Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 20:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Dets, 2015 14:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
Värske Voyageri omanikuna pöördun minagi abi ja nõu saamiseks teie poole.
Sai ostetud esimene diiselmootoriga auto ja teadmised sellest isendist puuduvad. Kohe peale ostu sai vahetatud kõik vajalik mis tavaliselt ostujärgselt vahetatakse. Rihmad, rullid, pump, mootoriõli+filter, käigukastiõli+filter, õhufiltrid, rihmapinguti jne. Kuid nüüd paar päeva hiljem, kui olin sõitnud linnas umbes kümmekond kilomeetrit ja peale seda kui auto oli parklas seisnud umbes 1 tund, ei läinud see lihtsalt enam käima. Aku jõuab mootorit ringi vedada, tahhoka seier veidike liigub, aga mootor ei käivitu. Paagis on korralik talvine kütus Statoilist.
Palungi siis informatiivset abi, millised võiksid olla võimalikud vead, millele esmajärjekorras tähelepanu pöörata ?

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Dets, 2015 15:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Ega neid teagi, võtmetrikiga veakoodi annab? 2002 aasta masin veel näitab, kui 3x süüde sisse välja keerata, st sisse-välja-sisse-välja-sisse ja tripi peale ilmuvad võluväel veakoodid :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Dets, 2015 18:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
baxxter kirjutas:
Ega neid teagi, võtmetrikiga veakoodi annab? 2002 aasta masin veel näitab, kui 3x süüde sisse välja keerata, st sisse-välja-sisse-välja-sisse ja tripi peale ilmuvad võluväel veakoodid :D


Juhtus nii, et mõned tunnid hiljem läks auto jälle tavapäraselt hästi käima :) Justkui polekski miskit vahepeal juhtunud. Igatahes proovin selle võtmetriki ka ära, äkki näitab mingit veakoodi.

Tänud.

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Dets, 2015 22:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 12 Aug, 2015 9:35
Postitusi: 19
mul olid samad sûmptomid proovi keera 3 x sûûde sisse välja peaks näitama veakood P0340 s.t nukkvõlli anduri viga selle vea põhjustaja on väntvõlli andur mis paneb vahest segast ja siis ongi nii vahest käivitub vahest ei vahetasin endal väntvõlli anduri 52.- ja korras


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 19:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
veiko88 kirjutas:
mul olid samad sûmptomid proovi keera 3 x sûûde sisse välja peaks näitama veakood P0340 s.t nukkvõlli anduri viga selle vea põhjustaja on väntvõlli andur mis paneb vahest segast ja siis ongi nii vahest käivitub vahest ei vahetasin endal väntvõlli anduri 52.- ja korras


Jah, nukkvõlli anduri rike on täpselt sarnane, just vahetasin oma teisel autol selle ära. Homme tehakse diagnostika, näis mis sealt välja koorub.

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:14
Postitusi: 7
Mul teemaalgatajaga sarnane probleem. Soetasin äsja endale 2002 a. 2.5CRD Voyager`i. Peale rihma, veepumba jne. vahetust sain sõita (täna)15 km. kui mootor suri sõidu pealt välja. Vedamise või pika ketramise pealt läheb küll mootor tööle, aga tühikäigul käima ei jää või töötab ainult kuni kümmekond sekundit.
Proovisin siis ka seda süüte sisse-välja trikki ja ette tulid järgmised koodid:
P010.0
P057.9
P113.0
Oleks ju tore kui keegi oskaks asja kohta tarka nõu anda. Äkki ei olegi vaja kohe autoelektriku juurde tormata ?! :)


Viimati muutis ChristosX, Esmaspäev 07 Dets, 2015 21:12, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:14
Postitusi: 7
Googeldades leidsin, et mu voyal ilmselt probleemid kütusesüsteemis - õhk sees vms. Kuna mu Inglise keel ei ole kiita, siis midagi täpsemat kahjuks ei leidnud. Üks kood vist näitab Cruise Control´i viga, aga eks otsin tõlgi ja katsume asjale jälile saada.
Homme igal juhul siis küttesüsteemi hermeetilisus otsast lõpuni üle vaja vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Dets, 2015 20:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
Saadi diagnostikaga ühele poole. Väidetavalt oli asi hoopis selles, et kaitsmeplokk ja mootoriaju pistikupesa olid märjad. Arvatavasti suurest salongi- ja mootoripesust. Praegu igatahes auto käivitub ja loodan et nii jääbki.

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Jaan, 2016 18:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
Vahepeal on siis juhtunud sellised lood, et nende suurte külmadega -27 läks auto isegi käima, aga kui temperatuur soojemaks läks -10 kraadi, siis enam ei käivitunud. Viisin jällegi auto remonti. Vahetati ära üks eelsüüteküünal mis oli oma töö lõpetanud, pihustid pandi stendi ja avastati kolm nirisevat pihustit. Tehti kõigile neljale pihustile otsade vahetus (väidetavalt). Seejärel seisis auto ööpäev, peale mida prooviti siis täiesti jahtunud mootorit käivitada. Käivitus alles kolmandal korral...seega asi ikka mäda. Nüüd ootan...poisid üritavad välja nuputada milles veel asi võiks olla, arvavad, et kuskilt kaob ikkagi kütuserõhk ära. Näis mis asjast saab.

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Jaan, 2016 19:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:14
Postitusi: 7
Mina loobusin ja jätsin enda oma talveks üldse seisma. On selline tunne, et kütet ei tule peale. Kogu torustik, liited ja filter sai üle vaadatud, kõik on korras, aga mootor tööle ei jää. Mingi hetk sureb välja ja käima läheb siis ainult vedades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Jaan, 2016 19:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
äkki sellest abi https://www.youtube.com/watch?v=bS-NQIcNsh0

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Jaan, 2016 21:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
Hei !

Tänase seisuga auto käes. Käivitub kenasti ja mootori töö tundub hea (ühtlane).
Lisaks siis eelmainitud pihustiotstele ja ühele eelsüüteküünlale, vahetati ära ka ülejäänud kolm eelsüüteküünalt.
Ja siis leiti veel midagi... kütusepumbas on mingisugune solenoidklapp mis reguleerib küttetrassi survet (vist oli nii). See kurjam oli metallipuru- ja laaste täis (ummistunud). Puhastati purust ära ja katsetati, puhastati veel ja katsetati jälle...ei midagi. Ju see puru oli roninud ka sinna klapi sisse ja seal miskit korda saatnud. Igatahes vahetati ka see ära (160€). No ja peale seda oligi asi korras :)
Kuna välja vahetati rohkem asju kui üks, siis ega mingit kindlat veendumust hetkel ei olegi, et mis seda käivitust siis nüüd kõige rohkem segas. Saab näha...vast tuleb mõni miinuskraadiga ilm ka veel, näis kuidas siis käivitub.

Mõned pildid sellest klapist:

http://www.upload.ee/files/5515734/2016 ... 6.jpg.html
http://www.upload.ee/files/5515732/2016 ... 6.jpg.html
http://www.upload.ee/files/5515729/2016 ... 0.jpg.html
http://www.upload.ee/files/5515727/2016 ... 5.jpg.html
http://www.upload.ee/files/5515724/2016 ... 8.jpg.html

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mär, 2016 23:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Nov, 2015 1:58
Postitusi: 16
Asukoht: Tartu
Väike vahekokkuvõte...

Eelmise postitusega asi siiski ei piirdunud :) auto ei käivitunud endiselt nii nagu võiks-peaks. Viisin auto tagasi... jahutati, kontrolliti uuesti pihusteid, mõõdeti surveid jne... seni kuni auto neil enam käima ei läinud. Nüüd oli tekkinud olukord, kus viga reaalselt olemas oli :) Selgus, et töölepingu oli lõpetanud kütuse etteandepump. Telliti ja vahetati ära. Süsteemis surve jälle olemas ja auto läks jälle käima. Peale seda pesti uuesti läbi kogu küttesüsteem, sest kulunud pump oli tootnud peent metallipuru.
Tuju hea... et no lõpuks ometi leiti viga üles. Läksin autole järgi ja leppisin poistega kokku nii, et katsetan mõned päevad ja kui hommikuti käivitamisel probleeme ei esine, maksan pumba ja töö kinni. Paraku juba teisel päeval esines sama kala nagu varemgi...esimese korraga käima ei lähe. Teise korraga veab kenasti käima, aga siis puterdab 3-5 sekundit hirmsat moodi. Temperatuur sel hetkel oli vast 0 või -1 kraadi. Puterdab oma 3-5 sekundit ära ja siis nurrub nagu poleks midagi juhtunudki. Mind see tulemus ei rahuldanud...suur hunnik raha juba poistele makstud ja iga kord leiti uus viga :) Ei vaidle vastu, kui on viga tuleb ära remontida... aga probleem millega nende poole pöördusin oli endiselt alles. Kordan siis üle mis asjad kõik vahetatud said: pihustid stenditud ja remonditud kõik neli tükki, eelsüüteküünlad vahetatud kõik nei tükki, kütusepumbas mingi solnoidklapp vahetatud, eelsüüteküünalde relee pistik vahetatud, küttesüsteem korduvalt läbi pestud, nüüd siis etteandepump ka vahetatud. Ja olukord ikka endine, ei ole see hommikune käivitus OK. Kõik järgnevad käivitused on eeskujulikud, aga hommikul see esimene täitsa jama.
Nüüd leiti veel üks viga... vanemad diisli mehed oskasid mainida, et tuleks kontrollida silindri surveid täitsa külma mootoriga (noh, öö otsa õues olnud ja hommikul kohe esimese käivitusega surved ära mõõta). Nii tehtigi ja tulemused sellised: 1 ja 3 silinder 19; 2 ja 4 silinder 22 Pool tundi hiljem mõõdeti uuesti (mootor oli käinud vahepeal vast 3 min) 1 ja 3 silinder 22; 2 ja 4 silinder 25
Normaalne pidavat olema kõik silindrid veidi üle 25 !? Nüüd siis väidetakse, et kõik eelnev mis vahetatud sai pidi ka vahetatud saama :) aga tõenäoliselt on vea põhjustaja siiski madal rõhk paaris silindris. Kust rõhk ära kaob kas ülevalt klappide kaudu, või alt kolvid-rõngad... seda oleks vaja nüüd uurida.

Minu küsimus kõigile... kes oskab soovitada tõesti HEAD ja ASJALIKKU meest, kes diiselmootoreid väga hästi tunneb ja need surved mul veelkord üle mõõdab, ühtlasi tuvastab ka lekke kohad (kas siis klapid või rõngad-kolvid) ??? Tänan !

_________________
Alar
Chrysler Voyager 2,8 CRD Comfort 2006a.
Tartu


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia