Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Dets, 2017 12:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 6:38
Postitusi: 10
Palun kogenenumatelt ja targematelt abi võimaliku vea tuvastamisel.
Algas kõik sellest, et kahel päeval gero tossas kohutavalt. Justkui aurumasinaga oleks sõitnud. Aga sooja andis. Kolmandal päeval gero tööle ei lähe (ei tiksu ega mühise, sooja ei anna). Aga miskipärast ei toimi ka tavapärane jahutus-soojendus. Mootori jahutusvedelik ei soojene. Salongi puhub totaalselt jäist õhku. Pärast ca 45 kilomeetri läbimist on mootori temperatuur ikka kaks kriipsukeset keskmisest allpool ning salongi tuleb ikka ainult külma.
Kas viga mõnes temperatuurianduris ? Või gero rikke korral ei peagi mitte mingi soojendus toimima ? Või on ikkagi asi termostaadis-soojendusradikas + gero rike ?


Sven


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Dets, 2017 9:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 20
Jahutusvedeliku tase on normis?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Dets, 2017 10:06 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kas kero tossas diislisuitsu või ajas auru? Kui diislisuitsu, siis on ta ise otsa saanud ja tahab diagnoosimist. Kui auru, siis on kuskil jahutusvedeliku leke. Kindlasti vaata üle jahutusvedeliku tase, vaheta termostaat ja õhuta korralikult süsteem.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Dets, 2017 20:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 6:38
Postitusi: 10
Jahutusvedeliku tase on normis ning ei ole pikemat aega muutunud.
Gero ajas ikka tõsist diislitossu enne kui töö lõpetas. Tegelikult oli tal suitsutoru katki ning sai asendatud, pärast seda hakkas tossama. Ilmselt sai töö käigus põrutada või liigutada natuke.
Aga ikkagi, kas tõesti enne suutis gero kütta piisavalt, nii et ma ei saanud termostaadi rikkest arugi ? Või on reaalne, et nii gero kui termostaat ütlesid korraga üles ? Või on hoopis mingi andur nässus ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia