Chrysler Club Foorum http://chryslerclub.ee/foorum/ |
|
P0401 EGR 3,3 bensukal http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=16110 |
Leht 1 koguhulgast 1 |
Autor: | ferdinand [ Pühapäev 05 Mär, 2017 16:41 ] |
Teema pealkiri: | P0401 EGR 3,3 bensukal |
Masinal on maha korjatud EGR, paraku seetõttu aegajalt põletab mootori tuld. Mille järgi ta selle vea tuvastab (EGR juhtimine ju vaakumiga sel autol), kas on kuidagi ilma EGR'ita võimalik vältida selle veakoodi esinemist? |
Autor: | Oberst [ Teisipäev 07 Mär, 2017 18:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
ferdinand kirjutas: Masinal on maha korjatud EGR, paraku seetõttu aegajalt põletab mootori tuld. Mille järgi ta selle vea tuvastab (EGR juhtimine ju vaakumiga sel autol), kas on kuidagi ilma EGR'ita võimalik vältida selle veakoodi esinemist? Muidugi ei selgu mis aasta autoga tegemist, remondikataloog 2003-2006 näitab et EGR elektriline 3,3 ja 3,8 L |
Autor: | ferdinand [ Kolmapäev 08 Mär, 2017 19:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
Sry, mainimata jäi, 2001 aasta masin on. Pole ise selle masina EGR'i näinud, see on lihtsalt maha korjatud ja plekist "pime" ette ehitatud. Kuugeldades näitab ikka vaakumiga veel selle aja masinal, a küsimus selle kohta ongi, et mille järgi ta egr'i töötamist/mittetöötamist sel juhul üldse näeb? Kui aku vahetusse läks, siis mõnda aega tuli ei põlenud, nüüd hakkas taas põlema. |
Autor: | koff [ Kolmapäev 08 Mär, 2017 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
EGR SOLENOID CONTROL jookseb PCM-i, seda ka 2001 masinal. Etsiis 2001 EGR-i läheb 2 otsaga pistik, teine ots on IGNITION SWITCH OUTPUT(RUN-START) |
Autor: | ferdinand [ Neljapäev 09 Mär, 2017 9:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
koff kirjutas: EGR SOLENOID CONTROL jookseb PCM-i, seda ka 2001 masinal. Etsiis 2001 EGR-i läheb 2 otsaga pistik, teine ots on IGNITION SWITCH OUTPUT(RUN-START) Tänud! Kas see tähendab, et tarvis on leida egr solenoidi pistik ja 1 solenoid ja see sinna pistikusse pista? Või saab seda mingi takistiga korraldada, kui egr'i taastada ei ole plaanis? |
Autor: | koff [ Neljapäev 09 Mär, 2017 22:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
Seal on solenoid vahel, vaja ikkagi töötavat juppi sinna... |
Autor: | ferdinand [ Reede 10 Mär, 2017 1:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
koff kirjutas: Seal on solenoid vahel, vaja ikkagi töötavat juppi sinna... Suured tänud kaasamõtlemise eest. Ma just murran pead selle üle, et ainus mille järgi auto aru võib saada, et midagi valesti on, on ikkagi selle solenoidi puudumine, st juhtme otsas ei ripu mähist? Mingit asendi kontrolli ju nii vanaaegsel süsteemil ometi olla ei saa? Või tõepoolest oleks mõistlikum otsida töötav EGR ja autole uuesti külge pookida, ma üldse ei saa aru muidugi, mis krdi pärast see asi sealt küljest üldse ära korjatud on. |
Autor: | koff [ Reede 10 Mär, 2017 15:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
Muide koodi P0401 järgi oleks nagu EGR juhtmeotsas olemas. P0401 - insufficient flow detected - ebapiisav ringlus. Kui oleks juhtmeotsast ära tuleks ilmselt eri vea kood... ps. 2001 ei ole nii vanaaegne süsteem midagi |
Autor: | ferdinand [ Reede 10 Mär, 2017 16:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
koff kirjutas: Muide koodi P0401 järgi oleks nagu EGR juhtmeotsas olemas. P0401 - insufficient flow detected - ebapiisav ringlus. Kui oleks juhtmeotsast ära tuleks ilmselt eri vea kood... ps. 2001 ei ole nii vanaaegne süsteem midagi Ok, a mille järgi ta seda ebapiisavat ringlust oskab tuvastada, lamdade andmete põhjal või on midagi veel kavalamat? Küsimus ongi selles, et kuidas oleks võimalik seda põlevat mootori tuld vältida. Auto eelmine omanik tõmbas mulle kohati üsna pornograafilist jama kaela, samas esmalt jättis suhteliselt usaldusväärse mulje... |
Autor: | koff [ Reede 10 Mär, 2017 17:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
EGR DESCRIPTION The EGR system consists of: † EGR tube (connects a passage in the intake manifold to the exhaust port in the cylinder head) † EGR valve † Electronic EGR Transducer † Connecting hoses OPERATION Refer to Monitored Systems - EGR Monitor in this group for more information. The engines use Exhaust Gas Recirculation (EGR) systems. The EGR system reduces oxides of nitrogen (NOx) in engine exhaust and helps prevent detonation (engine knock). Under normal operating conditions, engine cylinder temperature can reach more than 3000°F. Formation of NOx increases proportionally with combustion temperature. To reduce the emission of these oxides, the cylinder temperature must be lowered. The system allows a predetermined amount of hot exhaust gas to recirculate and dilute the incoming air/fuel mixture. The diluted air/fuel mixture reduces peak flame temperature during combustion. The electric EGR transducer contains an electrically operated solenoid and a back-pressure transducer (Fig. 3). The Powertrain Control Module (PCM) operates the solenoid. The PCM determines when to energize the solenoid. Exhaust system back-pressure controls the transducer. When the PCM energizes the solenoid, vacuum does not reach the transducer. Vacuum flows to the transducer when the PCM de-energizes the solenoid. When exhaust system back-pressure becomes high enough, it fully closes a bleed valve in the transducer. When the PCM de-energizes the solenoid and back-pressure closes the transducer bleed valve, vacuum flows through the transducer to operate the EGR valve. De-energizing the solenoid, but not fully closing the transducer bleed hole (because of low back-pressure), varies the strength of vacuum applied to the EGR valve. Varying the strength of the vacuum changes the amount of EGR supplied to the engine. This provides the correct amount of exhaust gas recirculation for different operating conditions. This system does not allow EGR at idle. MONITORED SYSTEMS EGR MONITOR The Powertrain Control Module (PCM) performs an on-board diagnostic check of the EGR system. The EGR monitor is used to test whether the EGR system is operating within specifications. The diagnostic check activates only during selected engine/ driving conditions. When the conditions are met, the EGR is turned off (solenoid energized) and the O2S compensation control is monitored. Turning off the EGR shifts the air fuel (A/F) ratio in the lean direction. The O2S data should indicate an increase in the O2 concentration in the combustion chamber when the exhaust gases are no longer recirculated. While this test does not directly measure the operation of the EGR system, it can be inferred from the shift in the O2S data whether the EGR system is operating correctly. Because the O2S is being used, the O2S test must pass its test before the EGR test. |
Autor: | koff [ Reede 10 Mär, 2017 17:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
See ülal jutt siis 2001 manuaalist. A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu |
Autor: | ferdinand [ Reede 10 Mär, 2017 18:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
koff kirjutas: See ülal jutt siis 2001 manuaalist. A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu Seep see on, et sealt ei vaata midagi vastu. A sain juba aru, et see kontrollsüsteem on keerulisem ja hõlmab ka hapnikuanduri, seega ega mul muud üle vist ei jää, kui ikkagi sammud romula poole seada ja kasutatud junnidest see asi uuesti külge tagasi installida. Või mootori tule pirn välja keerata. |
Autor: | Oberst [ Laupäev 11 Mär, 2017 11:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
ferdinand kirjutas: koff kirjutas: See ülal jutt siis 2001 manuaalist. A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu Seep see on, et sealt ei vaata midagi vastu. A sain juba aru, et see kontrollsüsteem on keerulisem ja hõlmab ka hapnikuanduri, seega ega mul muud üle vist ei jää, kui ikkagi sammud romula poole seada ja kasutatud junnidest see asi uuesti külge tagasi installida. Või mootori tule pirn välja keerata. Minu 2006 aasta autol on ta ka EGR pimedaks tehtud aga elektriline osa on küljes ja toimetab |
Autor: | ferdinand [ Esmaspäev 13 Mär, 2017 19:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: P0401 EGR 3,3 bensukal |
Oberst kirjutas: Minu 2006 aasta autol on ta ka EGR pimedaks tehtud aga elektriline osa on küljes ja toimetab Minu omal on ka solenoid juhtme otsas täiesti olemas. Aga nagu saan aru, siis 2001 ja 2006 aastakäikudel juhitakse neid asju natuke erinevalt, 2006 on juba see vaakumi osa sealt kadunud. |
Leht 1 koguhulgast 1 | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |