Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Sept, 2016 16:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Apr, 2016 21:06
Postitusi: 27
Voyageril käis väiksemat sorti raksatus ja jõud kadunud. Jäin ruttu seisma ja kapott lahti ning pilt oli päris jube - õli tuli vulkaanina paisupaagist. Selle probleemi sai korda õlijahuti pimedaks tegemisega ja õli enam tosooli ringesse ei satu. Teine mure jäi ikka alles, jõudu autol pole ja selline tunne, et turbo ei tööta, kuna tavaline kärme kiirendamine on asendunud teosammul kiirendava autoga. On ideid milles asi olla võiks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Sept, 2016 19:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 22:49
Postitusi: 111
Asukoht: Tartu; Sarpsborg
Kui koha peal käies gaasi andes erinevust ei ole, siis ma turbot küll ei kahtlustaks. Turbol puudub ju igasugune seos jahutussüsteemiga. Kui turbo raksakaga üles ütleks, satuks õli sisse- ja väljalasketorustikku aga kindlasti mitte jahutussüsteemi. Pealegi saaksid kohe korraliku suitsusaba taha. Isegi kui aju turbo ärajäämise tõttu kütuse maha tõmbab(oletatavasti), siis õlisuits oleks kindlasti.
Aga kuidagi ei taha mul hajuda mõte, et võiks vaadata, mis värvi on õli automaatkasti õlivardal... Kuri kahtlus, et see on hall või hallikasvalge... See seletaks raksakat, jõu kadumist kiirendusel ja õlivulkaani paisupaagis.

_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW

Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Sept, 2016 14:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Apr, 2016 21:06
Postitusi: 27
Käigukast(ja radikas) sai remonditud kaks kuud tagasi 1500euro eest TopPartsis, sellest jäi küll nõks kolmanda ja neljanda käigu vahele mida nad ise ei tuvastanud kui tagasi viisin aga sellega jõuab nüüd hiljem tegeleda.. Siiski vaatasin kohe alguses üle ning õli ilus punane nagu olema peab. Tegemist ikka mingi muu jamaga aga ei saa aru milles asi olla võiks. Võiks öelda, et auto tahab sõita, annad rohkem gaasi siis vahetab isegi käigu alla aga pöördeid ei teki kuskilt juurde. Uus mootoriõli mis sisse valatud püsib ka ilusti sees ja puhas. Jahutussüsteem ka õlist juba peaaugu puhas ja juurde ei tule löga peale õlijahuti pimendamist üldse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Okt, 2016 22:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 112
minu chrysler kohapeal ei lase ültse pöördesse minna ehmatasin aga kui käik sees lendab küll Äkki puhas minu arvamus auto ei saa aru.et käik sees ja sõit

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Okt, 2016 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Tühikäigul rakendub piiraja,su auto on korras.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 14:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Apr, 2016 21:06
Postitusi: 27
Ühesõnaga oli küll turbo läbi, sealt jõukadu. Auto tossas ka jubedalt, vahetati üks pihusti, plokikaanetihend jne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia