Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

P0401 EGR 3,3 bensukal
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=16110
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  ferdinand [ Pühapäev 05 Mär, 2017 16:41 ]
Teema pealkiri:  P0401 EGR 3,3 bensukal

Masinal on maha korjatud EGR, paraku seetõttu aegajalt põletab mootori tuld. Mille järgi ta selle vea tuvastab (EGR juhtimine ju vaakumiga sel autol), kas on kuidagi ilma EGR'ita võimalik vältida selle veakoodi esinemist?

Autor:  Oberst [ Teisipäev 07 Mär, 2017 18:51 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

ferdinand kirjutas:
Masinal on maha korjatud EGR, paraku seetõttu aegajalt põletab mootori tuld. Mille järgi ta selle vea tuvastab (EGR juhtimine ju vaakumiga sel autol), kas on kuidagi ilma EGR'ita võimalik vältida selle veakoodi esinemist?


Muidugi ei selgu mis aasta autoga tegemist, remondikataloog 2003-2006 näitab et EGR elektriline 3,3 ja 3,8 L

Autor:  ferdinand [ Kolmapäev 08 Mär, 2017 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

Sry, mainimata jäi, 2001 aasta masin on. Pole ise selle masina EGR'i näinud, see on lihtsalt maha korjatud ja plekist "pime" ette ehitatud.

Kuugeldades näitab ikka vaakumiga veel selle aja masinal, a küsimus selle kohta ongi, et mille järgi ta egr'i töötamist/mittetöötamist sel juhul üldse näeb?

Kui aku vahetusse läks, siis mõnda aega tuli ei põlenud, nüüd hakkas taas põlema.

Autor:  koff [ Kolmapäev 08 Mär, 2017 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

EGR SOLENOID CONTROL jookseb PCM-i, seda ka 2001 masinal.
Etsiis 2001 EGR-i läheb 2 otsaga pistik, teine ots on IGNITION SWITCH OUTPUT(RUN-START)

Autor:  ferdinand [ Neljapäev 09 Mär, 2017 9:09 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

koff kirjutas:
EGR SOLENOID CONTROL jookseb PCM-i, seda ka 2001 masinal.
Etsiis 2001 EGR-i läheb 2 otsaga pistik, teine ots on IGNITION SWITCH OUTPUT(RUN-START)

Tänud!
Kas see tähendab, et tarvis on leida egr solenoidi pistik ja 1 solenoid ja see sinna pistikusse pista? Või saab seda mingi takistiga korraldada, kui egr'i taastada ei ole plaanis?

Autor:  koff [ Neljapäev 09 Mär, 2017 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

Seal on solenoid vahel, vaja ikkagi töötavat juppi sinna...

Autor:  ferdinand [ Reede 10 Mär, 2017 1:12 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

koff kirjutas:
Seal on solenoid vahel, vaja ikkagi töötavat juppi sinna...


Suured tänud kaasamõtlemise eest.

Ma just murran pead selle üle, et ainus mille järgi auto aru võib saada, et midagi valesti on, on ikkagi selle solenoidi puudumine, st juhtme otsas ei ripu mähist? Mingit asendi kontrolli ju nii vanaaegsel süsteemil ometi olla ei saa?
Või tõepoolest oleks mõistlikum otsida töötav EGR ja autole uuesti külge pookida, ma üldse ei saa aru muidugi, mis krdi pärast see asi sealt küljest üldse ära korjatud on.

Autor:  koff [ Reede 10 Mär, 2017 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

Muide koodi P0401 järgi oleks nagu EGR juhtmeotsas olemas.
P0401 - insufficient flow detected - ebapiisav ringlus.
Kui oleks juhtmeotsast ära tuleks ilmselt eri vea kood...

ps. 2001 ei ole nii vanaaegne süsteem midagi ;)

Autor:  ferdinand [ Reede 10 Mär, 2017 16:21 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

koff kirjutas:
Muide koodi P0401 järgi oleks nagu EGR juhtmeotsas olemas.
P0401 - insufficient flow detected - ebapiisav ringlus.
Kui oleks juhtmeotsast ära tuleks ilmselt eri vea kood...

ps. 2001 ei ole nii vanaaegne süsteem midagi ;)


Ok, a mille järgi ta seda ebapiisavat ringlust oskab tuvastada, lamdade andmete põhjal või on midagi veel kavalamat?

Küsimus ongi selles, et kuidas oleks võimalik seda põlevat mootori tuld vältida. :)
Auto eelmine omanik tõmbas mulle kohati üsna pornograafilist jama kaela, samas esmalt jättis suhteliselt usaldusväärse mulje... :D

Autor:  koff [ Reede 10 Mär, 2017 17:01 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

EGR
DESCRIPTION
The EGR system consists of:
† EGR tube (connects a passage in the intake
manifold to the exhaust port in the cylinder head)
† EGR valve
† Electronic EGR Transducer
† Connecting hoses
OPERATION
Refer to Monitored Systems - EGR Monitor in this
group for more information.
The engines use Exhaust Gas Recirculation (EGR)
systems. The EGR system reduces oxides of nitrogen
(NOx) in engine exhaust and helps prevent detonation
(engine knock). Under normal operating conditions,
engine cylinder temperature can reach more
than 3000°F. Formation of NOx increases proportionally
with combustion temperature. To reduce the
emission of these oxides, the cylinder temperature
must be lowered. The system allows a predetermined
amount of hot exhaust gas to recirculate and dilute
the incoming air/fuel mixture. The diluted air/fuel
mixture reduces peak flame temperature during combustion.
The electric EGR transducer contains an electrically
operated solenoid and a back-pressure transducer
(Fig. 3). The Powertrain Control Module (PCM)
operates the solenoid. The PCM determines when to
energize the solenoid. Exhaust system back-pressure
controls the transducer.
When the PCM energizes the solenoid, vacuum
does not reach the transducer. Vacuum flows to the
transducer when the PCM de-energizes the solenoid.
When exhaust system back-pressure becomes high
enough, it fully closes a bleed valve in the transducer.
When the PCM de-energizes the solenoid and
back-pressure closes the transducer bleed valve, vacuum
flows through the transducer to operate the
EGR valve.
De-energizing the solenoid, but not fully closing the
transducer bleed hole (because of low back-pressure),
varies the strength of vacuum applied to the EGR
valve. Varying the strength of the vacuum changes
the amount of EGR supplied to the engine. This provides
the correct amount of exhaust gas recirculation
for different operating conditions.
This system does not allow EGR at idle.

MONITORED SYSTEMS
EGR MONITOR
The Powertrain Control Module (PCM) performs
an on-board diagnostic check of the EGR system.
The EGR monitor is used to test whether the EGR
system is operating within specifications. The diagnostic
check activates only during selected engine/
driving conditions. When the conditions are met, the
EGR is turned off (solenoid energized) and the O2S
compensation control is monitored. Turning off the
EGR shifts the air fuel (A/F) ratio in the lean direction.
The O2S data should indicate an increase in the
O2 concentration in the combustion chamber when
the exhaust gases are no longer recirculated. While
this test does not directly measure the operation of
the EGR system, it can be inferred from the shift in
the O2S data whether the EGR system is operating
correctly. Because the O2S is being used, the O2S
test must pass its test before the EGR test.

Autor:  koff [ Reede 10 Mär, 2017 17:04 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

See ülal jutt siis 2001 manuaalist.
A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu :)

Autor:  ferdinand [ Reede 10 Mär, 2017 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

koff kirjutas:
See ülal jutt siis 2001 manuaalist.
A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu :)


Seep see on, et sealt ei vaata midagi vastu. :) A sain juba aru, et see kontrollsüsteem on keerulisem ja hõlmab ka hapnikuanduri, seega ega mul muud üle vist ei jää, kui ikkagi sammud romula poole seada ja kasutatud junnidest see asi uuesti külge tagasi installida. Või mootori tule pirn välja keerata.

Autor:  Oberst [ Laupäev 11 Mär, 2017 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

ferdinand kirjutas:
koff kirjutas:
See ülal jutt siis 2001 manuaalist.
A tee kapott lahti ja kohe näha EGR, mootoriõlivarda ja aknapesu paagi vahelt vaatab vastu :)


Seep see on, et sealt ei vaata midagi vastu. :) A sain juba aru, et see kontrollsüsteem on keerulisem ja hõlmab ka hapnikuanduri, seega ega mul muud üle vist ei jää, kui ikkagi sammud romula poole seada ja kasutatud junnidest see asi uuesti külge tagasi installida. Või mootori tule pirn välja keerata.


Minu 2006 aasta autol on ta ka EGR pimedaks tehtud aga elektriline osa on küljes ja toimetab

Autor:  ferdinand [ Esmaspäev 13 Mär, 2017 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: P0401 EGR 3,3 bensukal

Oberst kirjutas:
Minu 2006 aasta autol on ta ka EGR pimedaks tehtud aga elektriline osa on küljes ja toimetab


Minu omal on ka solenoid juhtme otsas täiesti olemas. Aga nagu saan aru, siis 2001 ja 2006 aastakäikudel juhitakse neid asju natuke erinevalt, 2006 on juba see vaakumi osa sealt kadunud.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/