Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 14:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Mär, 2017 16:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Masinal on maha korjatud EGR, paraku seetõttu aegajalt põletab mootori tuld. Mille järgi ta selle vea tuvastab (EGR juhtimine ju vaakumiga sel autol), kas on kuidagi ilma EGR'ita võimalik vältida selle veakoodi esinemist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Mär, 2017 18:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ferdinand kirjutas:
Masinal on maha korjatud EGR, paraku seetõttu aegajalt põletab mootori tuld. Mille järgi ta selle vea tuvastab (EGR juhtimine ju vaakumiga sel autol), kas on kuidagi ilma EGR'ita võimalik vältida selle veakoodi esinemist?


Muidugi ei selgu mis aasta autoga tegemist, remondikataloog 2003-2006 näitab et EGR elektriline 3,3 ja 3,8 L


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mär, 2017 19:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Sry, mainimata jäi, 2001 aasta masin on. Pole ise selle masina EGR'i näinud, see on lihtsalt maha korjatud ja plekist "pime" ette ehitatud.

Kuugeldades näitab ikka vaakumiga veel selle aja masinal, a küsimus selle kohta ongi, et mille järgi ta egr'i töötamist/mittetöötamist sel juhul üldse näeb?

Kui aku vahetusse läks, siis mõnda aega tuli ei põlenud, nüüd hakkas taas põlema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mär, 2017 22:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
EGR SOLENOID CONTROL jookseb PCM-i, seda ka 2001 masinal.
Etsiis 2001 EGR-i läheb 2 otsaga pistik, teine ots on IGNITION SWITCH OUTPUT(RUN-START)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Mär, 2017 9:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
koff kirjutas:
EGR SOLENOID CONTROL jookseb PCM-i, seda ka 2001 masinal.
Etsiis 2001 EGR-i läheb 2 otsaga pistik, teine ots on IGNITION SWITCH OUTPUT(RUN-START)

Tänud!
Kas see tähendab, et tarvis on leida egr solenoidi pistik ja 1 solenoid ja see sinna pistikusse pista? Või saab seda mingi takistiga korraldada, kui egr'i taastada ei ole plaanis?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Mär, 2017 22:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Seal on solenoid vahel, vaja ikkagi töötavat juppi sinna...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 1:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
koff kirjutas:
Seal on solenoid vahel, vaja ikkagi töötavat juppi sinna...


Suured tänud kaasamõtlemise eest.

Ma just murran pead selle üle, et ainus mille järgi auto aru võib saada, et midagi valesti on, on ikkagi selle solenoidi puudumine, st juhtme otsas ei ripu mähist? Mingit asendi kontrolli ju nii vanaaegsel süsteemil ometi olla ei saa?
Või tõepoolest oleks mõistlikum otsida töötav EGR ja autole uuesti külge pookida, ma üldse ei saa aru muidugi, mis krdi pärast see asi sealt küljest üldse ära korjatud on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 15:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Muide koodi P0401 järgi oleks nagu EGR juhtmeotsas olemas.
P0401 - insufficient flow detected - ebapiisav ringlus.
Kui oleks juhtmeotsast ära tuleks ilmselt eri vea kood...

ps. 2001 ei ole nii vanaaegne süsteem midagi ;)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 16:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
koff kirjutas:
Muide koodi P0401 järgi oleks nagu EGR juhtmeotsas olemas.
P0401 - insufficient flow detected - ebapiisav ringlus.
Kui oleks juhtmeotsast ära tuleks ilmselt eri vea kood...

ps. 2001 ei ole nii vanaaegne süsteem midagi ;)


Ok, a mille järgi ta seda ebapiisavat ringlust oskab tuvastada, lamdade andmete põhjal või on midagi veel kavalamat?

Küsimus ongi selles, et kuidas oleks võimalik seda põlevat mootori tuld vältida. :)
Auto eelmine omanik tõmbas mulle kohati üsna pornograafilist jama kaela, samas esmalt jättis suhteliselt usaldusväärse mulje... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 17:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
EGR
DESCRIPTION
The EGR system consists of:
† EGR tube (connects a passage in the intake
manifold to the exhaust port in the cylinder head)
† EGR valve
† Electronic EGR Transducer
† Connecting hoses
OPERATION
Refer to Monitored Systems - EGR Monitor in this
group for more information.
The engines use Exhaust Gas Recirculation (EGR)
systems. The EGR system reduces oxides of nitrogen
(NOx) in engine exhaust and helps prevent detonation
(engine knock). Under normal operating conditions,
engine cylinder temperature can reach more
than 3000°F. Formation of NOx increases proportionally
with combustion temperature. To reduce the
emission of these oxides, the cylinder temperature
must be lowered. The system allows a predetermined
amount of hot exhaust gas to recirculate and dilute
the incoming air/fuel mixture. The diluted air/fuel
mixture reduces peak flame temperature during combustion.
The electric EGR transducer contains an electrically
operated solenoid and a back-pressure transducer
(Fig. 3). The Powertrain Control Module (PCM)
operates the solenoid. The PCM determines when to
energize the solenoid. Exhaust system back-pressure
controls the transducer.
When the PCM energizes the solenoid, vacuum
does not reach the transducer. Vacuum flows to the
transducer when the PCM de-energizes the solenoid.
When exhaust system back-pressure becomes high
enough, it fully closes a bleed valve in the transducer.
When the PCM de-energizes the solenoid and
back-pressure closes the transducer bleed valve, vacuum
flows through the transducer to operate the
EGR valve.
De-energizing the solenoid, but not fully closing the
transducer bleed hole (because of low back-pressure),
varies the strength of vacuum applied to the EGR
valve. Varying the strength of the vacuum changes
the amount of EGR supplied to the engine. This provides
the correct amount of exhaust gas recirculation
for different operating conditions.
This system does not allow EGR at idle.

MONITORED SYSTEMS
EGR MONITOR
The Powertrain Control Module (PCM) performs
an on-board diagnostic check of the EGR system.
The EGR monitor is used to test whether the EGR
system is operating within specifications. The diagnostic
check activates only during selected engine/
driving conditions. When the conditions are met, the
EGR is turned off (solenoid energized) and the O2S
compensation control is monitored. Turning off the
EGR shifts the air fuel (A/F) ratio in the lean direction.
The O2S data should indicate an increase in the
O2 concentration in the combustion chamber when
the exhaust gases are no longer recirculated. While
this test does not directly measure the operation of
the EGR system, it can be inferred from the shift in
the O2S data whether the EGR system is operating
correctly. Because the O2S is being used, the O2S
test must pass its test before the EGR test.

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 17:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
See ülal jutt siis 2001 manuaalist.
A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu :)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 18:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
koff kirjutas:
See ülal jutt siis 2001 manuaalist.
A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu :)


Seep see on, et sealt ei vaata midagi vastu. :) A sain juba aru, et see kontrollsüsteem on keerulisem ja hõlmab ka hapnikuanduri, seega ega mul muud üle vist ei jää, kui ikkagi sammud romula poole seada ja kasutatud junnidest see asi uuesti külge tagasi installida. Või mootori tule pirn välja keerata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mär, 2017 11:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ferdinand kirjutas:
koff kirjutas:
See ülal jutt siis 2001 manuaalist.
A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu :)


Seep see on, et sealt ei vaata midagi vastu. :) A sain juba aru, et see kontrollsüsteem on keerulisem ja hõlmab ka hapnikuanduri, seega ega mul muud üle vist ei jää, kui ikkagi sammud romula poole seada ja kasutatud junnidest see asi uuesti külge tagasi installida. Või mootori tule pirn välja keerata.


Minu 2006 aasta autol on ta ka EGR pimedaks tehtud aga elektriline osa on küljes ja toimetab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: P0401 EGR 3,3 bensukal
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Mär, 2017 19:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Oberst kirjutas:
Minu 2006 aasta autol on ta ka EGR pimedaks tehtud aga elektriline osa on küljes ja toimetab


Minu omal on ka solenoid juhtme otsas täiesti olemas. Aga nagu saan aru, siis 2001 ja 2006 aastakäikudel juhitakse neid asju natuke erinevalt, 2006 on juba see vaakumi osa sealt kadunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia