Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 12:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Soojendus juhtmega
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Veebr, 2017 5:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2017 8:06
Postitusi: 1
2006a 2.8crd . Salongis lispuhur mis käivitub ainult toast juhtmega stangesse voolu andes. Kas sellest võib ka järeldada , et autol plokisoojendus ka ? Küsin kuna pole kunagi juhet kasutanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soojendus juhtmega
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Veebr, 2017 8:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
tundub,et siis on.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soojendus juhtmega
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Veebr, 2017 12:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Minu Chr GV , toodud Rootsist on samuti peal plokisoojendus (seal kasutatakse seda varianti üpriski palju) ja oli ka Defa salongipuhur, võtsin selle ära. Kunagi Opelil (diisel) sai pandud peale plokisoojendus ja käivitatud programmkellaga, juhe oli 5 korruselt alla viidud autoni, kell oli toas ja ca´2h varem läks tööle ja kella 8 paiku lükkas välja, töö juures oli päev läbi soojendus taga, oli ikka hea küll, läks käima hästi ja salong oli ka kiiresti soe. Kahjuks praegu ei ole võimalust kaablit vedada :( . Samas 3.3L bensakal pole see väga oluline, teisalt hoiaks muidugi mootori ressurssi kõvasti kokku.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soojendus juhtmega
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Veebr, 2017 16:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Reeglina on jah kõigepealt plokisoojendus ja siis lisa haruna pandud salongisoojendus. Ja üks haru on veel, seda küll vähestel a kuulub komplekti - aku turgutaja, mõnedel ka korralik laadija.
Omal ntks. eelmise omaniku poolt pandud Defa sari kus siis võimas aku laadija, iga hommik on mul postiotsas, 2h enne sõitu lülib sisse ja tulemuseks soe mootor, soe salong ja puhtad s.o. jäävabad aknad - ei mingit kraapimist :) Tõsi eeldab et õhtul on õige aeg ommikuks pandud..
Ja kuna mul enamasti lühikesed otsad siis on 2h laadimist ka asja eest :)

A küsimuse juure tagasi, kapoti all on juhtmed suht hästi äratuntavad ja nähtavad kuhu jooksevad...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia