Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 19:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 28 Apr, 2017 23:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 28 Apr, 2017 23:37
Postitusi: 11
Häda siis selline, et kliima puhub juhi poole tunduvalt jahedamat õhku kui kõrvalistuja poole (kuigi temperatuur on sätitud mõlemale poolele sama). Probleem annab eriti hästi tunda siis kui webasto välja lülib. Kui webasto töötab, siis käega katsudes vahet nagu ei tunne. Kui aga mootor soe ja webasto välja lülitub, siis on vahe päris suur - käega katsudes enamvähem sama temperatuuri juures näitab juhi pool 26 kraadi ja kõrvalistuja pool 22 kraadi. Milles asi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Apr, 2017 11:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Kalibreeri ära alustuseks ja vaata mis saab. Kuidas seda teha oleneb süsteemist mis sul seal peal on.

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Apr, 2017 0:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 28 Apr, 2017 23:37
Postitusi: 11
Kalibreerimine tehtud. Tegi ilusti ära, ühtegi veakoodi ei jäänud. Temperatuuride erinevus endine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Mai, 2017 22:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Nüüd on mitu võimalust.
Soendusradika ribid erinevalt umbes,
Jahutusradika ribid erinevalt umbes,
Ãœks HVAC klappidest puru,
Ãœks klapi mootoritest peetis,
Üks võllidest peetis.
Jne.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Mai, 2017 17:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 28 Apr, 2017 23:37
Postitusi: 11
Üks asi veel, mida tähele olen pannud. Kas see on normaalne, et pärast auto seismajätmist hakkab kliimasüsteem mõne minuti pärast seal armatuuri all mingeid klappe edasi tagasi liigutama ja teeb seda päris pikalt. Võib-olla see kuidagi selle temperatuuri asjaga seotud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Mai, 2017 22:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
KarelR kirjutas:
Üks asi veel, mida tähele olen pannud. Kas see on normaalne, et pärast auto seismajätmist hakkab kliimasüsteem mõne minuti pärast seal armatuuri all mingeid klappe edasi tagasi liigutama ja teeb seda päris pikalt. Võib-olla see kuidagi selle temperatuuri asjaga seotud.


Nii peabki olema. Auto paneb ise kõik augud kinni, et salongist välistuul läbi ei käiks.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2017 11:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 28 Apr, 2017 23:37
Postitusi: 11
Palju neid auke seal siis on, mida kinni panna? Minu oma jaurab mitu minutit. Ei ole küll viitsinud lugeda, aga paarkümmend korda kindlasti liigutab neid klappe. Kas see ka normaalne?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2017 20:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Paar minutit peale seismajäämist, ca paarkümment sekundit toimetab. Klappe on kokku 4, aga kõiki ei pane kinni, ainult välisõhu oma, ventika ees.
Kas IOD trikki oled proovinud? Mis see näitab?

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2017 21:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Vbolla mõttetu küsimus aga igaks juhuks küsin ikka - mis testi sa ikkagi tegid, neid on erinevaid, äkki tegid hoopis cool downi ?
Kalibreerimine tooks klapi probleemid enamasti välja...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Mai, 2017 13:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 28 Apr, 2017 23:37
Postitusi: 11
Hoidsin korraga all POWER nuppu ja seda nuppu, mis siseõhu peale lülitab. Ei oska öelda, mis test see oli :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Mai, 2017 0:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma peast ei mäleta kaitsme numbrit, aga BCM moodul on vaja korra (15sek) tummaks teha....raadio oli vist sama kaitsme all.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Sept, 2017 22:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
AUTOMAATNE TEMPERATUURI KONTROLL
Selle ruumi ümbrus, kus sõidukit katsetatakse, peab välisõhu temperatuur olema vähemalt 21 ° C. Test aktiveeritakse, vajutades üheaegselt A / C ja PWR nuppe ja hoides neid vajutatuna vähemalt neli sekundit. Lumehelveste ikoon ja DELETE tekst ATC-ekraanil vilguvad vaheldumisi kuni katse lõpuni. Kui lumehelbe ikoon ja DELAY tekst lakkavad kahe minuti jooksul, siis on jahtumiskatse edukalt lõpule viidud. Kui kahe minuti möödudes aegub ilma aurusti temperatuurist, mis on -6 ° C võrra väiksem aurusti esialgsest temperatuurist, siis on jahtumiskatse ebaõnnestunud ja vaja on täiendavat A / C-süsteemi diagnostikat. Kui katse ebaõnnestub, vilgub lumehelvestuse ikoon ja DELAY tekst üle süütetsüklite, kuni sõiduk on juhitud üle 13 km.

KALIBREERIMINE
1. Keerake süüde lüliti asendisse ON
2) Vajutage nii POWER kui RECIRCULATE nuppe sama aja jooksul ja HOLD vähemalt 5 sekundit.
3) POWER ja RECIRCULATION tuled vilguvad
4) Kui teil on automaatne temperatuuri kontrollseade, peab kalibreerimine võtma umbes 2 minutit, kui teil on kütteseadme juhtimine ja umbes 20 sekundit.
5) Kui tuled vilguvad jätkuvalt pärast 3 minutit (käsitsisüsteem) või 20 sekundit (automaatne süsteem), on juhtseade tuvastanud tõrke. Probleemide koodide tõmbamiseks vajate skannimisvahendit. Kui on salvestatud häirekood, põleb tuled vilkuma, kuni seade saavutab eduka kalibreerimise või kuni sõiduk on 13 km.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia