Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 21 Okt, 2016 20:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 27 Sept, 2016 6:24
Postitusi: 12
Asukoht: Harjumaa
Mobiil: 56125400
Grand Voyager Limited 2,8 CDR 2005, 110kw
Püüan siis võimalikult arusaadavalt seda anomaaliat kirjeldada.
Auto käigukast on P asendis ja käivitusel läheb ilusti käima, aga nii kui P asendist ära liigutan sureb auto kohe välja. Nii ei ole koguaeg, aga ca 60% juhtudest. Kui aga käivitan auto asendis N siis sealt liikudes R või D peale auto töötab ilusti (pole kordagi välja surnud).
On juhtunud ka nii, et mootor töötab ja sõidan ning kui peatun ja panen käigu P asendisse ja mootorit välja ei lülita ja siis kui uuesti P asendist ära liigun sureb ta mõnikord ka välja.
Ameerikaautost ei osatud mulle midagi öelda :(
APPI!

_________________
Chrysler Grand Voyager LIMITED Stow n Go 2,8 CDR (110kw) - 2005.a.
mootori soft optimeeritud Chip.ee-s


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Okt, 2016 8:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 27 Sept, 2016 6:24
Postitusi: 12
Asukoht: Harjumaa
Mobiil: 56125400
Kellegil ei ole mingeid mõtteid kust viga otsida?

_________________
Chrysler Grand Voyager LIMITED Stow n Go 2,8 CDR (110kw) - 2005.a.
mootori soft optimeeritud Chip.ee-s


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Okt, 2016 10:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 112
vana scania suri välja kui roolikõrgust reguleerisid.Veaks oli juhtmekimp süüteluku juurest

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Viimati muutis camper, Neljapäev 03 Nov, 2016 12:05, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Okt, 2016 16:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 27 Sept, 2016 6:24
Postitusi: 12
Asukoht: Harjumaa
Mobiil: 56125400
camper kirjutas:
vana scania suri välja kui rooli kõrgust reguleerisid veaks oli juhtmekimp süüteluku juurest


Vaatan järgi!

_________________
Chrysler Grand Voyager LIMITED Stow n Go 2,8 CDR (110kw) - 2005.a.
mootori soft optimeeritud Chip.ee-s


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Okt, 2016 19:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Minul jääb arusaamatuks natuke see - peatun ja panen P asendisse ? Kas ka valgusfoori taga teed sedasi ?
Jah kui käik sees ei avane uksed elektriliselt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Okt, 2016 19:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 27 Sept, 2016 6:24
Postitusi: 12
Asukoht: Harjumaa
Mobiil: 56125400
Oberst kirjutas:
Minul jääb arusaamatuks natuke see - peatun ja panen P asendisse ? Kas ka valgusfoori taga teed sedasi ?
Jah kui käik sees ei avane uksed elektriliselt

Ei tee foori taga :D

_________________
Chrysler Grand Voyager LIMITED Stow n Go 2,8 CDR (110kw) - 2005.a.
mootori soft optimeeritud Chip.ee-s


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Okt, 2016 0:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 27 Sept, 2016 6:24
Postitusi: 12
Asukoht: Harjumaa
Mobiil: 56125400
Viga hakkab vist ise ära kaduma :D
Nüüd teeb ta sellist trikki juba väga harva, umbes 5%-l kordadest. Äkki kuidagi ilma jahenemisega seotud?

_________________
Chrysler Grand Voyager LIMITED Stow n Go 2,8 CDR (110kw) - 2005.a.
mootori soft optimeeritud Chip.ee-s


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Nov, 2016 15:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Joffen kirjutas:
Äkki kuidagi ilma jahenemisega seotud?


Mingi juhtmekimp külmus jäigaks ja ei paindu enam lühisesse :)

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Jaan, 2017 15:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 01 Sept, 2016 20:24
Postitusi: 15
Mina avastasin sellise asja, et kui kangi liiga palju enda poole tõmmata, siis sureb välja, tuleb pmts libistada kergelt sinna käigule kuhu soovid.
Naine mitu korda suretas välja ja kaebas, et autol mingi probleem, siis kord nägin, mis tegi ja peale seda probleeme pole olnud.
Ei tea kas omapära või siis sysleril mingi "kaitse" välja mõeldud mingi asja jaoks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2017 8:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 27 Sept, 2016 6:24
Postitusi: 12
Asukoht: Harjumaa
Mobiil: 56125400
KalevK kirjutas:
Mina avastasin sellise asja, et kui kangi liiga palju enda poole tõmmata, siis sureb välja, tuleb pmts libistada kergelt sinna käigule kuhu soovid.
Naine mitu korda suretas välja ja kaebas, et autol mingi probleem, siis kord nägin, mis tegi ja peale seda probleeme pole olnud.
Ei tea kas omapära või siis sysleril mingi "kaitse" välja mõeldud mingi asja jaoks.

Jah, nüüd ei tiri seda kangi nii väga enda poole ja pole enam pool aastat probleeme olnud. Naine mõnikord kangutab ja siis juhtub.
Tänan info eest!

_________________
Chrysler Grand Voyager LIMITED Stow n Go 2,8 CDR (110kw) - 2005.a.
mootori soft optimeeritud Chip.ee-s


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia