Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 15:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 9:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 14 Mai, 2015 16:15
Postitusi: 78
Kas 2003 T&C -l on direct või indirect TPMC, mis põhimõttel see süsteem töötab. Otsesel (direct ) sensoril olla sees patarei , mille tühjenemisel vaja vahetada terve sensor ?
On keegi kursis teemaga ?
Tänud .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 12:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 14 Mai, 2015 16:15
Postitusi: 78
Selgus et 2003 a T&C-l on siis installitud kaudne (indirect ) süsteem koostöös ABS - ga , mis ei anna infot konkreetse rehvi kohta milles vale rõhk . Kas uuematel mudelitel on juba otsene(direct ) süsteem ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 15:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
ABS-iga ? Siis mismoodi ? Mõtle loogiliselt :)

TPM andur on ikka patareiga ja saadab RF signaali kui ratas ringi käib. Muud võimalust st juhtmega ju ei ole. 2001 vist TPMS veel ei ole, 2002 ja 2003 on vastuvõtjaks Overhead console, 2004 ja 2005 on vastuvõtjaks SCREEM. 2006-2007 on jälle mingi uuendus, äkki üleminek BT-le vms.

Ja kui patakas tühi siis jah uus sensor, kusjuures 2002-2003 on vaja õpetada (2004-2005 õpib ise).

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 79 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia