Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2017 23:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Mure siis selline.Sai aasta lõpus tehtud chip tuuning.Talvel millalgi hakkas sinise diisli haisulise suitsuga käivituma.Ja lökutas ka mingi 5 seki.Sai uuritud puuritud eelsüüteküünlad vahetatud.Siis veel pihustid remonditud (otsad ja miskit veel näitajad siis väidetavalt ka normi)Remondimehest tuttaval lõi proovisõidul valu andes mootori avariisse musta suitsu suure taha.Läks turbo võll minu arusaamist mööda.Garaasis asja uurides avastas.et turbo küljest üks lõdvik lahti ja ülerõhu klapp kinni.Kas need asjad võisid põhjustada turbo purunemise?1.parema korras pihustid mis ehk andsid võimsust nüüd juurde lisaks chipitud aju2.kinnine ülerõhu klapp3.irvakil voolik4.kas ülerõhk ei võinud seda kudagi lahti lüüa?üks asi veel.(remondi kutt hästi ei taha küll uskuda ja väidab.et juba ostes pidi olema)Nimelt käisin talle autot näitamas ja proovimas sai kuuma ka ikka antud.Lisaks avastas ta veel ühe chip karbikese mis küll oli vaid akuga ühendatud.pistikud olevat ühendamata olnud.Selle kakkus siis küljest ära.Koju sõites siis vajutasin ka ja märkasin et must suits taga.No mina ei usu et ostes oli minumeelest ma ikka üritasin vaadata seda.Lisaks hiljem teises töökojas tuli kudagi jutuks turbo vilistamine.Loodetavasti jäi õieti meelde.Igaljuhul sellele mõeldes meenus.et külma mootoriga sõitma hakates justkui vilistaski.Uh käsi kisub krampi juba☺Oleks siis et sellega asi piirduks.Aga ei.Sai siis uus kasutatud Ihi kui ma ei eksi turbo ostetud ja peale lastud panna kui tekkis proovisõidul neil uus draama .Nimelt lõi automaat kasti avariise.Algul olla liikund ka ikka aga kõvemal vajutusel oli siis avariise läinud.Nüüd on 3 käik ainult ütlevad.Sõitsin ka tuttava juurde ära 2500 pööret kiirus 50.Suht suur must suits ka taga.Selle teema puhul on nüüd kasti aju kahtlus.Nimelt oli rattakoopas oleva aju pistik märg.Aju ennast on ka silikoonitatud.Auto ajust ei saand neid veakoode vist maha ka semu homme proovib teise arvutiga.Miskid vea koodid on ka olemas kasti jamast ja vana terve turbo ajast ka.Kui keegi tark soovib võin homme välja otsida.Kurat algus on juba meelest läind☺Igaljuhul sooviks nõu.Aa see veel ka.et kas korras pihustid teine turbo chip sobivad kokku või peaks miskit selles osas ümber seadistama(mingid näitajad ju muutund.Ja ega pole uue turbo läbi minemise ohtu?Õli surve pidi korras olema ma küll ei tea kus?☺uus õli õhu filter on ka.Vot sihike jutt.Ootaks tarku vastuseid siis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 6:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
ju chipiti üle ja mootor ei pidand vastu

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 6:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Ega nüüd mingit hullu võimu juurde ei saand.Väidetavalt 22kw Oli võimalus ka 30 panna aga sai siin mõeldud.et ehk saab liiast.Just ka samamoodi mõeldes.Tegia arvas ka.et+22 on optimaalne.Mujalt vaadates enamus pakub sama numbrit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 9:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
millal mootorile kap rem tehti
Piisab ka remontimatta mootorile natukesest

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 9:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Ei usu et mingit kap remonti tehtud on.250000 sõitnud.hunnik remondi pabereid on ka kaasas ja esindusest ajalugu.Eesti auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 10:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
siis läksidki suurt tükki hammustama aga voya mootorid pole mõeldud peenestamiseks eriti käimakastid

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 12:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
No näeb.Ma kahtludtan ajupoolt rohkem ikka.aju pistik oli ka märg.kuivatati ära siis vist avariisse enam ei löönd(algul olevat olnud nii et kui muidu näitab konkreetsel käigul mis sees on ruutu ümber siis mingi hetk oli kast ümber olnud tervel käigu värgil P N R D 3 L või kudaa nad seal on.Näis kui ajust saab vea ära kustutada.mis siis saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Juun, 2017 22:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Jätkan siis vahelduseks. Käigu jama põhjuseks oligi kasti aju .Mis oli otsad andnud jubedalt oksudeerunud seest Ei tea kuidas see kõik samale ajale trefas. Üks tuttav pakkus, et kuna turbo vahetuse käigus oli miskit keevitatud. äkki mingi seos sellega ,Kas siis massiga ja kuna märg ta seal (vähemalt pistik) oli.Siis kes teab äkki sai mingit üle pinget ei tea.Must suits põhjagaasiga endiselt ei meeldi:( Kuidas teistel kasutajatel sellega?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Juun, 2017 22:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 49
Tere

Oman 2005 grand voyageri 2,8 diislit, praeguseks 2,5 aastat. Ei ole mina veel sellel autol musta lonti tagant välja saand. Kiirendan umbes nädalas paar korda nullist 110- ni põhja gaasiga aga mida ei ole on tahma lont. Natuke õrnalt algul viskab aga see on ka kõik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Juun, 2017 22:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Tuletame meelde vana tõde: igasuguse mootorituuningu aluseks on ideaalkorras mootor ja muud toetavad komponendid. Tavaliselt need paarkümmend kilovatti, mida lubatakse juurde, on tegelikult juba kulumise tõttu lahkunud hobuste odavalt tagasi meelitamine. Esialgu peaks saama kone ikka ideaalkorda ja siis lisada juurde. Muidu pole asjal jumet ja hakkavad asjad laiali minema, sest mõned osad on nagunii juba surmaeelses seisus. Chip-tuning vs turbodiiselmootori kapitaalremont, hinnavahe on kordades remondi kahjuks.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Juun, 2017 17:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Küsiks ühe ebameeldiva küsimuse :oops: Kus tjuunida lasid? Korralikus kohas tehakse ennem tõmme et vaadata mis mootor üldse suudab ja kas on mõtet ajust peale käänata, nurgatagused pesad muidugi lükkavad softi peale ja garantii on kuni tuled paistavad. Sinu juhtum tundub olema selle viimase lahendusega paraku.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2018 20:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Tehti tol ajal chip.ee nimelises kohas.Ega jah ei tehtud mingeid jõu mõõtmisi enne pärast.Aga päris garaasi tagune koht vist ka ei pidavat olema.Ja mees asja tundma.Väidetavalt tehti siis ajus olnud tarkvara järgi miskit moodi vist.Vana peaks kohapeal alles olema.Pole väga kursis selle asjaga.Hiljem lugesin jah juurde igasugu pinkide ja mille kõige kohta.Mootor usun,et polnud väga hull midagi ilusti hooldused tehtud,õlid vahetatud.245000 umbes sõitnud.Kõikvõimalikud eelsoojendused peal juhtmega ja webasto puldiga taimeriga(mis kahjuks katki hetkel)Nii,et lootus,et kasutatud ka ja päris külmkäivitusi pole tehtud.Kuigi kes seda täpselt teab:)Ei tea kaua mootor muidugi kestab neil.Muidugi mingeid mõõtmisi ja surve kontrolle ja muid selliseid asju küll eelnevalt ei teinud.Nüüd hakkavad vaikselt uued vead tulema ka.Eks ole juba aeg vist ka:) Ükspäev ei läind kõrvalistuja poolne lükanduks enam kinni mitu korda proovisin panin käsitsi siis proovisin kinnisega ka ei midagi.Aga järgmine päev ja nüüd mõned päevad veel hiljem käib ilusti.Täna siis parkimis anduritega miskit juhtus.Varem(eriti niiskega)lõi vasaku vahepeal põlema punaseni ja piiksus Täna lõi aga kummalgi pool 2 punast põlema ja põlesid vist edasi sõites isegi.Lakke tuli ka miski parkimis anduri servise tuli.Üks asi siis veel nüüd juba oma 15 korda(mitte igakord)peale käivitamist ja paari sekundist või nii käimist välja surnud.Järgmine kord ilusti läinud Räägitakse et võib mingitest anduritest olla või pihustitest aga nood on tehtud.Nii,et ei tea.Vahel sureb ka kõvema kiirendamisega välja.Aga käivitub pärast.Koodiks pakub seda P1130


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Mär, 2018 10:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Ise maadlen ka selle p1130 veakoodiga. Kütusefiltri vahetus nagu aitas mõneks ajaks aga mitte jäädavalt. Ülerõhu klapp toimib ilusti jne. Pihustid on jäänud veel kontrollimata. Kui jagu saad veast siis anna kindlasti siia ka märku :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Mär, 2018 11:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 34
Mul kütte filter vahetatud aasta tagasi umbes ehk.Vast nii 12000 sõitnud sellega.Ei teagi mis vahemiku või aja järgi seda vahetatakse.Vana audiga oli lihtne kui bentsu enam läbi ei lasknud siis oli autos uus olemas ja vahetasin ära.Udupeene tehnikaga ei tasu nii teha ilmselt.Kuna ise olen vaesusest kuidagi vaevatud hetkel:) siis ei tegele selle P1130 ga hetkel kui just karjuv vajadus ei tekki.Siin foorumis on sellest juttu ka olnud aga ei mäleta et otsest lahendust oleks leitud.Minumeelest see relsi otsas oleva surveklapi teema on olnud seoses sellega.ja geneka all kõrgsurve pumba miski andurit on ka veel veaks pakutud mäletamist mööda. Pihusteid ka.Mul tehti pihusteid arvatavasti see ei tohiks olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Mär, 2018 17:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Sain omal asja korda. viewtopic.php?f=84&t=16792


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia