Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 14:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2017 19:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 02 Veebr, 2010 15:44
Postitusi: 4
Milles asi: käruga koormat vedades jookseb mootori jahutusvedeliku temp. näit punasesse nii 90...100 km/h sõites? Kui sõita umbes 80...85 km/h, siis punasesse ei jookse, saab vähemalt sõita, samas normaalne see ju pole... Samas ilma käruta kulgedes seda ei juhtu, näidik tõuseb küll poole peale, aga mitte punasesse, milles võib asi olla? Linnas sõites ka ei kuumene üle. Hiljuti vahetati kõik rihmad mahlad, kas võis õhumull sisse jääda või ei toimeta paisupaagi rõhuklapp?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2017 10:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
alustame otsast peale kui rasket haagist sa üldse vead???

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Mai, 2017 20:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Sinu sõiduki probleemiks on see, et jahutusradiaatorist ei käi enam piisavalt palju õhku või kuuma jahutusvedelikku läbi.

Siin siis mõned punktid:

Kas oled unustanud talvise papi radika eest ära võtta
Paigaldanud n.ö. tjuuningstange ette, millel on õhuavasid vähem kui peaks
Radiaatori ribide vahed on väljastpoolt kaetud pori, lehtede vms.
Radiaator on seest umbe minemas kuna jahutussüsteemis on kasutatud vett ja katlakivi on teinud oma töö...
Väiksem võimalus on ka korralikult mitteavanev termostaat, aga seda nagu hästi ei usu...
VMS.

Omal selline teema, kus siis tegin sügisel autole korraliku põhjakaitsme, mis kattis ära ka üle kolmandiku radiaatorist. talvel polnud muret, aga praeguste ilmadega treilerit isegi tühjalt vedades üle 80 sõita ei saa, kuna siis hakkab keema minema. Tühja autoga pole 125 -ga mingi probleem lasta...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Juun, 2017 15:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Mai, 2017 20:55
Postitusi: 11
Ahoi. Mul 2006 a. 2,8 dislal enamvähem sama asi kuid see kuumenemine toimub ilma kärutagi :( ... rihmavahetusega vahetatud ka pump ja term. klapp. Kui linnast väljas ja 90 ning üle sõites kipub punasele minema... salongis temp. tõstmine aitab kuid see on ajutine lahendus ju ... kohapeal võib tiksuma jäädagi ning temp. üle poole näidiu ei tõuse. Tosool ei kao ja õhku ka ei tähelda. Kas asi radikas w on veel varjante? Ahjaa. Radikas ja voolikud ühtlaselt soojad/ kuumad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Juun, 2017 16:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma küll disla automaati ei tunne, aga bensukatel on haagise vedamiseks reeglina overdrive nupp.
Kas kasutad, kui on olemas?

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Juun, 2017 14:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
rannamees kirjutas:
Ma küll disla automaati ei tunne, aga bensukatel on haagise vedamiseks reeglina overdrive nupp.
Kas kasutad, kui on olemas?

Pole seal mingit nuppu ega peagi olema.Kang lihtsalt 3-le ja kõik (D asend ongi overdrive)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Juun, 2017 20:54 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mul oli küll bensukas, aga käru vedamisega probleeme polnud. Leedus Olerexi kõrge kaanega rendihaagisega käies ja tagasi tulles kiirtee peal 130-140 raske koormaga haagisega polnud probleem.
Samas, kui kunagi hakkas radikas lekkima ja siis harutasin maha kogu mängu. Kliimaradika ja jahutusradika vaheline osa oli igasugust põnevat sodi täis. Lasin jahutusradika remontida ja pesin mõlemad radiaatorid survekaga puhtaks. Polnud mitte mingeid kuumenemisprobleeme. Üle põllu täispikka palki esimese käigu ja kõrgete pööretega viskas temperatuuri kõrgemale, kui muidu, aga kõik jäi normi piiresse.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Juun, 2017 22:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Mai, 2017 20:55
Postitusi: 11
Rommel kirjutas:
Ahoi. Mul 2006 a. 2,8 dislal enamvähem sama asi kuid see kuumenemine toimub ilma kärutagi :( ... rihmavahetusega vahetatud ka pump ja term. klapp. Kui linnast väljas ja 90 ning üle sõites kipub punasele minema... salongis temp. tõstmine aitab kuid see on ajutine lahendus ju ... kohapeal võib tiksuma jäädagi ning temp. üle poole näidiu ei tõuse. Tosool ei kao ja õhku ka ei tähelda. Kas asi radikas w on veel varjante? Ahjaa. Radikas ja voolikud ühtlaselt soojad/ kuumad.

- - -
Mul asi vinks vonks ... jahutusradikas oli omadega suht peetis. Sai pandud uus ja asi korras :)!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia