Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=16255
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  KarelR [ Reede 28 Apr, 2017 23:52 ]
Teema pealkiri:  Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Häda siis selline, et kliima puhub juhi poole tunduvalt jahedamat õhku kui kõrvalistuja poole (kuigi temperatuur on sätitud mõlemale poolele sama). Probleem annab eriti hästi tunda siis kui webasto välja lülib. Kui webasto töötab, siis käega katsudes vahet nagu ei tunne. Kui aga mootor soe ja webasto välja lülitub, siis on vahe päris suur - käega katsudes enamvähem sama temperatuuri juures näitab juhi pool 26 kraadi ja kõrvalistuja pool 22 kraadi. Milles asi?

Autor:  koff [ Laupäev 29 Apr, 2017 11:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Kalibreeri ära alustuseks ja vaata mis saab. Kuidas seda teha oleneb süsteemist mis sul seal peal on.

Autor:  KarelR [ Pühapäev 30 Apr, 2017 0:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Kalibreerimine tehtud. Tegi ilusti ära, ühtegi veakoodi ei jäänud. Temperatuuride erinevus endine.

Autor:  rannamees [ Kolmapäev 03 Mai, 2017 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Nüüd on mitu võimalust.
Soendusradika ribid erinevalt umbes,
Jahutusradika ribid erinevalt umbes,
Üks HVAC klappidest puru,
Üks klapi mootoritest peetis,
Üks võllidest peetis.
Jne.

Autor:  KarelR [ Neljapäev 04 Mai, 2017 17:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Üks asi veel, mida tähele olen pannud. Kas see on normaalne, et pärast auto seismajätmist hakkab kliimasüsteem mõne minuti pärast seal armatuuri all mingeid klappe edasi tagasi liigutama ja teeb seda päris pikalt. Võib-olla see kuidagi selle temperatuuri asjaga seotud.

Autor:  rannamees [ Neljapäev 04 Mai, 2017 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

KarelR kirjutas:
Üks asi veel, mida tähele olen pannud. Kas see on normaalne, et pärast auto seismajätmist hakkab kliimasüsteem mõne minuti pärast seal armatuuri all mingeid klappe edasi tagasi liigutama ja teeb seda päris pikalt. Võib-olla see kuidagi selle temperatuuri asjaga seotud.


Nii peabki olema. Auto paneb ise kõik augud kinni, et salongist välistuul läbi ei käiks.

Autor:  KarelR [ Pühapäev 07 Mai, 2017 11:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Palju neid auke seal siis on, mida kinni panna? Minu oma jaurab mitu minutit. Ei ole küll viitsinud lugeda, aga paarkümmend korda kindlasti liigutab neid klappe. Kas see ka normaalne?

Autor:  rannamees [ Pühapäev 07 Mai, 2017 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Paar minutit peale seismajäämist, ca paarkümment sekundit toimetab. Klappe on kokku 4, aga kõiki ei pane kinni, ainult välisõhu oma, ventika ees.
Kas IOD trikki oled proovinud? Mis see näitab?

Autor:  koff [ Pühapäev 07 Mai, 2017 21:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Vbolla mõttetu küsimus aga igaks juhuks küsin ikka - mis testi sa ikkagi tegid, neid on erinevaid, äkki tegid hoopis cool downi ?
Kalibreerimine tooks klapi probleemid enamasti välja...

Autor:  KarelR [ Neljapäev 11 Mai, 2017 13:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Hoidsin korraga all POWER nuppu ja seda nuppu, mis siseõhu peale lülitab. Ei oska öelda, mis test see oli :)

Autor:  rannamees [ Laupäev 13 Mai, 2017 0:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

Ma peast ei mäleta kaitsme numbrit, aga BCM moodul on vaja korra (15sek) tummaks teha....raadio oli vist sama kaitsme all.

Autor:  Neonimees [ Laupäev 02 Sept, 2017 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager kliima temperatuuri erinevus vasak/parem pool

AUTOMAATNE TEMPERATUURI KONTROLL
Selle ruumi ümbrus, kus sõidukit katsetatakse, peab välisõhu temperatuur olema vähemalt 21 ° C. Test aktiveeritakse, vajutades üheaegselt A / C ja PWR nuppe ja hoides neid vajutatuna vähemalt neli sekundit. Lumehelveste ikoon ja DELETE tekst ATC-ekraanil vilguvad vaheldumisi kuni katse lõpuni. Kui lumehelbe ikoon ja DELAY tekst lakkavad kahe minuti jooksul, siis on jahtumiskatse edukalt lõpule viidud. Kui kahe minuti möödudes aegub ilma aurusti temperatuurist, mis on -6 ° C võrra väiksem aurusti esialgsest temperatuurist, siis on jahtumiskatse ebaõnnestunud ja vaja on täiendavat A / C-süsteemi diagnostikat. Kui katse ebaõnnestub, vilgub lumehelvestuse ikoon ja DELAY tekst üle süütetsüklite, kuni sõiduk on juhitud üle 13 km.

KALIBREERIMINE
1. Keerake süüde lüliti asendisse ON
2) Vajutage nii POWER kui RECIRCULATE nuppe sama aja jooksul ja HOLD vähemalt 5 sekundit.
3) POWER ja RECIRCULATION tuled vilguvad
4) Kui teil on automaatne temperatuuri kontrollseade, peab kalibreerimine võtma umbes 2 minutit, kui teil on kütteseadme juhtimine ja umbes 20 sekundit.
5) Kui tuled vilguvad jätkuvalt pärast 3 minutit (käsitsisüsteem) või 20 sekundit (automaatne süsteem), on juhtseade tuvastanud tõrke. Probleemide koodide tõmbamiseks vajate skannimisvahendit. Kui on salvestatud häirekood, põleb tuled vilkuma, kuni seade saavutab eduka kalibreerimise või kuni sõiduk on 13 km.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/