Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Juun, 2017 11:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Välgatas mõte, et vahetaks (2001 aasta masinal) bensiinimootori diisli vastu. Kas keegi omab aimu, kuidas nende mootorite käigukasti otsa sobivusega lood on?
Kuidas on üles ehitatud mootori juhtimine, kas saab vahetada terve juhtmepundi või peab hakkama aretama?

Ilmselt on selline töö liiga ajamahukas ja ei vääri tegemist, kas keegi on kunagi chrysleril sellist ümberehitust teinud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Juun, 2017 13:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
miks sa üldse sellisele mõttele tulid et bena disla vastu??

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Juun, 2017 23:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
tiku-taku kirjutas:
miks sa üldse sellisele mõttele tulid et bena disla vastu??

Ei meeldi mulle see bensiinimootor mitte üks raas. Jõuetu, väiksemakski möödasõiduks on tarvis peeneks lasta nigu vormel, vähegi dünaamilisemalt sõites ja/või käru vedades on kütusekulu täiesti arulage, gaasiseade küll natuke leevendab olukorda, kuid suurem osa ajast tuleb seetõttu tanklas veeta.

Samas masin ise on superhea, olen juba ära jõudnud ka harjuda, kahju on jälle mingi uue margiga tutvust tegema hakata. Samas sellise kontseptsiooniga (2+2+3) seitsmekohalist vanemat neljaveolist autot ei olegi rohkem olemas. Lükanduksed on ka jube mõnusad, eriti tittedega parklas majandamisel.

Esimese mõttena käis läbi, et otsida diiselauto ja sinna kast, kardaan ja tagasild külge ehitada, see oleks võibolla mõneti lihtsam, kuid oluliselt kallim.
105kW diiselmootoriga (sellised on kahjuks ainult kepikastiga) doonori leiaks juba u 1500 eest, samas ilmselt see mootori juhtimise jm pudipadi ümber tõstmine on ülemäära keerukas.

Kolmas ja kõige lihtsam variant on muidugi diiselmootoriga auto osta a nagu juba ütlesin, chrysleriga juba harjunud ja natuke hirmutav tundub hjundai või kiia peale üleminek. :-)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Juun, 2017 11:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
mai tea mul 3.8 liigub päris hästi
Möödasõit pole probleemne vajutad ja oledki möödas
Kütusekulu on ka norm 8-9 ka siis kui kaupa mitusada kilo autos
Mis nagu on sul see kütusekulu ja ega dislal sa seda väiksemaks ei saa ja olen dislasi näind ning ei saa öelda et need tunduvalt väledamad oleksid
Pigem nagu jäävad lahjemaks

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juun, 2017 2:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Lühidalt öeldes- mõttetu peavalu, väga aja- ja töömahukas ettevõtmine. Vahetama pead koos kastiga, täiskomplektid.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juun, 2017 11:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Esiteks, Chryselri enda diislid (tegelikult VM motori) on õnnetused ruudus. Diisli ja bensuka kapotialused on täiesti erinevad, ükski komponent ei sobi omavahel. Ja teiseks, kui sulle 3.3 bensukas lahjaks jääb, leiuta 3.8 sinna peale.
Mul on olnud mõlemad, nii 3.3 kui ka 3.8. Suurem mootor on oluliselt paremate omadustega, minek parem, möödasõit läheb iseenesest ja käru jaksas ka vedada ilma draamata. 3.3 kippus iga liigutuse peale karjuma ja tuli rohkem pöördesse lasta, et liiguks. Kütust võtsid mõlemad samapalju, 3.8 vbl isegi tiba vähem.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 82 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia