Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Apr, 2018 11:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 6:38
Postitusi: 10
Tervitused,
Mul 2003 aasta Grand Voyager, 2.5 crd. Vigu pidevalt ja hullult, aga seni sain sõita. Nüüd tekkis elektriline probleem ja täna sain veel lisaehmatuse osaliseks. Aga asjast lähemalt.
Esmalt hakkas armatuuris igal sõidukorral süttima ABS ja BRAKE lambike. Mitte koheselt, vaid peale mõneminutilist liikumist. Enamasti jäid põlema, vahel kustus BRAKE hiljem ära ka. Siis tekkis teema, et aegajalt hakkas samal viisil süttima AIRBAGi lambike. Kah sõidu pealt. Vahel süttis, vahel mitte. Vahel jäi põlema, vahel kustus ära.
Eelmisel nädalal siis ühe sõidu pealt lõi põlema kõik näidikuploki lambikesed ja kellad vajusid nulli. Mõne sekundi nii, siis tavaline olukord taastus. Mootor töötas kogu aja normaalselt. Paari päevaga kõikide lambikeste põlemisaeg pikenes ja vea ilmnemise intervall lühenes. Lõpuks jäidki lambikesed põlema ja kustusid alles pärast ca 30 sekundilist süüte väljakeeramist. MOotori töös endiselt häireid polnud.
Täna hommikul aga süüte sissekeeramise järgselt hakkas tööle kliima ja lülitusid pooltuled (kuigi lülitid olid OFF asendis). Auto käivitus hetkeks ja suri välja. Ja nii mitu korda järjest. Armatuuri lambid vahel süttisid, vahel jäid süüte andmisel aga kõik mustaks ja kellad nulli.

Mõtlesin, et äkki probleem süütelukuga või mingite suvaliste pistikutega. Harutasin plastikud eest ära ja ... antud autot on keegi "insener" julmalt täiendanud/muutnud. Ütleksin, et mitte ükski vooluring ei ole selline, nagu olema peaks. On lahtisi juhtmeotsi, on isoleeriga kokkupandud ühendusi, on vahele lisatud takisteid (või muid elektroonikakomponente, mida ma ei tunne ... pole ju asjatundja). See pilt ehmatas väga ära. Ilmselt on kogu elektrisüsteemiga midagi väga-väga mäda. Ja remont kulukam, kui auto väljavahetamine.
Samas ei saa ma lahti mõttest, et minu käes on auto aasta vältel läbinud ca 20 000 kilomeetrit ning elektrilised probleemid on ilmnenud alles viimase paari nädala vältel. Seega justkui "inseneritöö" siiski toimis ning äkki pole praegugi lahti midagi väga hullu ...

Et kokkuvõttes oleks hädasti vaja mõnd Voyageri elektrivärki hästi tundvat inimest, kes oleks nõus kokkulepitava summa eest asja üle vaatama ning ütlema oma hinnangu - kas remont on jätkusuutlik ja majanduslikult mõttekas või pole seda mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Apr, 2018 18:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Viitab pigem kehvale massiühendusele. Vaata ka need üle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Apr, 2018 17:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 6:38
Postitusi: 10
Mootori massijuhe oli vilets, sai vahetatud. Muus osas justkui kontrollitud, kuigi juhtmestikku ja ka massijuhtmeid palju ning igale poole ei pääse ligi.
Vead kahjuks endised. Suure massijuhtme kontakti parandamine ei muutnud midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Apr, 2018 18:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
vigane tuledelüliti ka ajab auto hulluks. tõmba üldse pistik tagant ja proovi siis nii. vähemasti on see 300C/magnumite tüüphäda, kui kellad kollitama hakkavad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Apr, 2018 21:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Pakun ka veaks viletsat massiühendust


Sellega hakkab igast vigasid taguma kuigi pole vigasid

Käi üle kõik kassid ja vaata mis siis saab

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Apr, 2018 14:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 6:38
Postitusi: 10
Hakkan lootust kaotama vaikselt. Massid peaksid olema ülevaadatud ning korrastatud. Süüteluku põhi vahetatud. Aga olukord üsna endine. Nüüd märkasin seaduspärasust, et elektriline probleem ilmneb eeskätt hetkel, mil rool on paremale pööratud. Ilmselt mingi juhe satub pinge alla ning tekib katkestus (võib ka massijuhe olla). Aga ei leia sellist juhet kohe mitte kuidagi üles. Rooli juures plastikud olid kõik maas süüteluku põhja vahetades; ükski kaabel ei olnud selline, mis võiks rooli pööramisel pingule jääda). Ühendused tundusid samuti korras. Katsetasin "nuputrikki", et saada veateateid, ei midagi asjakohast.
Äkki ikka teab keegi Tartus asjalikku elektrikku-elektroonikut ? Või oskab pakkuda, mis paganama kaabeldus võib rooli pööramisel pingesse jääda (kas ka rataste juures on midagi sellist, mis võiks mõjuda)

Sven


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Mai, 2018 8:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 6:38
Postitusi: 10
Teavitus teistele autoomanikele.
Müstika leidis lahenduse. Nimelt oli käiguhoovastik hõõrunud kasti juurest mööduvas juhtmekimbus läbi kaks juhet. Ja ongi kõik ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia