Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 22:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Veebr, 2018 2:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Aug, 2017 21:49
Postitusi: 2
Tere !
Auto GV 2,8 crd, aut. 2007.a.
90 km/h sõidu pealt lülitus autom.kast järjest madalamale käigule. Lõpuks jäi vist siis esimese peale. Klaasipuhastaja liikus ka teosammul. Pidasin kinni, lülitasin P ja hetke pärast tagasi D, proovisin uuesti liikuma hakata, jäi ikka vaid esimese käigu peale ja liikusin 2-3 km, sain siis auto ohutult ära parkida.

Selle ajaga hakkas vilkuma ja jäi lõpuks põlema ABS tuli, ka seisupiduri tuli läks hetke pärast põlema, samuti ka aku tuli. Seismajäämisel P- peale lülitades nagu kellad ei näidanud, et P oleks "kohale jõudnud" , ometi sai seisma jätta ja süüde nagu normaalselt välja. Vahetult enne seismajätmist armatuurituled ja muud indikaatorid vilkusid ebaregulaarselt.
Võtsin aku korraks lahti, lootuses, et kui on mingi tundmatu tarkavara probleem, siis ehk resetib. Ei aidanud. Uuesti käivitada proovides süütelukk/mis iganes relee vm, ainult plõksib kiiresti.

1kuu tagasi lasin vahetada mootoririhmad, rullikud, ka geneka rihm. Mõni nädal tagasi panin tähele, et oli kosta mingit rihma libisemist/kriuksumist. Kuid need olid suht hetkelised momendid. Ehk oli hääletekitajaks midagi muud ?
1 nädal tagasi laadisin korralikult akut, külmad ja lühikesed otsad olid tööd teinud.

Olles autoteadusega mitte eriti sina peal, on lootus arvamises, et viga peitub genekas. Sellisel juhul kas on mõistlik genekat lasta proovida remontida/midagi vahetada ja siis kus, või on uut vaja, või pakutakse kohvipaksu pealt muud viga ?
Geneka kohta siit foorumist keegi mainis selle siduri ja juhtrulliku vahetamist, millele sai oma probleemile lahenduse.
Kas see jama võis teha ära ka auto muudele osadele või tarkvarale ?

Enne kui jama tekkis sain sõita päeva jooksul u 150 km.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Veebr, 2018 12:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
No kui genekas ei lae ja sõita aku nii tühjaks siis pidi sul ju akulamp ka kogu aeg põlema ja seda mitte kilomeeter paar vaid ikka kümneid, eriti veel disla puhul...hea ja täis aku puhul veel rohkemgi...
Genekat muidu kontrollida lihtne, lae aku täis ja vaata kas läheb käima ja kui läheb siis mõõda testriga kas genekas laeb.

ps. atm vahetab black out-i korral 2. käigule...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Veebr, 2018 21:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Aug, 2017 21:49
Postitusi: 2
Paraku aku tuli piisavalt palju varem siiski märku ei andnud nagu võiks oletada. Olen igasuguste tulede anomaalsete süttimiste suhtes suht pedant ja õhtuses/öises liikumises, eriti maanteel, on need armatuurilt väga hästi märgatavad. Seega see aku tuli tõesti oluliselt varem põlema ei hakanud kui u 5km enne "ära parkimist".
Siiski nii palju olen saanud konsulteerida, et 99,9 on probeem genekas-laadimises ja suuretõenäususega nimelt selle sidur, mis pidavat olema standard viga.

Jah, arvatavasti vahetus teisele käigule, sest 1-ne vist 3K/pm 50km/h ikka ei sõida. Info igal juhul hea teada (Y)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Veebr, 2018 10:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Diiselvoya kannatab ilma genekata sõita 100+km. Auto on nii tark, et hakkab järjekorras ise erinevaid asju väljalülitama, et ainult mootorit töös hoida. Raadio, tuled, soojendus, jne.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia