Tänane kuupäev Esmaspäev 23 Apr, 2018 5:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 14
Tere olen varsti loodetavasti uus Chrysler Grand Voyageri omanik.Hetkel välja vaadatud Üks konkreetne auto http://www.auto24.ee/used/2350583 (vist ei saa seda avada aga hetkel müügis hinnaga 5199) Kuna ise ei ela Tallinnas siis ei saanud vaatama minna.Sai ühendust võetud Automaakler OÜ ga nemad vaatasid ja iseenesest soovitasid.Küll aga tõid välja paar probleemi.1. Diagnostika:

Veakoode ei leitud kuna puudus ühendus sõiduki ja seadme vahel! Kuna pole diagnostikaga kokku puutunud sestap pole sellest vähimatki aimu:(Mida selline asi tähendab? Kas asi lihtsalt selles,et pole tegu esindusega ja auto ning arvuti ei pruugi mingil põhjusel ühist keelt leida? Või mingi tõsisem probleem?Kas kellelgi sellist probleemi olnud(Lahendus) 2.Lisaks mootoriruumis olev lõdviku ümbruses olev õlileke. Võimalik, et see võib tulla turbost.? Mitte töötavast turbost polnud juttu,Ei tea kui tõsine see õlileke võib olla?3.webasto pult ei tööta vajab programeerimist.Mis võiks maksta ja kus tehakse? Saan aru et võimaldab webastot kaugemalt käivitada? Oleks tore kui saaks kiireid asjalikke vastuseid kuna sooviks laupäeval ise vaatama minna.Aga nüüd ei tea kas on mõtet? Ehk on keegi siin viibiatest käinud sõitnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 22:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 48
Need üles loetud vead küll ei anna loobumiseks kohe põhjust. Ühenduse saamise probleem pigem diagnostika seadmes. Õli leke turbol tavaline nähtus. Pigem uurida kui õline on. Kergelt tatine on Ok. Webastot peab samuti diagnoosima seadmega, et mis.läbi jne.
Pigem pöördu asjalikuma töökoja poole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Nov, 2016 6:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1061
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Diagnostika tarkvaras ikka probleem....

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Nov, 2016 9:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 14
Hommikust tänud vastuste eest.Praeguste vastuste põhjal järeldan.et ilmselt pole tegu siis auto poolse jamaga(aju või mis iganes kust ta seda infot võtab)Vaid pigem arvuti auto omavahelises suhtluses või programmis?Kas keegi arvab veel sama?Ja kui nii siis kuidas ja kus oleks võimalik laupäeval uus diagnostika teha(ameerika auto silberauto kinni)Võibolla siin klubis käiaist oskaks aidata või ise teha seda?Kuigi Automaakler soovitas ära osta .peale auto ülevaatust.pole kindel kas päris diagnostikata on hea mõte?Siis see webasto. Minumeelest töötab ligtsalt pult programeerida vaja.Olemas veel juhtmega defa.Sellest turbo õhulõdvikust saadeti ka pilt ei oska seda siia panna ainult.veidi paistis seal õline ei tea ka seda asja.Ja üks pilt oli veel roostesest taguukse siini pesast. See vast pole hull loodetavasti.Kas teistel omanikel ka seal roostet? Jään siis kiireid asjalikke vastuseid ootama☺


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Nov, 2016 8:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 14
Kas teab siis keegi asjalikku inimest või kohta kuhu homsel laupäevasel päeval pöörduda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Nov, 2016 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 14
Nii nüüd ta ongi siis ostetud.Nii,et võib õnnitleda:)Töötab ilusti minumeelest.Sai ka juhtmed külge. Kuigi koguaeg ei jälgind asja siis vigu polevat olnud.Võtmega oli algul jama ei tahtnud välja tulla aga selgus et kuigi kang oli P asendis siis polnud ta ilusti flkseeritud. Veel vaja tagasillas mingid puksid vahetada.Aku ka vana ja lahjavõitu mõõtmisel täna näitas 680 asemel 460 vist Ilmselt laadimine ka väga ei aita? eile sai kuskil 150 kilti sõidetud Täna küll mingi peale10-15 minutist käimist,sõitmist sai mõõta lastud.Siit küsimus.Ega mingit jama ei tule akujuhtmete lahti ühendamisest? Ja siis veel webasto. Tundub et see hiljem pandud mitte tehase oma.Salongis on taimeripult.lisaks veel kaugjuhtimispult vist see T 80 aga vajab programmeerimist.Lugesin,et peaks kaitsme hetkeks välja võtma.Ja siis pulti mudima.Aga ma ei tea kus webasto kaitse on? Või seal kaitsmekarbis kus teisedki pole veel kiiganud sinna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Nov, 2016 6:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1061
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
RAADIO võib koodi küsima hakata,webasto relee ja kaitsmed peaks väljaspool kaitsmeblokki asuma.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Nov, 2016 8:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 14
Ķoodi mul omal pole.Silber autost saab selle vist kui vaja.Aga kas nii ei saa et panen teise aku kuidagi samuti juhtmete külge ja siis ühendan vana aku lahti alles.Siis panen uue ja klemmid peale.ja lisaaku küljest ära?Või kahe aku voolu korraga palju? Ja siis veel need kaitsmed.Et kui eraldi kas siis ikka kuskil mootoriruumis või kuskil mujal?Akust veel et originaal vist on 74 680a Et kas peab umbes sama võimsusega enamvähem olema või võimsam ka võib olla?Poes keegi ütles.et võimsamat ei pruugu genekas ära jõuda laadida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Nov, 2016 9:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1061
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Laeb ära küll,pane siis juba geelaku ,ja niisuur kui alusepele ära mahub,kaitsmed ja releed peaks mootoriruumis asuma,minu 2004 2,8 asusid vaskul pool situle kõrval ja aku võid vahetada lisajuhtetega küll,kui õnnestub.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2018 20:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 21:14
Postitusi: 14
Vahetasin aastake tagasi siis mingi tavalise boschi aku vastu.Nikerdasin juhtmetega aga nüüd hiljem on selgund et makk küsib küll koodi algul aga varsti enam mitte ja kõik läheb käima ilusti.Nii,et minul polndki tolku aga parem karta kui kahetseda:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia