektriline probleem ilmneb eeskätt hetkel, mil rool on paremale pööratud. Ilmselt mingi juhe satub pinge alla ning tekib katkestus (võib ka massijuhe olla). Aga ei leia sellist juhet kohe mitte kuidagi üles. Rooli juures plastikud olid kõik maas süüteluku põhja vahetades; ükski kaabel ei olnud selline, mis võiks rooli pööramisel pingule jääda). Ühendused tundusid samuti korras. Katsetasin "nuputrikki", et saada veateateid, ei midagi asjakohast.
Äkki ikka teab keegi Tartus asjalikku elektrikku-elektroonikut ? Või oskab pakkuda, mis paganama kaabeldus võib rooli pööramisel pingesse jääda (kas ka rataste juures on midagi sellist, mis võiks mõjuda)

Sven

Autor:  svepik [ Pühapäev 27 Mai, 2018 8:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Voya hingeelu tundvat autoelektrikku Tartus

Teavitus teistele autoomanikele.
Müstika leidis lahenduse. Nimelt oli käiguhoovastik hõõrunud kasti juurest mööduvas juhtmekimbus läbi kaks juhet. Ja ongi kõik ...

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/