Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Apr, 2018 10:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 20
Palun jagage kogemusi tagavedrustuse osas, isiklik kogemus puudub. Vaatan, et auto tagaosa (esivedune) on hetkel isegi tühjalt ja tühja kütusepaagiga madalamal, kui esiosa. Vedrusid vaadates, siis need on ka kergelt nn "pahupidi". See ei pea ju ometi nii olema? Kas lehtvedrud võivad sedasi ära väsida? Tahaks kindel olla, et kui uued panen, et siis sellest ikka kasu ka on. Vaatasin, et mingi variant oleks panna ka reguleeritavad amordid taha https://www.carid.com/monroe/sensa-trac ... 58620.html
Kas see võiks olla mõttekam, kui lihtsalt vedrud vahetada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 21:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Veebr, 2011 21:15
Postitusi: 35
vaheta amordid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Apr, 2018 7:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 20
Kaldusin ise ka sinna suunda, et prooviks amortide vahetamist. Lehtvedrusid paistab, et B-osana polegi olemas. Originaali (5006455AC) hinna suurusjärgu netist leiab ja see kipub koos transpordiga üle 200€ tüki kohta olema. Ilmselt tasuks üle kontrollida ka see, et ega tagasillale kinnitamise klambri alla peitu jääv lehtvedru osa pole kusagilt katki. Pole vist küll väga tõenäoline aga ilmselt mitte ka võimatu...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Mai, 2018 13:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 27 Jaan, 2018 20:40
Postitusi: 8
Risustan teise inimese teemat
Kas lehtvedrude ümber olevad klambrid peavad olema korras, pakki hoiavad koos ka mingid poldid või needid.
Esimesed klambrid on ühest nurgast katki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Mai, 2018 17:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Siis remonti,edasi sõitmine on juba ohtlik.....

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2018 9:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 20
Rääkisin remondimehega seda vedru/amordi teemat. Ta oli raudkindel, et kui ikka tagaosa lääpas, siis vedrud vaja vahetada.
Sellel arvamusel olin ka ise algul aga usinasti hakati mulle siin soovitama hoopis tagaamortide vahetamist. Sel juhul peaks ju amort olema selline, mis end laiali surub. Tavaline amort ainult summutab vedrude tekitatavat hüplemist. Või on tõesti need Voyageri tagaamordid kuidagi teistsuguse ehitusega?
Kas võib olla, et need kes soovitavad amorte vahetada peavad silmas hoopis seda isereguleeruvat NIVOMAT süsteemi? Mul ei ole selle süsteemiga auto varustatud. Samas, kui ma vaatan nende NIVOMAT süsteemiga amortide pilte, siis näevad need välja samasugused nagu tavalised. Läbimõõdult ainult priskemad. Mingeid voolikuid ega pistikuid sinna külge ei paista minevat...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2018 10:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
Mingeid voolikuid ega pistikuid sinna külge ei paista minevat.

Ega neile ei lähegi. Need nii öelda kaugjuhitavad tõstmise amordid on hoopis muu asi....

Voyagerid tulid tehasest nii tava kui nivomaatidega ja vedrud siis ka vastavalt all. Sellest ka erinevad otstarbed & kande võime neil. Kui väikse kandevõimega suurt koormat koguaeg kärutada siis tulemus käes...

Ja remondimehel õigus, kui vedru väsind siis ei aita miski muu kui vedru vahetus. Võib ju mingi hirmsa tüstva amordi sinna toppida a õiget asja see autost ikkagi ei tee ja liiklus kõlbulik samuti enam pole. Ohtlik ka kuna vedru annab veelgi kiiremini ilmselt otsad...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2018 11:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 20
Kulda väärt info, suurimad tänud! Mille poolest need NIVOMAT süsteemiga kokku käivad vedrud erinevad? Vaatasin, et erinevaid tootekoode vedrudele suisa 14.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2018 11:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Ega oskagi öelda mis neil vedrudel vahet on, koodid on erinevad a mingit täpsustust kuskil pole, samas pole omal vaja ka olnud...
Pmst peaksid nad enamasti 1 lehega olema v.a. AWD.
Amordi variante on rohkem kui 2, eriti just T&C-l. Samas on need mõeldud mugavuse, kandevõime jne. mõjutamiseks a mitte otseselt tõstmiseks. See mida sulle soovitatakse on väsiva vedru ergutamine a mitte juba päris väsinud vedru upitamine :)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Reede 11 Mai, 2018 17:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 27 Jaan, 2018 20:40
Postitusi: 8
Hulkur kirjutas:
Siis remonti,edasi sõitmine on juba ohtlik.....

Teab keegi, kus kohast saab 4WD vedrupakke mõistliku hinnaga hakida või neid uusi klambreid saab paigaldada ... sest oletatav hind Kauplusest on 300...400 vahel tk.
Romulast võib vist siis osta, kui üle vanaraua hinna ei pea maksma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Mai, 2018 20:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Soodsamaks variandiks on ka veel paigaldada mõne muu masina alt õhuke lisaleht juurde kui vähegi võimalik. Ntx. mõne jeebilise(hilux, ranger vms) oma. Tahab küll natuke pusimist, aga samas on soodsam, kuna neid lehti võib ka vanarauast saada sisuliselt...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Mai, 2018 20:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Tartus on Lehtvedru OÜ, igatahes Isuzu lehtvedrud pinniti üle, pandi pakk ilusti kokku ja tuli ikka kõvv odavam, kui uusi asju osta. Ilmselt küsija pole küll Tartlane ja Tallinnas ilmselt samasugune asutus olemas aga hinda ei mäleta, kuna ettevõttele tellitud töö ja mina vaid käisin järel. Siiski tasub mõelda, et vedru ei pea päris minema loopima, kui just korrosioon pole kallal käinud ja lisaks esteetilisele välimusele hakkab ka tehniline omadus lõpuks kannatama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lehtvedrud
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Juun, 2018 11:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 13:12
Postitusi: 28
Ühel masinal nood Monroe 58620 kaks aastat all ning kuu tagasi kruttisin ka teisele külge. Mitte et oleks otseselt vaja olnud, aga kõrgema tagumikuga masin esteetiliselt ilusam ning kannatab midagi katusele toppides lahedamalt tagumise ratta peale astuda. Tühjalt tõsusis 3-4cm.
Tellisin rockautost. Lähemalt sai ainult ukrainast ja venamaalt. Millegipärast EU'st ei suutnud leida.
Ahjaa, peale kahte aastat oli üks pool õlist tühjaks jooksnud. Ajan selle puuduvate läbilöögipukside süüks. Lähipäevil panen need uued.

On keegi lasknud lehtvedrusid pinnida? Umbkaudne hind ja kas kestavad ka? Internett pajatas, et tihtilugu on peale esimest (üle)koormamist nagu varem. Seetõttu läksin nende Monroe'de teed.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia